Bomba Mı!

650 45 0
                                    


Akın

Afganistan'dan gelen kızın bakıcılığını yapıyordum. Arabada oturmuştum bu soğukta. Karımın yanında olmak varken. Telefonumu çıkarıp Ay parçamla olan fotoğraflarımıza bakıyordum. Kızımız sekiz aylık olmuştu,yakında tam bir aile olacaktık.

Ay parçamı özlemiştim telefondan görüntülü aradım. Telefonu açtığında gülümseyerek bana bakıyordu.

"Sevgilim."
"Ay parçam napıyorsun?"
"Ne yapayım Akın ,oturuyorum sürekli ayaklarım şişti hep."
"Kıyamam sana ben eve geldiğimde ayaklarına masaj yaparım rahatlarsın."
"Sen napıyorsun?"
"Ne yapayım amcamlar kızın başında bekle dedi diye bekliyorum."
"Kız güzel mi?"

Kıskandığını anladığımda biraz uğraşmak istemiştim.

"Valla Mehpare çok güzel kız."
"Öyle mi o zaman ben vaktini almıyorum sen doya doya bak."

Yüzüme kapatılan telefonla kendime küfür etmiştim. Hamile kadına yapılacak şaka mıydı.
Tekrar aradığımda telefonu açmamış yüzüme kapatmıştı. Sıkıntıyla iç çekmiş ,bu sefer Yamaç amcamı aramıştım.

"Ne oldu Akın?"
"Amca benim eve uğramam lazım,Mehpare'nin hormonlarıyla oynadım sanırım. Telefonumu açmıyor."

Amcam kahkaha atmıştı.

"Ne dedin hamile kadına?"
"Amca ya kimi çağırıcan kızın başında dursun, bir iki saatlik."
"Tamam sen git eve ben Meke'yi gönderiyorum. Yarın gelirsin yine."
"Tamam amca ben Meke gelene kadar bekliyorum."
"Tamam aslanım."

Meke geldiğinde kıza adı Yasmin'di Meke'yi göstermiştim beni göremezse korkmasın diye eve geldiğimde herkes yatmıştı odama girdiğimde Mehpare elinde yeni doğan bebekler hakkında bilgiler yazan kitabı okuyordu.

"Güzelim?"

Bana bakmadan kitabı okumaya devam etti,yatağa yanına oturdum.

"Kızdırdın mı seni?"

Hala cevap vermediğimde yolda gelirken aldığım çikolatayı ona uzattım.

"Oysaki sana ne almıştım benimle konuşmuyorsan ,bunu ben yerim."

Hızla elimden çikolatayı almış yemeğe başlamıştı. Bu haline kıkırdadığımda sinirle bana baktı.

"Niye geldin baksaydın ya o güzel kıza."

"Şaka yaptım sana ,kızın yüzümü bile görmedim ki görseydim de benim kalbimde aklımda sende."

"Nasıl görmedin kızın yüzünü?"

"Afganistan'dan geldi kız, burka giyiyor."

"Bir daha sakın bana böyle şeyler söyleme Akın en azından hamileyken."
"Özür dilerim."

Yanağından öptüğümde gülümsemişti ,gülümsediğini gördüğümde rahatlamıştım.

"Şimdi söyle bakalım ayakların mı ağrıyordu?"

Kafasını salladığında ayaklarını ovalamaya başlamıştım. Mehpare gülümseyerek bana bakıyordu.

"Aferin böyle ol işte köle."

İkimiz kahkaha atmıştık. Üstümü değiştirip yatağa girmiştim,girdiğim anda Mehpare kafasını göğüsüme koymuş ,bende kolumu ona sarıp kendime çekerek uyumaya başlamıştık.


Pâyidar - Akın KoçovalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin