Se-la-mın-a-ley-kümmmm. ❤
Uzuun bir aradan sonra tekrardan karşınızdayımm. 💃
Özlediniz mi bizi? 😝
Ben yorumlarınızla kahkaha atmayı çok özledim. 😌Sizi çok fazla tutmayayım, buyrun bölüm sizin. ❤
🎈
Erkek tarafını yolcu ettikten sonra odama geçtim. Bir kaç dakika yalnız kalma ihtiyacı duymuştum nedense.
Yatağımın kenarına oturdum. Yatağın üzerine koyduğum gül buketini kucağıma alıp yavaşça gülümsedim.
Benim artık bir sözlüm vardı değil mi?
Pardon ben size olayı anlatmadım. Erkek tarafı, olur da ben kabul edersem sözü hemen keseriz diyerek yüzükleri almışlardı. Keşke yüzüğü almadan bana sorsalar mış da, yüzük parmağıma büyük gelmeseydi.
Neyse sonuç olarak yüzük parmağımda değildi. Küçültülmek için geri gitmişti.
"Süt bacım ne zaman içeriye geleceksin?"
Yalnız kalmak istemiştim değil mi? Sadece biraz kafamı dinlemek istemiştim.
"İki dakika rahatlık vermeyecek misin Demir?!"
"Biliyorsun beni, verirsem günah olur."
Gözlerimi devirerek ayağa kalktım. Kapıya doğru ilerleyip sakince açtım. "Ben şimdi göstereceğim sana günahı!" Diyerek çalışma masamın üzerinde olan kalemi bedenine attım.
"Süt bacı ne yapıyorsun ya?!"
"Dökül çok sevgili kuzenim!"
"Şuan espri yapmak isterdim ama çok ciddi duruyorsun o yüzden yapmayacağım. Neyi anlatayım?"
"Berra' yı mesela?"
Demir duyduğu isimle afallamıştı. "N... ne Berra' sı?"
"Şirkette ki Berra." Dedim kollarımı göğsümde birleştirerek. Biz, öğretmenler olarak 'çiçek ol' diyoruz.
"Şirket mi? Ne şirketinden bahsediyorsun süt bacım?"
Anlamamazlıktan gel sen gel.
"Hani çalıştığın şirket varya Demir' ciğim?"
"Eee ne olmuş şirkete?"
"Demir! Sen benim sabrımı mı sınıyorsun Allah aşkına?! Bilmemezlikten gelme."
"Neyi biliyor muşum ki ben?"
Sabır Allah' ım, yoksa elimde kalacak!
"Şirkete ki patronun kızı Berra! Hani hoşlanıyorsun ya! Daha açıklamamı ister misin?"
Hızla içeri girip kapıyı kapattı. "Ne bağırıyorsun öyle ya?! Duyacaklar şimdi. "
"Duysunlar."
"Ya tamam anlatacağım, sen yeter ki sus."
"Aferin." Dedim yüzümde ki zafer gülümsemesiyle. "Şimdi dökül."
"O değil sen Berra' yı nereden tanıyorsun? Beni mi takip ettin yoksa? Ya da kızı?"
"He Demir işim gücüm yok sizi takip edeceğim."
"Bilemiyorum artık."
"Çok konuşma da anlat."
"Ne anlatayım bacım ya, sevdim işte. Kız bana bakmıyor o ayrı bir şey tabi."
"Orası bende." Diyerek göz kırptım.
"Nasıl sende?"
"Çok konuşuyorsun Demir." Diyerek odadan çıktım. Arkamdan seslense de duymamış gibi yaptım.
Salona girip Özge' nin yanına oturdum. "Hayırdır çabuk geldin?"
Karşıma oturan Demir' i işaret ettim. "Sağolsun birileri rahat bırakmadı."
"Hayırlı olsun yeğenim, çok yakışıyorsunuz birbirinize." Dedi dayım bana bakarak.
Utanarak gülümsedim. "Allah razı olsun dayıcım."
Bu sefer Özge' ye laf attı. "Eee senin ne zaman göreceğiz hayırlı günlerini."
"Valla dayı sen oğlunun hayırlı işini göreceksin önce."
Demir sertçe öksürdü. "Özge bacım ne hayırlı işiymiş o? Benim niye haberim yok?"
Hemen lafa atladım. "Yenge sen bohça hazırlıklarına başla istersen."
"Saçmalamayın isterseniz." Dedi Demir bize susmamızı işaret ederek.
Yengemle dayım birbirine baktı önce. Ardından ayağa kalkıp oynamaya başladılar. "Oyna hanım oyna başımızdan gidiyor. Ama geline acıyorum."
Odanın her tarafını bir anda kahkahalar doldurdu. Karnıma giren ağrıyla zorla konuştum. "Valla dayı kavgada bile söylenmezdi."
Annem yerinden kalkıp Demir' in yanına oturdu. "Demeyin öyle sarı kuzuma."
"Bırak Allah aşkına hala ya. Ben bir kez daha anladım anne ve babamı."
Tamam biraz ağır olmuş olabilirdi, kabul ediyorum.
"Sen üzüldün mü bakayım."
"Hele siz hiç konuşmayın Özge ve Zehra Hanım."
"Aaa şimdi hanım mı olduk bacıdan?" Diye sordu Özge alınmış gibi yaparak.
"Sus sus."
"Şaka yapıyoruz biriciğimiz." Dedi yengem Demir'i öperek.
"İnanmayacağım daha size. Küstüm."
Çizgi film gibi izlermiş gibi bir kenarda oturup bize kafa sallayarak bakan abim "Bazen diyorum ki ben nasıl bu aileden çıktım?" Dedi.
"Aaa niye öyle diyorsun yeğenim, bak dayına ne kadar zeki adam."
"Aynen dayı maşallah."
"Bence hiçbiriniz konuşmayın, bu ailenin en zeki ferdi benim."
Ah, öyle böyle değil Demir' ciğim, fışkırıyor..
Acaba ben bu ailede nasıl aklımı kaybetmemişim??
🎈
Bölüm sonuuğ.
Beğendiniz mi bakayım?
Oy vermeyi ve bol yorum yapmayı unutmayınn.
Çok seviliyorsunuz. ❤
Hayırlı geceler hepinize, rüyanızda bu çok akıllı aileyi görün.🙈😜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pσrtαkαl çíçєğí/tєхtíng
NouvellesDÜZENLENECEK! 🎈 536...: Selamünaleyküm, ben ikinci Murat. Zehra: Hahaha o zaman bende ikinci Elizabeth. 536...: Vaay, demek ikinci Elizabeth? Ama o, sen olamaz be Portakal Çiçeği. Zehra: Ne saçmalıyorsunuz siz? Zehra: Ayrıca numaramı nereden buld...