Az erő, ami Roseból áramlott szinte elviselhetetlen volt, körmeim a földbe mélyedtek, hogy megtartsam magam, miközben Marcus lerepült rólam és keményen egy fának csapódott. Nem tudtam feldolgozni, hogy mi történt, csak ajkaim nyíltak el meglepettségemben, ahogy lassan Rosera emeltem tekintetem. , nem tudtam elhinni, hogy az a hihetetlen erő csak simán belőle jött.
Észrevettem, hogy Marcus harcosai védtelenek, majdnem a fél csoport meghalt, ahogy a fatönköknek vágódtak keményen, vagy durván estek a földre Rose hatalmas ereje miatt. Pislogtam párat, próbáltam feldolgozni mindent, ami történt, de a látásom elhomályosult a könnyektől, amiket a rám irányuló hatalmas szél okozott.
A tisztás majdnem üres volt, amikor végre talpra álltam, a szemeim a csapatot pásztázták, hogy egyben maradtak-e, rengeteg érzéketlen test hevert a lábaik alatt. De nem rájuk koncentráltam, hanem Rosera. Újra és újra arcát tanulmányoztam, amin az érzelmek változtak, de csak zavarodott volt, mint én.
A szívem gyorsan kezdett verni, az szörnyű felismerés lesújtott rám, mintha a tengerbe estem volna és az túl hideg lett volna, ahhoz, hogy ússzak benne. A levegő szinte elporladt tüdőmben, összenyomta őket és fuldokló hangok hagyták el ajkaimat szapora lélegzetvételeimmel együtt. Nem akartam elhinni, de tudtam, hogy az a csúnya igazság.
Rose egy fehér boszorkány.
Ez az egyetlen következtetés, amire juthattam tekintve, hogy volt egy karkötője, ami megvédte a fekete boszorkányoktól, és most előjött egy hatalmas erővel, amiről senki sem tudott. Egy részem büszke akart rá lenni, mert végre rájött, hogy többre képes, mint az átlagos emberek. De a másik részem azt kívánta bár ne láttam volna, ami történt.
Mert most már két dolog áll az utamban, hogy Roseal legyek.
Nehéz volt, hogy nem voltam képes megérinteni, de most már legálisan nem lehetek vele. Ha a Tanács rájön a kapcsolatra, talán mindkettőnket bebörtönöznek. Vagy még rosszabb, mindkettőnket halálra ítélnek. Azt hiszem ez az egyik oka annak, hogy Marcus miért ölte meg anyát: nem akarta, hogy elkapják. Én ötven-ötven százalékban vagyok, de tudom, hogy a rossz mindig legyőzi a jót, mert bennem nincs jóság. És, ha lenne, akkor mi az?
Rose szemei végül elszakadtak kezéről, ahogy fejét felém kapta, ragyogó barna szemeiben aggódás és lelkesedés látszott, mintha bizonytalan lett volt, hogy mit érezzen abban a pillanatban. És amennyire örülni akartam neki, még egy hamis mosolyra sem futotta tőlem.
Mielőtt Rose képességére térhettünk volna, eszembe jutott a tény, hogy Marcus nem halt meg. Fejemet abba az irányba kaptam, amelyik fának neki csapódott, szemeim kimeredtek, ahogy elkezdett felállni, de esély sem volt rá, hogy Roset ott hagyjam,
Jessie elkapta az aggódó pillantásom és eléggé meglepve engem, bólintott és felé futott. Marcus menekülni kezdett, Jessie szorosan a nyomában volt és csak azért imádkoztam, hogy elkapja.
"Oh, bassza meg." Zayn lehelte mellettem, megragadva a figyelmem.
És, ha a szemeim nem lettek volna eléggé kimeredve, gyakorlatilag kiestek a helyükről, amikor észrevettem, hogy Rose kezeit az ég felé fordította és rájuk nézett és köd lebegett kezei körül, céltalanul gomolygott körülötte, de körülötte maradt. Óvatosan nézett rám. Félt, meg tudtam mondani abból, ahogy teste enyhén remegett, és barna szemei elhomályosultak.
"Minden rendben van, Rose." Próbáltam biztosítani, de még magamat sem győztem meg. Tudtam, hogy egy kis mozdulat és az enyhe köd lecsap valakire és ötletünk sem volt, hogy mire képes. "Csak... ne mozdulj, oké? Össze tudod lassan zárni a kezed?"
YOU ARE READING
Half Bad (magyar)
FanfictionÖrdögnek rendeltetett; a vérében volt. Ölésre teremtetett; a vérében volt. De a sors fordulatot vesz, amikor egy kiszámíthatatlan, elfogadhatatlan dolgot tesz, és határozottan őrültséget, amit egyik fajtájából való, sem mert megtenni... Szerelembe e...