Selamünaleykümmmm.
Canım HafsaKurt123 için -tutturdu bölüm diye jsjsjsjs- bu bölümü yazdım 💘 (Ama artık bu son bölümdü 😃)
Sizler çiftimizi özlediniz miiiii?? Onlar sizi çok çok özledi. 💘
Bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Keyifli okumalar diliyorum!! 💘😌
🎈
Zehra: Hayatım gelirken mızmız kızına en sevdiği çikolatasından alır mısın? (18:30)
Gönlümün Efendisi: Alırım karıcığım. (18:33)
Gönlümün Efendisi: Başka alınacak bir şey var mı?
Zehra: Ekmek ve portakal? :)
Gönlümün Efendisi: Karıcığım ben daha dün akşam üç kilo almıştım?
Zehra: Sen bizim yediğimiz portakalları mı sayıyorsun?
Gönlümün Efendisi: Güzelim ne alaka şimdi ya?
Zehra: Alma Yusuf! Portakal falan sakın alayım deme!
Gönlümün Efendisi: Zehra iki dakika da ne oldu ya?
Gönlümün Efendisi: Bak çocuklar kızdırdıysa seni, hıncını benden çıkarma gözünü seveyim.
Zehra: Bu gece git annenlerde yat. Ben gider alırım portakallarımızı!
Gönlümün Efendisi: Seni bu saatte tek başına Portakal almaya göndereceğimi mi düşünüyorsun? Beni tanımamışsın güzelim ;)
Gönlümün Efendisi: Ayrıca benim evim sensin ;) -bu mesaj iletilemedi.-
Gönlümün Efendisi: Lan! Engellemiş olamazsın dimi benim güzel karıcığım? -bu mesaj iletilemedi.
Gönlümün Efendisi: Vallahi engellemiş! -bu mesaj iletilemedi.-
Gönlümün Efendisi: Ulan birde en celdirici sözümde engellemiş! -bu mesaj iletilemedi.-
Gönlümün Efendisi: Ben senin has kocanım ya! Birde iki tane çocuğumuz var daha ne diye engelliyorsun beni? -bu mesaj iletilemedi.-
Gönlümün Efendisi: Salak Yusuf sende hâlâ yazıyorsun! -bu mesaj iletilemedi.-
*
Zil çalınca duymamış gibi yaptım. Anahtarını almazsa kapıda kalırdı böyle! Zil üst üste çalınca oğluma seslendim. "Aras, oğlum babanın kapısını açar mısın?"
Başta itiraz etsede hızlıca gidip açtı. Onun peşinden de kızım koşarak gitti. "Babam geldi babam!"
Mutfakta masayı kurarken onları dinlemeye başladım. "Anneniz nerede bakalım?"
"Mutfakta babacığım."
Adım seslerini işitince çorapları koymaya başladım. İçeriye girince bakışlarımı çevirmedim lakin elindekileri kenara bıraktığını görebiliyordum. Bir kaç adımda yanıma yaklaştı. "Benim karım acaba kapımı neden açmıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pσrtαkαl çíçєğí/tєхtíng
Historia CortaDÜZENLENECEK! 🎈 536...: Selamünaleyküm, ben ikinci Murat. Zehra: Hahaha o zaman bende ikinci Elizabeth. 536...: Vaay, demek ikinci Elizabeth? Ama o, sen olamaz be Portakal Çiçeği. Zehra: Ne saçmalıyorsunuz siz? Zehra: Ayrıca numaramı nereden buld...