Zayn szemszöge
Idegbetegen vágtam be magam után az ajtót. Még egy napja sincs itt ez a mitugrász, de már most az agyamra megy. Hogy képzeli ez a kis seggdugasz törpe, hogy beszólogat nekem? Mit gondolt, hogy majd idejön és ő lesz itt a kiskirály? Hát, akkor nagyot tévedett, mert én helyre fogom tenni az agyát, arra mérget vehet. Délután letisztázom vele az erőviszonyokat, csak kerüljön a kezem közé, de abból nem lesz köszönet.
Amikor nekinyomtam őt a falnak, láttam rajta, hogy mindjárt összeszarja magát félelmében, de utána még volt bátorsága oltogatni. Na, várjon csak, ellátom majd a baját! Nagy önuralom kellett, hogy ne mossak be neki egyet. Nem lenne jó összetűzésbe keverednem vele, hiszen még hónapokig egymást kell bámulnunk. Jobb a békesség.
Pénteken tudtam meg, hogy új lakótársam lesz. Egyáltalán nem rajongtam az ötletért, hogy ezentúl valakivel osztoznom kell a kufircoló helyemen. Eddig mindig oda vittem fel a csajokat, de ezután nem tudom, hogy fogom megoldani a dolgokat. Az fix, hogy Niall nem lesz olyan nagylelkű, hogy lelép egy kis időre, míg én elintézem a szükségleteimet. Bár lehet, hogy benne lenne egy hármasban, ki tudja.
Az utolsó estét, amit még egyedül tölthettem, hasznosan ki is használtam. Egy bögyös kis vadmacskát cserkésztem be a lánykoleszből, és az egész éjszakát végigkeféltük. Ebből kiindulva reggel kielégülten ébredtem, de a szöszi egyik pillanatról a másikra úgy felbaszta az agyamat, hogy legalább két órán át szexelnem kéne, hogy lenyugodjak.
Ezen gondolaton felbuzdulva sietős léptekkel indultam meg a suliba, hogy találjak egy könnyűvérű lánykát, akit elkaphatok egy reggeli afférra.
Tíz perccel később már a WC falának dőlve hörögtem, miközben egy szőke cicababa szívta a farkamat, olyan erővel, mint egy porszívó.- Nagyon ki vagy simulva - üdvözölt Louis, a legjobb barátom, vagy mondhatjuk úgy is, hogy a vadászó társam. Mindig együtt járunk a bulikba, és kézről kézre adjuk egymásnak a csajokat. Egyszóval, jól megvagyunk.
- Jól indult a napom - somolyogtam, miközben visszagondoltam az esti numerámra és az iménti mosdós esetre.
- Na, ne! Máris megdugtad az új szobatársad? - kérdezte izgatottan, mire nekem fájdalmas grimaszba torzult az arcom. Hogy lenne már gusztusom megdugni azt a kis szarrágót?
- Hagyjál már, nem vagyok buzi!
- Ne becsüld le a fiúkkal való szexet, míg ki nem próbálod! Mellesleg, sokkal jobban tudnak szopni - súgta a mondat végét. A múltkori buliban annyira totál K.O.-ra itta magát, hogy lefeküdt egy sráccal. Állítása szerint jó volt. Hát, ő tudja, engem nem vonz ez a dolog.
- Még Fekete lyuktól is jobbak? Azt azért nehéz überelni - húzogattam a szemöldökömet, utalva arra a göndör szukára, akinek olyan mély torka van, mint a Mariana-árok. Annyira érti a dolgát, és tudja, hogy mikor, mit kell csinálni, hogy két perc után a világodat sem tudod. Mindkettőnknél visszatérő vendég a csaj.
- Ahh, azért tudd hol a határ - hőbörgött. - Úgy értem, hogy az átlagnál jobbak.
- Kösz, de inkább passzolom. Akármit mondasz, de nincs annál jobb érzés, mint amikor egy szűk, forró punciba mártod bele a farkadat - ecseteltem, mire éreztem, hogy a vérem az ágyékomba áramlik. Ezt nem hiszem el! Még tíz perce sincs annak, hogy leszoptak, de már megint kezdődik. Álló farokkal elég nehéz lesz kibírni az egész napot, ezért muszáj lenyugtatnom magamat.
- Oké, ezt aláírom, de azért egy kézimunkát mindenképpel próbálj ki - kacsintott rám, mire csak megforgattam a szememet. Biztos vagyok benne, hogy nem tud annyi élvezetet adni egy pasi, mint egy punci. Kizárt dolog.
Az órák gyorsan elmentek, főleg, hogy Louis-val szinte az összest végigökörködtük, a tanárok nagy örömére. A nap végén vígan indultam vissza a koleszbe, örültem, hogy végre lepihenhetek egy kicsit, mielőtt hőgutát kapok. Olyan dög meleg volt a termekben, hogy azt hittem, a maradék agysejtjeim is felforrnak és elpárolognak. Lassan már átlépünk októberbe, de az időjárás még mindig azt hiszi, hogy nyár van. Folyt rólam a víz, izzadtam, mint egy ló, és nem vágytam semmi másra, minthogy vegyek egy jéghideg fürdőt. Aztán eszembe jutott: Niall. Az istenit már! Még őt is le kell rendeznem.
Kicsaptam a szoba ajtaját, mire a kis szöszi ijedten ugrott meg az én ágyamon. Egyből felment bennem a pumpa. Mégis hogy képzeli? Na, majd most megkapja a magáét.
- Mit csinálsz az ágyamban? - förmedtem rá, mire ő olyan ártatlanul nézett fel rám, hogy kedvem lett volna a farkamra húzni, és addig dugni, míg eszméleténél van. Jézusom! Hogy lehetek ennyire kanos, hogy egy egyszerű pillantástól begerjedek? Ráadásul pont az övétől, egy fiúétól? Már az agyamra ment ez a meleg. Muszáj lehiggadnom, vagy különben nagy bajok lesznek.
- Fekszek - vont vállat hanyagul, majd tovább folytatta a tankönyve bújását. Megáll az eszem!
- De ne az én kibaszott ágyamban, te szarzsák! Húzz át a másikra! - ordítottam, majd odaléptem hozzá, és a karjánál fogva felrángattam a fekhelyéről.
- Hé, ez fáj! Engedj el, te seggfej! - sipította magas hangon, mint egy kislány.
- Most tisztázzuk az erőviszonyokat, törpe - nyomtam le a vállánál fogva a szemközti ágyra. Niall csak bámult, de olyan szikrázó tekintettel, hogyha magasabb lenne és testesebb, akkor biztosan megrémülnék tőle. De így, még a kisujjammal is simán lenyomom.
- Nem vagyok egy kibaszott törpe. Azt hiszed, hogy te vagy itt a főnök, huh? Nagyon el vagy tévedve - fröcsögte. Nem tudtam tovább visszafogni magamat, a tarkójánál elkaptam a haját és erősen megrántottam, mire a feje hátracsuklott. A szőke vérengző szemekkel nézett, de nem szólt semmit.
- Jobban tennéd, ha mindig ilyen csendben maradnál - vigyorogtam rá. Láttam az arcán, hogy valami most elpattant benne. Szerintem vérszemet kapott, és meg mertem volna esküdni rá, hogyha kinyitná a száját, akkor habzana, mint a veszett rókáknak.
- Nekem ne mondd meg, hogy mit csináljak, köcsög! - kiabálta, majd egy jól irányzott rúgással telibe találta az ágyékomat. A hirtelen fájdalom miatt elengedtem a haját, ő pedig felugrott és taszított rajtam egyet. Erősebb, mint gondoltam. Hátratántorogtam, Niall meg rám vetette magát.
A földön kötöttünk ki és nagy dulakodásba kezdtünk. Hemperegtünk a padlón, mint két óvodás, közben pedig mindketten hangosan szitkozódtunk. Hol a kis méregzsák, hol pedig én voltam felül. Nagyon harcias, az egyszer biztos. Valahogy sikerült négykézlábra emelkednie, de én ügyesen a háta mögé kerültem és magam alá gyűrtem. A farkam hozzányomódott a fenekéhez. Csak most tűnt fel, hogy milyen formás példány. Mi van? Teljesen lefagytam, Niall pedig kihasználva a pillanatnyi elmezavaromat, kicsúszott alólam és rátérdelt a hátamra. Nagyot nyekkentem, ki akartam szabadulni a fogságából, de akárhogy ficánkoltam, nem eresztett.
- Na, hogy is vannak azok az erőviszonyok? - kérdezte önelégülten, lihegve. Hangosan fújtattam, de nem válaszoltam neki. Csak egy kósza gondolat miatt vesztettem el a küzdelmet, különben már régen azért könyörögne, hogy ne üssem meg. Nem engedhetem meg magamnak ezt a csúfos vereséget. Zayn Malik-ot nem ilyen fából faragták. Éreztem, hogy gyengül a nyomás a hátamon, így összeszedtem minden erőmet és lelöktem magamról. Niall panaszosan felnyögött, amikor a feje találkozott a padlóval. Gyorsan fölé kerekedtem, a térdeimmel közrefogtam a csípőjét, a kapálózó kezeit pedig a feje fölé szorítottam. Pont olyan pozícióban vagyunk, mintha éppen most akarnám megbaszni őt. Megráztam a fejemet. Jesszus, miért jár állandóan a szexen az eszem?
- Vége a játszmának, Horan - vigyorogtam rá gúnyosan, majd szinte teljesen az arcába hajoltam. Olyan közelről hallottam így a zihálását, hogy szégyenszemre, de felizgultam. Basszus, valaki lőjön le! Újra sebességbe raktam az agyamat, majd füléhez hajoltam. - Megsúgom, hogy vesztettél.
YOU ARE READING
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
FanfictionNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...