MehpareÇağatay Erdenet denen herifin Akın'la konuşmasını dinlediğimde midem bulanmıştı. Ellerimi bağlamış ağzımda bantlamışlardı.
Telefonu kapattıktan sonra sırıtarak yanıma gelmiş ,ağzımdaki bantı çıkarmış karşıma oturmuştu."Akın bey pek sinirli size düzgün davranıyordur umarım."
Gözlerimi devirip kafamı çevirdim. Kahkaha atmış masasının üstündeki çayından bir yudum almıştı.
"Çay istemedinizden emin misiniz?"
Cevap vermediğimde dirseklerini dizlerine koydu bana doğru eğildi.
"Neden konuşmuyorsun Ay parçası?"
Sinirle ona baktım.
"Bana sakın Ay parçası deme yoksa o ağzı yırtarım."Arkasına yasladığında sırıtmıştı.
"Hırçınız bakıyorum.""Sana sadece tek bir şey diyeceğim."
Merakla yerinde kıpırdandığında eliyle beni gösterip devam etmemi istedi."Akın seni fena sikecek."
Kaşlarını kaldırmış uzun süre kahkaha atmıştı,yüzümü buruşturup camdan görülen denizi izlemeye başladım. Telefonu çaldığında gülmüş telefon ekranını bana göstermişti. Yamaç Koçovalı arıyordu. Dışarı çıktığında içeri koruma girdi gözlerini benim üzerinde çekmiyordu. Çağatay geri geldiğinde karşıma tekrar oturdu.
"Seni seviyorlarmış almaya geliyorlar ama seni böyle vermeyelim."
Anlamamış şekilde bakıyordum eliyle korumaya işaret verince kolumdan tutup beni aşağıda depo gibi bir yere getirdiler ellerimi açtıklarında bileklerimi ovuşturdum,yanağımda yanma hissettim saçımda tutup yere fırlattılar ne olduğu almadan sırtıma tekme atınca yerde cenin pozisyonuna geçtim. Karnıma sırtıma tekme atıyorlardı göz yaşlarım akmaya başlamıştı ağzımdada metal tadı vardı. Saçımdan tutup beni kaldırmışlardı yüzüme iki tokat attılar saçımı bıraktığında yere düştüm.
İç çekip ağlıyordum kollarımdan tuttular başıma çuval geçirmişler beni sürüklüyorladı.
Dışarı çıktığımızı anlamıştım daha sonra Akın'ın adımı seslendiğini duydum cevap verecek halim yoktu her an bayılacak gibiydim. Daha sonra Çağatay sesini duydum. Adamlar kollarımda ittirip bıraktılarında sendeleyip dizlerimin üstüne düştüm, kapı kapanma sesini duyduğumda başımdaki çuval çıktı,ışıktan gözlerimi kırpıştırdım. Karşımda Akın'ı görünce gülümsedim sonrası zaten karanlıktı, kendimi Akın'ın kollarına bırakmıştım.Gözlerimi açtığımda başımda Akın duruyordu.
"Civciv?"
Bana gülümsemişti.
"Ay parçam."Gözlerine bakmıştım ,korkmuştum bir daha göremeyeceğim diye.
"Seni seviyorum psikopat civciv."
Dediğime güldü.
"Bende seni seviyorum inatçı Ay parçam."Kapı çalınıp açıldığında içeri Yamaç abi girmişti ,yatağımın ayak kısımına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pâyidar - Akın Koçovalı
FanfictionSuyun altında son nefeslerimi vermeye başlarken elimi cama koydum. Camın arkasındaki Akın göz yaşları içinde bana bakıyor cama vuruyordu. Cama anlımı dayayıp gülümsedim buraya kadarmış demek. Akın arkasındaki amcalarına babasına dönmüş bir şey yapın...