Ayayay çok heyecanlı bir bölüm. Ben yazarken bile heyecanlandım 😂
Başlamadan oy verin bakalım.
Bölüm sizin, keyifli okumalar. 💕
İçimde çok fazla heyecan vardı. Defalarca su içmeme rağmen heyecanım bir gram bile azalmamıştı.
Evde yoğun bir şekilde hazırlık vardı. Alt tarafı tanışacaktık, neden bu kadar abartmışlardı anlamamıştım.
Annem elinde ki bezle oradan oraya koştururken kolundan tutup durdurdum onu. "Anne biraz sakin olur musun lütfen? Alt tarafı tanışacağız."
"Valla kızım baban babasıyla bu sabah konuşmuş, çok iyi insanlar dedi. Yani kaçırmak istemiyor. "
"Allah Allah, bana soracak mısınız peki bu adamla evlenmek istiyor musun diye?"
"Ya sende görünce kesin seversin. Belki ilk görüşte aşk olur seninki de bizimki gibi."
"Anne vallahi seni alkışlıyorum." Dedim dediğimi yaparak. "İnsan der kızımı vermem, ya da ne bileyim naz yapar ama yok yani. Siz beni dünden vermeye razısınız."
"Oyalama beni daha çok işim var."
"Dur dur, okur musun beni biraz?"
"Kızım vallahi okurdum ama yapmam gereken işler var, abin okusa bu sefer olur mu güzel kızım?"
"İyi peki, çok yorma kendini ama." Beni dinlemeden gitmişti bile mutfağa.
Abimin odasına yöneldim. Varınca kapısına vurdum. İçeriden gel emrini duyunca kapıyı usulca açıp kafamı uzattım. Tam o sırada seccadesini katlıyordu. "Girebilir miyim başkomiserim."
"Girebilirsin güzellik."
Yanına oturup kafamı omuzuna koydum. "Allah kabul etsin."
"Amin, hepimizinkini inşAllah."
"Hayırdır? Hangi rüzgar attı seni?"
"Beni okur musun abi? Göğsüm daralıyor çünkü. Heyecan da beni bitiriyor."
"Okurum tabiki güzelim." Dedi alnıma kısa bir öpücük bırakarak.
"Bismillahirrahmanirrahim . (Rahman ve Rahim olan Allah' ın adıyla.)
1) E lem neşrah leke sadrek. (Senin göğsünü açıp genişletmedik mi?)
2) Ve vedagna anke vizrek. 3) Ellezi enkada zahrek. (Sırtına ağır gelmiş olan yükü senden indirip hafifletmedik mi?)
4) Ve refa’na leke zikrek. (Senin namını da yükseltmedik mi?)
5) Fe inne maal usri yusra. (Muhakkak güçlükle beraber bir kolaylık vardır.)
6) İnne maal usri yusra. (Gerçekten 'yine' o 'geçen' güçlükle beraber bir kolaylık 'daha' vardır.)
7) Fe iza feragte fensab. (O halde boş kaldığın zaman, hemen 'başka bir işe/ibadete' koyul.)
8) Ve ila rabbike fergab. (Ve ancak Rabbine rağbet et 'O' na sarıl ve O' ndan iste.')
Sadakallahülazim."
Rahatlamış bir şekilde gözlerimi usulca açtım. "Allah razı olsun abicim."
Alnıma yine bir öpücük kondurup "Allah hepimizden razı olsun inşAllah fıstığım." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pσrtαkαl çíçєğí/tєхtíng
Short StoryDÜZENLENECEK! 🎈 536...: Selamünaleyküm, ben ikinci Murat. Zehra: Hahaha o zaman bende ikinci Elizabeth. 536...: Vaay, demek ikinci Elizabeth? Ama o, sen olamaz be Portakal Çiçeği. Zehra: Ne saçmalıyorsunuz siz? Zehra: Ayrıca numaramı nereden buld...