Chapter 20

485 49 47
                                    

Niall szemszöge

Másnap reggel arra keltem, hogy valaki az oldalamat lökdösi. Bosszúsan a fejemre húztam a takarómat.

- Törpe, hogy kell kikapcsolni az ébresztőd? Nem akar elhallgatni!

Zayn!

Ahogy beugrottak a tegnap este történtek, egyből kipattantak a szemeim. Ijedten bámultam Zayn mogyoróbarna, csillogó szemeibe, ő viszont csak kedvesen mosolygott rám.

- Kapcsold ki, én nem tudom! - nyomta a kezembe a telefonomat.

- Csa-csak felfelé kell húzni - dadogtam. Az agyam egymás után vetítette le a képeket, ahogy Zayn fölém hajolva passzíroz be a matracba, aztán pedig a kezébe veszi a farkamat, és...

- Miért vágsz ilyen halálos képet?

- Hát, tegnap... Csináltunk pár dolgot, a-amit...

- Jaj, már! Ne mondd azt, hogy nem élvezted! - mászott bele teljesen az aurámba.

- De, nagyon is... - sóhajtottam fel az emlékek hatására.

- Akkor meg, mi a gond? - húzta fel a szemöldökét, és a takaró alá nyúlt. A hosszú ujjaival az alhasamat kezdte cirógatni, bennem pedig akkor tudatosult, hogy még mindig meztelen vagyok, ahogy Zayn is. - Akár most is megismételhetnénk.

- Neeheem... - nyöszörögtem, amikor Zayn a kezébe fogta az eddig nyugalomban lévő hosszomat.

- Mi tart vissza? - suttogta az ajkaimra, aztán hevesen megcsókolt, amit ügyetlenül viszonoztam. Még nem jöttem bele ebbe.

- Nem lenne okos dolog iskola előtt ilyet csinálni. El... El fogunk késni - lihegtem, és elhúzódtam tőle. Pedig olyan jó érzés volt a nedves ajkait az enyémeken érezni. Egy kicsit fáj is a szám sarka, lehet, hogy felrepedt a nagy csókcsata közben.

- Oh, gyors leszek - próbálkozott Zayn, de én határozottan eltoltam magamtól.

- Most nem!

- Suli után? - húzogatta a szemöldökét kihívóan, mire én elvörösödtem.

- Talán - motyogtam.

Fogalmam sem volt, hogy miért nem mondtam egyszerűen nemet. Talán azért, mert túlságosan is élveztem azt, amit tegnap csinált velem. Ami ugyan nem volt helyes dolog, hiszen mindketten fiúk vagyunk, és ezt nem lenne szabad. De ha egyszer annyira jó volt? Soha nem éltem még át ekkora gyönyört, noha ez volt az első alkalom, amikor valaki úgy hozzámért. Azt hittem felrobbanok, annyira feszített már a vágy. Zayn pedig vérprofi módon ápolt le. Ahhoz képest, ahogy én kivertem neki... Inkább nem is mondok rá semmit. Egy béna fasz voltam, csoda, hogy Zayn egyáltalán el tudott élvezni tőle.

A fekete hajú szépfiút kikerülve másztam le az ágyról. Amikor hátat fordítottam neki, akkor Zayn rácsapott a fenekemre. Úgy látszik, ez a mániája. Nem foglalkozva vele kezdtem el öltözni.

- Sürgősen vedd le azt a nadrágot! - bámult engem beharapott ajkakkal. Lenéztem magamra, de semmi kivetnivalót nem találtam az öltözékemben. Egy egyszerű, kék rövidnadrág volt rajtam.

- Mi a baj vele? - kérdeztem értetlenül. Zayn elvigyorodott, és elém sétált. Megjegyezném, hogy még mindig meztelen volt, de őt ez látszólag egy cseppet sem zavarta. Nagyot nyelve szakítottam el a tekintetemet a péniszéről, és néztem fel a szemeibe.

- Kibaszottul szűk, és ráfeszül a kerek popsidra - vezette a kezét a fenekemre, majd belemarkolt. Élesen beszívtam a levegőt. - Félő, hogyha ez lenne rajtad suliba, akkor berántanálak a szertárba.

- Nem cserélem át - mondtam határozottan. - És leszögezném, hogy nem fogok veled lefeküdni. Tegnap így is túlléptem a határaimat.

- Már pedig igenis meg foglak dugni! - ragadta meg a pólómat a nyakamnál. Hátrahőköltem, mert egy kicsit megijedte Zayn szikrát szóró szemeitől. - Kicsi Niall, nem kell félni, nem harapok!

- Vannak kétségeim...

- Lehetnek is! Egyébként csak idők kérdése, és te fogsz azért könyörögni, hogy megbasszalak. Nem lesz több öt napnál, ebben biztos vagyok - vigyorgott önelégülten, én pedig legszívesebben lekevertem volna neki egy pofont. De egyből megváltozott a véleményem, amikor Zayn hirtelen egy hosszú csókot nyomott az ajkaimra. Egészen értelmes dolgokra is tudja használni a száját.

- Álmodik a nyomor - löktem meg a mellkasát, majd otthagytam őt, és bementem a fürdőbe.

Amikor belenéztem a tükörbe, elborzadtam. Egy nagy herpesz virított a szám sarkában. Szóval ez fájt annyira. Biztos Zayn-től kaptam el valami nyavalyát. Hogy rohadjon meg, már csak ez hiányzott!

- Zaaayn! - kiabáltam mérgesen. Pár másodperc múlva bedugta a fejét az ajtón, és érdeklődve nézett rám. - Ez mitől van?

Közelebb jött - szerencsére már felöltözve -, és közelebbről megvizsgálta a számát, vagyis megcsókolt. A nyelve átfurakodott a számba, és akármennyire is élveztem, de eltoltam magamtól.

- Nézd meg, biztosan tőled kaptam el!

- Nem lesz tőle semmi bajod, majd bekened valamivel - simított végig a hüvelykujjával az ajkaimon, mire egy jóleső sóhaj szökött ki közülük.

- Egyszer megöllek, Zayn Malik! - léptem el mellette, de ő elkapta a csuklómat, és visszarántott.

- Ha lehet, akkor... Amit tegnap csináltunk, azt tartsuk titokban, jó? - kérdezte, én pedig egyetértően bólogattam. - Nem hiányzik, hogy elkezdjenek pletykálni.

- Oké, tartom a számat - mondtam, majd otthagytam Zayn-t, és elindultam az étkezőbe.

Tele hassal sétáltam vissza a szobánkba, amikor útközben összefutottam Luke-kal. Jaj, már csak ő hiányzott! A szemei huncutul csillogtak, és ebből már tudtam, hogy valami rosszban sántikál.

- Nocsak, Zayn baby boy-a! Szép jó reggelt kívánok!

- Niall-nek hívnak, seggarc! - mordultam rá.

- Nem számít! Egyébként, tegnap este hallottunk egy s mást - kacsintott egy perverz mosoly kíséretében.

- Mire gondolsz? - kérdezte mit sem sejtve, de aztán pár másodperc múlva leesett. Pirulva hajtottam le a fejemet.

- Te meg Zayn... Tudod, elég vékonyak a falak. Hasznosan töltöttétek az időt, mi? - formált kört a kezéből, és a mutató ujját átdugta rajta. Elvörösödtem.

- Nem tudom, miről beszélsz - adtam a hülyét, pedig pontosan tudtam, hogy mire gondolt.

- Ahamm - nézett végig rajtam mindent tudóan, majd elvigyorodott. - Értem én, hogyne... If you're horny let's do it, ride it, my pony. My saddle's waiting, come and jump on it. Tütütüüü... - kezdte el mozgatni a csípőjét, miközben énekelgetett, mint akinek elment az esze. Komolyan van ilyen zene, amiben ilyen mocskosságokról énekelnek? Nonszensz.

- Beszedegettél valamit kora reggelről? - húztam fel a szemöldökömet röhögve. Ez a csávó nem százas, az már biztos.

- If you're gonna get nasty baaabyyyy - nyávogta magas hangon.

- Jaj, fogd már be! - szorítottam a tenyeremet a fülemre.

- Send chills up and down your spine - veregetett vállon, aztán elindult, de még visszafordult, és rácsapott a fenekemre. Miért kell mindenkinek ütögetnie? Hagyják már békén a seggemet! - Zayn-nek jó ízlése van!

Luke ezer százalék, hogy tudja, mit csináltunk múlt éjjel. Tartsuk titokban, mi? Hát, ennyit erről. 

Fifty Shades Of Innocence /Ziall/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin