Yeni bir yolculuk

2.5K 118 8
                                    

Selamünaleykümmm canlarım. Size güzel bir haber vermek için geldim.

Yeni bir kitaba başladım tanıtımı ve ilk bölümü şuan da yayında. İstiyorum ki bu güzel ve yeni yolculukta yine beraber olalım. İstiyorum ki yine beraber gülelim, beraber ağlayalım.

Umarım MİHRİMAH kitabımı da seversiniz. Tanıtımı aşağı bırakıyorum. ❤




Zerrin...
Hayatının tazecik, yeni yeşeren baharında yaşadığı olayla altüst olur. Minik bedeni henüz bunu zor kaldırabilmişken babasının ölümü yeşermeyen baharlarını tekrardan soldurmuştu.

Kardeşleri için vardı sadece bu hayatta. Onlar için güçlü duruyordu çünkü babasına söz vermişti. Güçlü durmak zorundaydı.

Haftalar birbirini kovaladı, aylar da yılları... İşlerinin normale döndüğü, kardeşleriyle keyifli günler geçirdikleri vakitte aldığı haberle dünyası tekrardan, üçüncü kez, sarsıldı.

Artık toparlayamayacağını, yolun sonuna geldiğini düşünürken kapısını ansızın çalan aşk onu etkisiz hale getirmişti.

Güvenmek istemedi çünkü en çok güvendikleriyle sınanmıştı. Ama kalbinde yeşeren yeni baharları da hiç saymak istemiyordu.

Arafta kalmıştı.

Ya bu sıcacık aşka kapısını açacaktı ya da arkasını dönüp acılarıyla baş başa kalıp yenmeye çalışacaktı. Çalışacaktı çünkü bu acı diğerlerinden daha farklıydı. Artık güçlü durmak istemiyor omuzunu birine yaslamak istiyordu.

  "Yansın bu şehir,
Tutuşsun ellerimiz,
Biz göğe bakalım..."

     
  

pσrtαkαl çíçєğí/tєхtíngHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin