Zdravím, moji najdrahší čitatelia!
Pokiaľ vám takmer po roku (!) nabehlo toto upozornenie, pretože ste si tento príbeh nechali v knižnici (či už schválne alebo omylom) - som nesmierne rada.
Chcem sa vám ospravedlniť za moju neaktivitu.
Napriek hviezdičkovaniu, vašej ochote čítať či písať podporné slová, nesplnila som si svoju úlohu a nepublikovala som pravidelne. Presnejšie - nepublikovala som vôbec. Jednoducho povedané: SHAME ON ME!
Svoje zameranie som vložila do iného príbehu (Dotyk smrti); sčasti preto, lebo mi do konca chýbala posledná štvrtina a tiež preto, lebo ma jeho písanie bavilo viac ako toto tu. Nakoniec som knihu po 3 rokoch dopísala a úprimne môžem povedať, že sa teším, kedy sa pustím do písania tejto story. Chýbala mi poriadna romantika, človeče!
Som odhodlaná pridávať pravidelne, min. raz do týždňa určite. Ideálne by bolo, keby som mohla publikovať každú stredu aj v nedeľu, ale ktovie, ako sa situácia vyvinie. Budem sa snažiť, aby ste dlho nečakali. Neviem, čo ďalšie by som tu ešte mala napísať. Viem, že som LAME, a že mnohých z vás príbeh možno aj omrzel alebo ste zabudli o čom bol. Nedávam vám to za zlé, práve naopak, zaslúžim si to. Neočakávam, že sa budete s rovnakým nadšením vrhať na ďalšie časti, ale predsa len...
...ak túžite vedieť, ako to medzi Romy a Milesom dopadne a ste ochotní prehliadnuť to, že som (bola) nekonzistentná pisateľka a odpustiť mi, že som vás tak dlho nechala čakať - pripravila som si pre vás menšiu rekapituláciu a spolu s ňou i KONEČNE ďalšiu časť.
| | | R E K A P I T U L Á C I A | | |
Bol piatok a 17-ročný Miles sa spolu so svojimi priateľmi chystal osláviť narodeniny ich priateľky Romy Summersovej. Cestou na dohodnuté miesto sa však dostal do autonehody, ktorú spôsobila srnka.
Romy, Milesov najlepší priateľ Thomas a Milesova frajerka Valerie si začali robiť starosti. Romy sa cítila previnilo, pretože iba kvôli jej oslave sa mali stretnúť. Išla sa prejsť po lese. Podarilo sa jej natrafiť na Milesovo auto, a napokon i na samotného Milesa, ktorý bol tak trochu dezorientovaný a na nič si nespomínal. Ani na ňu. Priatelia privolali sanitku a Milesa odviezli do nemocnice.
Po prebratí sa Milesovi prihovorila mladá sestrička Keelin, ktorá mu vysvetlila, že pri autonehode stratil čas svojej pamäti. Prišli ho navštíviť jeho rodičia Patrick a Natasha Campbellovci, Valerie, ale len jedna návšteva v ňom vyvolala určité emócie. Bola to práve návšteva Romy. Vďaka jej hre na gitare a spoločnému spievaniu sa mu obnovilo zopár spomienok.
Po víkende v nemocnici sa Miles po Thomasovom boku vracia do školy Newville High. Ešte predtým Milesova mama pozvala Thomasa, jeho otca Roberta a Robertovu novú priateľku na večeru.
Romy sa od priateľky Tessy dozvedela o písomke zo zemepisu, ktorá v ten deň čakala našich hlavných hrdinov.
Nasledovala spomienka spred roka, kedy sa Valerie snažila presvedčiť Romy, aby sa Milesovi prihovorila, keďže vedela, že sa jej páči.
Zvonček ohlásil koniec hodiny. Všetci rozjarene začali vstávať z miest. Na malý moment som pocítila odhodlanie Milesa osloviť, no keď som vedľa seba zbadala čierne tričko s nápisom Green Day, spanikárila som. Šance sa chopila Valerie.
„Miles?" oslovila ho. Miles, ktorý práve minul našu lavici sa zastavil a vytočil hlavu.
„Uhm?"
„Romy by sa ťa chcela na niečo opýtať," vysvetlila. Vyjavene som civela na chlapca predo mnou a nezmohla sa ani na slovo. Kamarátka do mňa kopla pod lavicou, čím sa jej podarilo trochu ma prebrať.
| | | P O K R A Č O V A N I E V Ď A L Š E J Č A S T I | | |
ESTÁS LEYENDO
Ak si spomenieš - dočasne pozastavené
RomancePo ťažkej autonehode hrozí 17-ročnému stredoškolákovi Milesovi, že naveky stratí časť jeho pamäti. Na niektoré spomienky si postupne začne spomínať, ale sú to len útržky, ktoré veľmi nezapadajú do hlavnej skladačky. V hlave má úplnú prázdnotu, no ak...