Ördögnek rendeltetett; a vérében volt.
Ölésre teremtetett; a vérében volt.
De a sors fordulatot vett, amikor kiszámíthatatlan, elfogadhatatlan, és teljesen őrült dolgot tett, amit senki nem mert a fajtájából...
Szerelembe esett.
----
Harry Styles, húsz éves és a sorsa az volt, hogy apja nyomdokaiba lépjen; a legerősebb és erőszakosabb Fekete Boszorkánnyá váljon, akit Anglia valaha ismert. Tudta manipulálni az elmédet, a tested és még a lelked is. Vajon kilökődik a tűz e kezéből, helyre helyről teleportál egy szempillantás alatt, vagy a szó szoros értelemben véve képes megölni 'egy halálos pillantással'. Őszintén szólva nem akarsz az útjába kerülni.
Senki által akarva, de mindenki által üldözve lenni.
Rose Parker, húsz éves és rutinszerűen élt, bántalmazták, kiabáltak vele és mindig azt mondták neki semmihez sem elég jó. Elmenekült a szörnyű apja elöl, azt kívánva az anyja bárcsak élne és biztonságban tartaná őt. De a menekülése során, belefutott abba a személybe, akivel sosem akarnál szemkontaktusba kerülni; Harry Stylesba.
A szépség becsaphatja a szemet.
Harry menekült, próbálta megtalálni az apját, hogy többet tudjon meg az anyjáról. Rose helyzete hasonló, menekült, hogy megtudja anyja halálnak a részleteit és, hogy hogyan történt mindez. Amikor Rose rájön, hogy ő egy Fehér boszorkány, ő és Harry megszegik a szabályokat, amikor szerelembe esnek. Egy Fehér boszorkány és egy Fekete boszorkány szerelme meghódítja a világot? Nehéz kicsit elhinni, de Rose rájön valamire az egészből... Harry Styles- az állítólagos ördög, a rossz fiú valójában fele annyira sem rossz.
"Fele annyira sem vagy gonosz, Styles."
Köszönöm, hogy olvasod a fordításomat, ha tetszik szavazz és ha késztetést érzel írj nekem pár sort nyugodtan! (:
YOU ARE READING
Half Bad (magyar)
FanfictionÖrdögnek rendeltetett; a vérében volt. Ölésre teremtetett; a vérében volt. De a sors fordulatot vesz, amikor egy kiszámíthatatlan, elfogadhatatlan dolgot tesz, és határozottan őrültséget, amit egyik fajtájából való, sem mert megtenni... Szerelembe e...