On altıı🎈

4.5K 380 158
                                    

Selamünaleykümm, nasılsınız Portakal Çiçekleri?

Medya? Ejejjejejejez

Başlamadan oy verin bakalım. 😀💕
Keyifli okumalar. ❤

 
  
 

Sinirle telefonu kapatıp yatağın üzerine fırlatmıştım. Bana ciddi ciddi evlenmek demişti. Bulduğu en güzel çözüm yolu buymuş beyefendinin!
Oldu!
İstersen birde dört tane çocuk yapalım!
Tövbe estağfurullah!
Afff!

Bu anonim artık canımı sıkmaya başlamıştı.  Karşıma çıkmaması beni iyice deli ediyordu.
Hızlıca odamdan çıkıp abimin odasına girdim.

"Kapı çalman yok mu senin?"

"Bırak şimdi kapıyı! O çocukla buluşmaya gitmeyeceksin!"

Abim bana şaşkınca bakıyordu. "Ne oluyor kızım, sakin olsana. Otur şuraya."

"Oturmuyorum! Yeter artık! Kafayı yemek üzereyim!"

"Güzelim sakin olur musun? Ayrıca bağırıp durma annem duyacak, sonra da konuyu anlatmak zorunda kalırsın."

Sakince kafa sallayarak yanına oturdum. "Ha şöyle. Şimdi anlat bakalım ne oldu?"

"Bana yazan, bir saat sonra görüşecek olduğun çocuk yüzünden her şey!"

"Yine ne yaptı?"

"Gel evlen diyor bildiğin bana! Şaka gibi!"

"E sende evlen?"

Şaka mı yapıyorsun dercesine baktım abimin suratına. "Abi hadi ben şu çocuğun yüzünden kafayı yedimde sen ne yüzünden yedin acaba?!"

"Senin yüzünden yedim kafayı Zehra! Senin şu kalbine girmeyi becerdiğin herifin yüzünden! İkinizin yüzünden!"

"Allah allah ben ne yaptım?!"

"Af Zehra aff!"

"Gitmeyeceksin!"

"Nereye?"

"Ay abi inan ki bıktım. Şu anonimin yanına." Aklıma gelenle hızlıca sordum. "Bir saniye! Sen illaki tanıştın bu çocukla adı ne çocuğun?"

Abim hazırlıksız yakalanmıştı. "Ee şey... Söyleyemem."

"Niye miş o?!"

"Ay Zehra git başımdan!"

"Abi gitmeyeceksin."

"Bakarız."

Abimden istediğim cevabı alamayınca hızlıca odama geri döndüm. Ayakta boş boş durmuş duvarı izliyordum. Kafam çok karışıktı. Bir yandan sevmeye başladığım adam, bir yandan bu anonim kafamı çok karıştırıyordu. Ne yapamayacağımı bilmekte beni bitiriyordu adeta.
Ve ben birilerine bu olayı detaylı bir şekilde anlatmazsam girdiğim çıkmazdan hiç çıkmayacaktım.

Bu yüzden hem kardeşim hemde kuzenim olan Özge' ye mesaj attım.

Zehra: Özge müsait misin?

Bir kaç dakika geçince cevap gelmişti.

Sütlü Kahvem: Hayatım şimdi son dersime girecektim.

Sütlü Kahvem: Ne oldu?

Zehra: Çıkışta bize uğrar mısın?

Sütlü Kahvem: Tabi bebeğim, uğrarım.

Sütlü Kahvem: Kötü bir şey yok değil mi?

Zehra: Yok yok, merak etme. Sana iyi dersler.

Sütlü Kahvem: Sağol hayatım.❤

*

"... böyle işte. Ve ben cidden kafayı yemek üzereyim Özge."

Özge bir kere bile lafımı kesmeden dinlemişti beni. Şuan ise şaşkınca bakıyordu bana.

"Bana iki dakika ver anlattıklarını sindireyim."

Gülerek "Tamam." Dedim.

"Şimdi sana aşık olan biri var ve sende başka birisinden hoşlanıyorsun? Doğru mu anladım?"

"Malesef evet."

"Bu nasıl bir hikaye Allah aşkına? Neyse dur hele, sen bunca zamandır bu çocuğun sana yazdığını niye söylemedin bana? Evet, cevap bekliyorum."

"Ya Özge ne bileyim, işlerin bu kadar ilerleyeceğini tahmin etmiyordum."

"Bildiğin çocuk sana evlen benimle demiş ya, nasıl ciddi olmaz? Ayrıca çocuk sana aşık ki yazmış! "

"Ya tam olarak öyle denmiş olmaz aslında ama o yola çıkıyor işte. Üstelik aşkının gerçek olduğunu nereden bilebilirdim. "

"Şimdi artık biliyorsundur, aşkı gerçek anonim beyin."

"Afff ben ne yapacağım şimdi Özge?"

"Dur biraz, Faruk abim konuşsun bakalım şu çocukla."

"Hayır ya, gitmesin görüşmeye onunla."

"Sakin ol hayatım, bakalım derdi neymiş anlatsın ona göre hareket ederiz. Her zaman yanındayım merak etme."

"Teşekkür ederim, iyi ki varsın."

"Sende iyi ki varsın güzelim."

🎈

Bölüm sonuu!

Sizinde iyiki dedikleriniz var mı? ❤

Bölümün asıl sorusuna geleliim, beğendiniz mi bölümü?

Lafı çok uzun tutmak istemiyorum bu yüzden hemencecik kaçıyorum buradaan 🙈😁

Sizleri çok çok seviyorum. Allah' a emanet olun! ❤

pσrtαkαl çíçєğí/tєхtíngHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin