Lucynda
Îl las in pat și mă îndrept spre baie , îl evit și mi-am dat seama că a observat , pe bune e orice numai prost nu . Dar nu pot sa mai fac asta , fiecare celulă din corpul meu e împărțită în două , habar nu am ce simt sunt atât de confuză și nu vreau sa accept că întoarcerea lui Gabe ma bulversat așa de rău. Încă îl mai iubesc la naiba și cu cat incerc sa nu o mai fac imaginea lui mi se fixează în creier . Sunt pierdută și mă amăgesc singura că așa e mai bine , să rămân blocata într-o relație toxica . Scap de haine și mă las prada picăturilor fierbinți care îmi ataca pielea , amintirile cu Gabe mă lovesc ca o tornada , sunt sigura că ce a spus e adevărat până la urmă de ce ar minți ?
Simt niște mâini atigandu-mi corpul mult prea amorțit ca să reacționeze și pentru o afurisita de secundă îl văd în fața mea , asaltandu-mi buzele in cel mai sălbatic mod , doamne cat sunt de , defecta răspund cu aceeași intensitate la sărutul animalic și știu că e greșit , nu vreau asta dar totusi o fac sa simt ceva orice. Aburul care sa format în interiorul cabinei aproape mă lasă fără aer și când în sfârșit mă trezesc din amorțeală , e prea târziu . Încerc in zadar să mă retrag dar nu reușesc.-Shhh, te iubesc prea mult ca sa risc sa te pierd.
Nu răspund , probabil asta e modul lui de a iubi , unul sucit care pe mine mă termina , nu pot sa mai accept sa locuiesc cu nevastasa , acest sentiment îmi aduce un gust amar pe cerul gurii. In aburii care ne înconjoară , plus gândurile mele in care sunt atât de pierduta , nu realizez decât prea târziu când deja sunt întoarsă și fata mi se lipește violent de cabina dusului , mă simt ca o păpușă de cârpe , care nu poate să răspundă la nimic nu pot să mă mișc și nici să reacționez cand îl simt intrând la fel de dur în mine , corpul îmi este strâns între el și peretele cabinei și mâinile îmi sunt capturate deasupra capului. Cu fiecare împingere mă simt mai nefolositoare , știu că acționează din gelozie , și că este al naibi de posesiv dar asta nu e un mod bun de a-mi arata . Îmi strâng mâinile în pumni vrând să îl fac să se îndepărteze dar nu o face , ritmul sau creste și asta îmi face genunchii sa se înmoaie .
Daca nu aș fii așa lipita de nenorocita asta de cabina m-aș prăbuși din picioare. In poziția asta nu am cum sa obiectez ceva sunt la mila lui ,și oricât mi-as înfrâna gândurile tot spre Gabe s-ar duce. După alte mișcări la fel de haotice , mă rotește spre el și mă obligă să îmi încolăcesc picioarele pe după șoldurile lui , îmi ia cu asalt buzele și intră tot la fel de violent în interiorul meu ,îmi amintesc vag de perioada in care i-am zis că vreau să îmi facă creieri praf să nu mai pot simți nimic . Nu știu ce a fost în capul meu , probabil asta a fost modul în care am vrut să mă răzbun pe el și acum realizez cat de stupid e ceea ce am făcut.
După ce , realizează că nu mai avem aer inchide apa și porneste cu mine in aceoziție în care eram in dus fara a ieși , doar mă ține strâns de frica sa nu fug , sunt prea obosita să mă mai împotrivesc , prea secată de orice sentiment , sunt doar scârbită de persoana mea. Și pur și simplu vreau sa termine . E ultima dată când îi mai permit să mă atingă . Mă așează în pat și privește in ochii mei , acum goi fara nici un sentiment . Expresia lui e de piatră nu exprimă nimic doar îmi posedă trupul și pare sa îi facă o deosebită plăcere asta.
Știe că nu am vrut sa o fac , și totuși pulsează in interiorul meu cu atâta forță că îmi simt bazinul cum se rupe . Și nici asta nu pare sa ii pese , iese din mine și mă privește in ochi cu o furie pe care nu am văzut-o până acum în ochii lui.-Raspunde-mi la dracu Lucynda . Nu ești o nenorocita de păpușă gonflabila .
-Nu sunt ? Zâmbesc amar , până acum nici nu îți pasa daca sunt de acord sau nu .
-Vrei sa faci pe victima , îți promit iubire că o să ți-o trag până uiți și cum te cheamă. Nu mă interesează că te gândești la el , atâta timp cât ești în patul meu.
-Si tu crezi că așa te răzbuni sau ce ?
-Vrei să mă sfidezi , fa-o dar nu o să îți reușească prea mult.
CITEȘTI
Prinde-ma de mana
RomanceVolumul 2 din Înger Decăzut Au trecut 3 ani de la dispariția lui și în timpul asta sau schimbat multe , dar eu , am ramas doar eu o umbră care se lupta sa lase trecutul in urmă și să îi zâmbească prezentului . Dar oare mai am puterea de a mai lăsa...