AkınMehpare'yi sabahtan beri arıyordum ama açmıyordu,korkmaya başlamıştım. Dün biraz tartışmıştık ama küsmemiştik. Kahvenin kapısı açılıp içeri postacı girdi.
"Akın Koçovalı?"
"Benim."Elime zarf verdi bir yere imza attıktan sonra gitti.
Postacının Getirdiği zarfı açtığımda içinden çıkan ve üzerinde Akın Koçovalı yazan siyah zarfla bakarak donup kalmıştım. Yücel ölmüştü bu neyin nesiydi. Zarfı açmış okumuş,yere bakmaya başlamıştım. Cumali amcam sabırsızlanmış elimden almış , seslice okumaya başlamıştı.Ay parçası deniz kızı olmaya hazırlanıyor. Daha önceki deniz kızının ,deniz kızı olduğu yerde.
Ç.E
Ne demekti bu ,Ay parçası Mehpare'ydi ama deniz kızı?
"Çağatay Erdenet!"
Cumali amcam bana bakmış.
"Ay parçası kim?"
"Mehpare."
Babam ayakta dururken bana eğilmişti.
"Kim o?"
"Sevgilim."
Yamaç amcam dolu gözlerle bana bakmıştı.
"Sena! Beni takip edin nerede olduğunu biliyorum."Mehpare
Yüzüme gelen suyla cam kutunun içinde uyanmıştım. Buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum,en son yatağıma uyumak için girmiştim. Ayakta cama vurup Akın adını bağırmaya başlamıştım ,kendimi sakinleştirip suyun çıkış noktasını bulmaya çalıştım. Su belime gelmiş geçmişti bile, dört kenardan su geliyordu. Çoraplarımı çıkardım suya dalıp deliğe çorabı tıktım sudan çıkıp nefes aldım,tekrar daldıktan sonra diğer çorabı tıktım diğer iki deliğe baktığımda üstümdeki ince bordo hırkayı çıkarıp üçüncü deliğe tıktım. Su artık boyumu geçmiş ayaklarımı çırpmaya başlamıştı üstümdeki tişörtü çıkartarak siyah atletimle kalmıştım. Son deliği kapatmıştım ama çorapların olduğu deliklerden su sızıyordu diğer ikisini tamamem tıkmıştım şimdi su daha yavaş doluyordu. Ne kadar bekledim bilmiyorum ama su artık tamamen dolmuş son nefes alacak yerim vardı yukarıdaki kapağı zorlamıştım ama açılmamıştı. Adım sesleri duydum sonra Akın'ın Mehpare diye bağırdığını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pâyidar - Akın Koçovalı
FanficSuyun altında son nefeslerimi vermeye başlarken elimi cama koydum. Camın arkasındaki Akın göz yaşları içinde bana bakıyor cama vuruyordu. Cama anlımı dayayıp gülümsedim buraya kadarmış demek. Akın arkasındaki amcalarına babasına dönmüş bir şey yapın...