Selamlaaar güzellerim! Nasılsınız iyisinizdir inşallah 😍
Bir yaş daha yaşlandım bugün çok şükür 😜😅
Keyifli okumalar. ❤
🎈
"Varya öyle masum bakıyordu inan ki düşeceğim sandım süt bacım." bilmem kaçıncı kez diyordu bu cümleyi. İllallah gelmişti.
"Aaa yeter ama Demir! Nazar değdireceksin kıza."
Yanlış bir şey söylemiş gibi anında elini ağzına götürdü. "Valla mı? Ona nazar değmesin kıyamam."
Gözlerimi devirdim. Bu kadar aşk fazla gelmişti artık. "Demir inan ki artık midem bulandı."
"Ama niye öyle diyorsun süt bacım, alındım gücendim."
"Sus Demir sus."
"Öf iyi be," dedi ayağa kalkarak. "Bende akşam Özge bacıma anlatırım."
"Ay aman anlat." dedim bende kalkarken. "Senin yüzünden kocamla vakitte geçiremedim, adamın işi çıktı gitti!"
"Tövbe estağfurullah, benim yüzümden ne alaka?"
"Senin yüzünden tabi, Yusuf beni görmeye gelmişti."
Kaşları havalandı. "Vay vay, evde tek başınıza romantizm yaşayacaktınız galiba?"
Gözlerim kocaman açıldı. Yaklaşıp omuzuna hızlı bir şekilde vurdum. "Terbiyesiz seni! Ne biçim konuşuyorsun sen benimle?"
Ben ikinciyi vurmadan salondan çıkmıştı. "Öyle yani şimdi..."
"Demir, Berra' yı yemin ederim ki dayımgile söylerim!"
Sırıttı. "Söyle, bende enişte beyle evde tek olduğunuzu söylerim."
Ayağımdan çıkardığım terliği ona doğru fırlattım. Tam isabet! "Ah kafam!"
"Oh oldu sana, pislik!"
"Ulan söylemezsem..." Sözünü kestim. "Söyleyemeyeceğin şey için yemin etme bence Demir' ciğim. Hatırlatırım, Yusuf benim kocam. Hani dini nikahımız oldu ya, evde tek kalmamızda sıkıntı yok ya? Ama sen Berra ile henüz hiçbir şeysin canişkom. O yüzden çeneni kapa ve otur oturduğun yerde!"
Onu daha fazla dinlemeden odama geçip kapıyı da biraz sertçe kapadım. Hasbinallah! Bu çocuğun kafasında tahtaları eksikti galiba? Telefonum çalınca gözlerimi devirerek komidine ilerledim. Sabah sabah yaşamadığım şey kalmamıştı.
"Efendim?"
"Kızım dayınlarla birazdan geliyoruz. Çay suyu koy."
"Ama anne hani akşam geliyordunuz?"
"Sus bakayım! Şimdi gelmek istiyoruz. Hadi kapatıyorum."
Bir şey diyemeden yüzüme kapamıştı telefonu. Hafta sonum vardı sadece onu bile düzgün geçiremiyordum ya. WhatsApp uygulamasından mesajların geldiğini görünce hızlıca göz gezdirdim. Aklıma Yusuf' un engeli gelince hemen geri çekmiştim. Çok geçmeden iki tane mesaj geldi.
Kocam bey: Şükürler olsun çektin engeli.
Kocam bey: Bir daha engellersen tepkim böyle olmayacak Portakal Çiçeği.
Zehra: Aa dövecek misin yoksa? :o
Kocam bey: Kafayı mı yedin? Ben dokunmaya kıyamıyorum birde seni döveceğim?
Zehra: Şaka yaptım tamam.
Kocam bey: Şakacı şey.
Kocam bey: Yarın seni bir yere götüreceğim.
Zehra: Yaa nereye?
Kocam bey: Gidince görürsün.
Zehra: Senin bu huyundan nefret ediyorum.
Kocam bey: Ben seni bu denli severken, sen benden nefret ediyorsun. Duydun mu kırılma sesini?
Zehra: Aman dikkat et mutfak eşyası kolay alınmıyor, annen kovalamasın şimdi seni sjsjsjsjskkxks.
Kocam bey: O kadar komik ki...
Kocam bey: Demir' e benzemişsin sen iyice.
Zehra: Ay Allah korusun!
Kocam bey: Neden öyle diyorsun? Bir kaç saat önce çok güzel konuşuyordunuz halbuki.
Zehra: Oy sen kıskandın mı?
Zehra: Ama zavallının yardıma ihtiyacı vardı, yoksa biliyorsun sen daha ağır basıyorsun ;)
Kocam bey: Yarın göreceğiz, benimle vakit geçirmek isteyip istemediğini.
Zehra: Yani kötü bir şey yoksa neden olmasın.
Kocam bey: Sen git kahvaltını yap güzelce bence, sonra da dinlen yarın düşünürsün bunları.
Zehra: Peki, görüşürüz canım.
Kocam bey: Görüşürüz güzelim.
Kocam bey: Öptüm ;)
Zehra: Bende :)
Kocam bey: Yarın gerçeğini alırım ama :D
Zehra: Hadi Allah' a emanet ol Yusuf, kendine dikkat et.
Kocam bey: Sende dikkat et Portakal Çiçeği ;)
Hadi marş marş Zehra, git çayı demle...
🎈🎈
BÖLÜM SONUUUUUU!
BEĞENDİNİZMİ CANİKOLARIIMM? 😍❤
OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN :)))))))))
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pσrtαkαl çíçєğí/tєхtíng
Short StoryDÜZENLENECEK! 🎈 536...: Selamünaleyküm, ben ikinci Murat. Zehra: Hahaha o zaman bende ikinci Elizabeth. 536...: Vaay, demek ikinci Elizabeth? Ama o, sen olamaz be Portakal Çiçeği. Zehra: Ne saçmalıyorsunuz siz? Zehra: Ayrıca numaramı nereden buld...