Capitolul 27

193 31 10
                                    


Gabe

Nu mi-am imaginat ca viața mea să se mai schimbe dar uite că ma surprins , nici nu mai visam sa o găsesc , numai eu știu cât mi-am blestemat zilele pentru idee idioată de a o lăsa singură , și pentru că am făcut greșeala să mai am încredere în altcineva , viața mi-a demonstrat că  trebuie să mă bazez doar pe propria persoană .  Un singur lucru mă îngrijorează și anume sănătatea Lucyndei , se deteriorează pe zi ce trece , de câteva săptămâni ori face ture la baie , ori îi e greață de la orice bagă in gura și parca tot mai slabă e pe zii ce trece . Nu știu eu prea multe despre lucrurile astea dar știu că nu așa e un om sănătos, și tot o ține pe a ei că a fost la medic și e o cădere de calciu și că ia dat vitamine .  Are nevoie de o pauza , sta mult la cabinet , vine acasă  se mai ocupa și de ce tine de casa , și parcă degeaba vorbesc să stea liniștită , zici că face in ambiție sa mă înnebunească pe mine. E fenomenala femeia asta când am zis că o să îmi aducă sfârșitul ei bine cam asta are de gând.

Sunt fericit , și știu cine e in spatele fericiri mele , sta un mic drăcușor cu chip de îngeraș , care de când a apărut în viața mea mi-a schimbat total perspectiva despre cum vedeam eu lumea. Și da e mult mai încăpățânată că mine și nu sunt mândru de asta , dar la cate i-am făcut sunt cel mai norocos om din lume că ma iertat . Îți mulțumesc mama de acolo de unde ești ai avut grija sa îmi aduci in fața singura persoană care ma putut face un om mai bun. Uitate la fiul tău acum un avocat de succes , am lăsat în urmă lumea întunecată in care m-a afundasem și am venit târâș după un îngeraș care deși nu a așteptat nimic , mi-a oferit tot. Mă trezește din gândurile mele același îngeraș care le-a și invadat și fără să vreau și-a făcut culcuș în creierul ei inima mea , dar cum spuneam nu apuca sa intre bine pe ușa că o zbughește la baie, situația asta trebuie sa se termine și astăzi fie că vrea sau nu tot o să aflu ce sa întâmplat, refuz să cred că asta e de la  o nenorocită de cădere de calciu.

-La dracu , Lucy , spune-mi cu ce sa te ajut , mă simt ca dracu că ești în starea asta și nu pot să te ajut cu nimic . Spune-mi iubire ce pot sa fac , și renunță la căderea de calciu știu că nu e aia .

-Sunt bine Gabe , ies imediat. Și nu îți mai varsă nervii pe ușa că nu am nimic, o deschid în câteva minute.

-Revenim la aceași problema de câteva săptămâni, la dracu în ea de ușă deschide-o sau intru prin ea.

-Calmează-te, și nu îmi mai spune ce sa fac , dacă ai uitat îți reamintesc eu , nu mai sunt ostatica ta de multă vreme , așa că renunță dracului la atitudinea asta autoritară .

-Nu îmi pasă , asta nu înseamnă că te iubesc mai puțin, ești egoista și îmi scoți fire de păr alb în cap , nu te mai izola așa . Nu era vorba că începem de la 0 , văd că tu inca trăiești în trecut. Nu suport sa te mai vad cum te usuci pe zii ce trece și să îmi arunci in fața rahatul ăla cu căderea de calciu.

-Vrei să ști de ce încă trăiesc în trecut , ei află că lucrurile s-au schimbat, eu m-am schimbat , dacă iubirea mea față de tine a rămas afla că încrederea nu mai e. Nu mai am încredere în tine și chiar dacă te doare asta nu am cum să îți iau durerea . Crede-mă că asta e cel mai mare vis al meu dar nu pot să mă bucur de el , pentru că nu am certitudinea că nu o să mă părăsești iar , de obicei când situația se complică îți aduni jucările și pleci . Nu e nevoie de o insulă pustie Gabe , sunt sigură că o să găsești mai multe căi , la asta te pricepi de minune.

-Termină cu asta ce pot sa fac sa mă crezi că nu o să te mai abandonez.

-Mă tem că nu ai cu ce sa mă ajuți in momentul ăsta. Auu. Pleacă vin și eu acum .

-La dracu cu ea de treabă.

Da știu ca e căpoasă dar nu și-a găsit bine persoana , ea crede că vorbește cu pămpălău ăla de Aman . Și la dracu că iar mă apucă spumele numai cănd îmi amintesc de cuvintele lui, i sa dăruit de mai multe ori , de ce dracului nu îmi ies din cap nu mai aștept să iasă , sigur are ceva și cum nu mai are încredere în mine nu îmi spune dar se pare că micul îngeraș a uitat cu cine are de a face dar o să îi aduc aminte chiar în acest moment, m-am saturat sa mă prefac că nu văd multe chestii . Sunt de acord că sa mai schimbat dar nu în asemenea hal încât să mă ignore complet, și nu că m-aș plânge dar nu am mai făcut nimic de câteva săptămâni și am văzut că îi este rău dar de ce nu îmi spune și de ce îi e. Dau un picior in ușă și în loc să se deschidă, pica cu totul, o văd cu tresare și aproape că vrea să o ia la fuga , dar nu am mai stat să calculez probabilitățile in care ușa ar fii căzut pe ea. Clar sunt nebun și numai ea e de vină că mă înnebunește zilnic și o să îmi pocnească vreo venă cât de curând.

-Idiotule , dacă mă loveai . Nu poți asculta o singură dată ce spun .

-Adica așa cum asculți și tu în fiecare zi . Cine vorbea .

-Ieși afara și repara ușa , om al peșterii ce esti.

-Am auzit au , ce te doare, mergem la spital.

-Glumești nu .

-Arat a om care aș avea chef de glume. Spune ce ai și nu te mai învârti în jurul cozii .

-Asta pentru că mă lovi de marginea cazii . Și repara ușa , vorbesc serios.

-Las-o dracului de ușă spune-mi ce ai .

-Nimic , și acum chiar vreau să mănânc ceva , te poți da.

-De ce , oricum o sa vii in maxim 10 minute aici . Îți aduc o perna și o pătură îngeraș , și asa petreci mai mult timp aici decât cu mine .

-Ești un mare nesimțit. Aproape că nu îmi era dor de atitudinea ta îngâmfată. Da-te.

-Nu , ce o să îmi faci .

-Vrei să vezi .

-Chiar sunt destul de curios.

Doar că îmi trece curiozitatea când o văd cum se îndreaptă spre dus , o am un presentiment tare ciudat în legătură cu situația asta.

-Lucynda nu îndrăzni să mai faci un pas , dacă vrei să ieși intacta de aici , se pare că ai cam uitat îngeraș cu cine locuiești.

-Ha , spune-mi când mi-a fost mie frică de tine , ca sa îmi fie și acum .

Doamne nebună e , amenințările mele sunt apă de ploaie pentru ea și chiar își duce planul la sfârșit apucă dușul și îi dă drumul doar că reacționez din instinct și mă năpustesc asupra ei să îl iau, dar cum această operațiune nu este una tocmai ușoară , sfârșim ambii uzi până la piele . Reușesc într-un final sa îi iau afurisitul acela de duș și o împing cu spatele spre cabina de dus , dacă ea își imaginează că o să scape nepedepsită din toată treabă asta , ei bine ar trebui să știe că nu o să fie așa.

-Gabe, nu îmi e bine vreau sa stau in pat .

-Și când ți-a venit ideea sa mă uzi din cap până în picioare, nu îți mai era rău . Ești așa o afurisită.

-M-ai enervat și nu gestionez prea bine sentimentele în ultima perioadă.

-De aia nu ai mai vrut să facem dragoste de câteva săptămâni, că nu știi ce simți . Am dreptate?

-Normal că nu , ți-am spus că te iubesc doar că în ultimele săptămâni mi-a fost rău și numai la asta nu mi-a stat capul.

-Clar , deci revenim la subiectul principal, din ce motiv îți e rău . Ori îmi spui tu ori am metodele mele sa te fac sa spui adevărul.

-Mă provoci cumva iubire?

-Nu știu asta fac , din cate am observat numai așa funcționezi. Deci ce alegi.

Îmi face cu ochiul și încearcă să o zbughească de lângă mine doar că nu a luat în calcul posibilitatea de aluneca pe gresia udă , așa că după un pas aluneca așa cum am prevăzut,  nu stau să văd cum îmbrățișează podeaua  o prind de talie și o lipesc de mine .

-Se pare că nici universul nu tine cu tine.
Te iubesc îngerașule și crede-mă că o să rezolvăm împreună aceasta problemă doar spune-mi care e.

-Vreau ca tu să îți dai singur seama, pentru că e la mintea cocoșului și tu te aștepți să îți spun eu , nu o să o fac Gabe , deci cum îți spuneam iubirea a rămas dar încrederea nu . Oricum cine îmi garantează mie că după aflarea veștii mai ești aici . Deci nu mulțumesc.

-Suferi de vre-o boala , Haide Lucynda doar te-am cerut în căsătorie de ce as mai pleca , când abia ce te-am găsit.

-Ai mai făcut-o o data , și apoi puf te-ai evaporat . Știi ce doare cel mai mult că nici nu ai avut curajul sa îmi spui că pleci . M-ai părăsit într-o țară ciudată, cu niște tradiții de căcat in care îți era frică să scoți vreun cuvânt de teamă să nu te biciuie sau mai știu eu ce .

-Asta nu te-a oprit din a te culca cu arabul .

-Așa , acum ești gelos . Foarte bine macar așa simți și tu ce simțeam eu de fiecare dată când plecai la târfe.

-Ești fenomenală , ți-am mai spus o dată că nu m-am culcat cu nimeni în perioada în care am stat împreună, vrei să îți desenez să mă crezi.

-Atunci e bine , pentru că nici eu . Am făcut-o după ce m-ai părăsit. Acum dă-mi drumul vreau sa mă schimb.

-Nu pot și nici nu vreau să o fac.

Prinde-ma de mana Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum