Sekizz🎈

5.6K 457 363
                                    

Günaydınn, uzuun bir bölümle ben geldiim.
Hadi sizi daha fazla tutmayayım, keyifli okumalar.💗

Medyayı nasıl buldunuz?

      

"Zehra geç kalacaksın, biraz acele et annem."

Her haftanın başı, yani pazartesi günleri, şuan ki yaşadığım durumu istisnasız yaşardım. Pazartesi sendromuydu galiba.

Çantamı omuzuma takıp çıktım odamdan. "Geldim anne."

Mutfağa girdiğimde abim oturmuş kahvaltısını yapıyordu. "Günaydın." Dedim masaya oturarak.

"Günaydın abicim. Acele et, geç kalacaksın. Senin sayende bende geç kalacağım."

"Tamam abi."

Hızlıca bir kaç şeyler atıştırıp masadan kalktım. "Hadi abi, gidelim."

Kafasıyla onaylayıp kalktı. O önden bende arkasından usul usul ilerlemeye başladım.

Ayakkabılarımı giyip çıktım dışarı. Arabanın önünde durup abimin kapıyı açmasını bekledim.

Kapıyı açınca şoför koltuğunun yanına oturdum. "Abicim vallahi robot gibisin. Seni pazartesi günleri tanıyamıyorum."

Abime ters ters baktım. "O zaman bana hiç bulaşma sevgili abicim."

Dediğimi yaptı. Hemde itiraz etmeden. Sessizce çalıştığım okula sürdü arabayı.
Okula gelince usulca teşekkür edip indim.

Telefonumun bildirim sesini duyunca çantamın fermuarını açtım. Telefonumu alıp gelen mesaja baktım. Yine bilinmeyen bir numaradandı.
Gözlerimi devirdim. Gerçekten bıkmıştım. Bu şekilde yaparak kendini de beni de harama bulaştırıyordu.

Seven ortaya çıkıp söylesin canım!

545...: Kalbimi kırmıştın ama bu güzelliğin karşısında bu kalp kırık kalamadı be Portakal Çiçeği.

Başımı hızla kaldırıp etrafa baktım. Şuan beni mi gözetliyordu bu? Telefonuma bir bildirim daha gelince mesaja tıkladım.

545...: Göremezsin beni, o kadar aramana gerek yok.

Zehra: Bak bugün günümde değilim kalbini kırmak istemiyorum.

Zehra: Hadi işine. Ve ayrıca daha yazma bana!

545...: Ya sen beni mi düşündün şimdi?

545...: Kalbini kırmak istemiyorum dediin.

Zehra: Seni düşünen kim ya?!

Zehra: Sadece tanımadığım birinin kalbini kırmak istemiyorum.

Zehra: Sanırsam geçen gün kırdım kalbini. Bunun içinde özür dilerim, hakkını helal et.

545...: Yoo etmiyorum.

545...: İçinde sen olan kalbi kırdın.

545...: O yüzden helal etmiyorum.

Zehra: Kardeş sen manyak mısın?

Zehra: Şurda özür dileyip hakkını helal et diyoruz, senin dediğine bak.

Zehra: Ahirette seninle karşılaşmak istemiyorum. O yüzden hakkını helal etmek zorundasın.

545...: Ama ben karşılaşmak istiyorum ;)

545...: Beni engellemezsen hakkımı helal ederim.

545...: Eğer engellersen hakkımı helal etmiyorum Portakal Çiçeği.

pσrtαkαl çíçєğí/tєхtíngHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin