Zayn szemszöge
Felébredtem hajnalban. Megint az apámmal álmodtam, ugyanazt a visszatérő rémálmot.
A tizenegy éves énemet láttam magam előtt, ahogy boldogan játszok a Lego kockákkal. Építész akartam lenni, mindig azt játszottam, hogy megépítem a világ legnagyobb épületét. Micsoda buta álmok. Aztán apám dühtől tajtékozva berontott a szobába, és elkezdtet ordibálni vele. Megint részeg volt. Folyamatosan azt kiabálta, hogy az én hibám. Minden az én hibám. Miattam halt meg anya.
Hozzábújtam a párnámhoz, és magamhoz szorítottam. Most olyan furcsa volt, fel és le mozgott, és puhább volt. Basszus! Egyből kipattantak a szemeim, és rájöttem, hogy egész éjjel Niall-t ölelgettem. Gyorsan levettem a hasáról a karomat, és arrébb húzódtam tőle. Remélem, hogy nem jött rá, mit csináltam, különben biztosan ezzel szívatna életem végéig.
Hanyatt feküdtem, és a fejemet felé fordítottam. A hátán feküdt, a szőke buksija oldalra csuklott, a haja ezerfelé állt, mintha áramot vezettek volna bele. A hosszú szempillái néha megrezdültek, de egyébként békésen aludt. Az ajkai egy kicsit elnyíltak egymástól, és hangosan fújta ki rajta a levegőt, mellé pedig halkan szörcsögött. Aranyos volt.
A mellkasomat melegség töltötte el, ahogy néztem őt. Még senki iránt nem éreztem így. Mármint, ez nyilván nem szerelem, csak testi vonzódás, de Niall akkor is új érzéseket keltett bennem. Biztosan azért, mert ő fiú. De talán elmúlna ez az örökös, sürgető vágy, ha végre megdugnám őt. Bár nem hinném, hogy benne lenne egy menetben, hiszen olyan kis ártatlan, én pedig nem akarom megrontani. Pedig igazából ez volt minden vágyam.
Újra a száját kezdtem el bámulni. Azok a telt ajkai olyan kívánatosak, hogy alig tudom magamat visszafogni, amikor vele beszélek, hogy ne nézzek rájuk. És mi lenne, ha most megcsókolnám? Amiről nem tud, az nem fáj. Csak egy aprócska puszi, és ennyi. Ez talán nem akkora bűn.
Az arcához hajoltam és egy kis hezitálás után finoman összeérintettem a szánkat. Hihetetlenül puhák voltak az ajkai, legszívesebben beleharaptam volna, hogy még jobban megízlelhessem, de még időben észbe kaptam, és nagy nehezen elhúzódtam tőle.
Szerencsére Niall még mindig úgy aludt, mint akit leütöttek, és nem érzékelt semmit az előbbi kis akciómból, ezért megkönnyebbülten fújtam ki az eddig bent tartott levegőt. Kíváncsi vagyok, hogy reagálna, ha rendesen megcsókolnám, mert ez nagy jóindulattal is csak egy apró szájra puszinak felelt meg, ráadásul ő közben mélyen aludt.
Jézusom, mikor mentem át a nőfaló Zayn Malik-ból egy homokos idiótába? Niall Horan mindent tönkretesz! Óriási hiba volt ez a csók, életem legnagyobb baklövése. Hihetetlenül dühös voltam magamra. Hogy voltam képes ezt megtenni? Undorodtam magamtól.
Azonnal felültem, majd Niall-ön átmászva halkan felöltöztem, magamhoz vettem a cigim és a telefonomat, és kimenekültem a szobából. Még csak hat óra lesz, szóval senki sem fog zavarni, ha meg mégis megjelenik valaki, akkor azt elküldöm a búsba.
Bementem a konyhába, kinyitottam a nagy ablakot, és kiültem a párkányra cigizni. Négy szobánként van kialakítva ilyen kis helyiség, ahol tudunk főzni, sütni, van hűtő is, minden, ami csak kellhet. Bár a hűtőből rendszeresen eltűnik a kajám, hiába van felcímkézve hatalmas betűkkel, hogy „MALIK". De ha egyszer elkapom a tettest, akkor lesz neki nemulass, az biztos!
Főztem magamnak egy erős kávét, és sütöttem két pirítós kenyeret. Jól fog esni a reggeli, miután előételnek elszívtam vagy öt szál cigarettát, bár ennek ellenére sem lettem nyugodtabb. Nyilván továbbra is Niall-ön kattogott az agyam.
Niall szemszöge
Kómásan nyitottam ki a szemeimet az ébresztő éles hangjára. Nagyon nem akaródzott kikelni az ágyból. Lustán a másik oldalamra fordultam. Zayn nem volt ott.
Zayn. Mostanában túl sokszor uralja a gondolataimat. Sőt, úgy tűnik, hogy már az álmaimba is beférkőzik. Azt álmodtam, hogy Zayn Malik megcsókolt. Olyan valóságosnak tűt, szinte éreztem az ajakit az enyémeken. Még soha senkivel nem csókolóztam, de őszintén, tetszett a gondolat, hogy ezt csinálja velem.
Igazából, ő nem rossz srác, csak kicsit nagyképű, de tud kedvesen is viselkedni. Például tegnap is megengedte, hogy együtt aludjak vele. Olyan jó érzés volt, ahogy összeért a hátunk.
Megráztam a fejemet. Nem gondolhatok így Zayn-re, ez nem helyes. Kikeltem az ágyból és felöltöztem, majd elindultam a konyhába, bekapjak valamit suli előtt.
A folyosón pont szembe jött velem Zayn. A fejére volt húzva a pulóvere kapucnija, a szájából egy szál cigi lógott ki. Mint egy sittes, de én ezt valamiért vonzónak találtam. Már tényleg megbolondultam. Amikor Malik felemelte a fejét, és találkozott a tekintetünk, eltorzult az arca. Süt róla, hogy mennyire örül nekem. Halkan köszöntem neki, ő meg csak kelletlenül viszonozta. Ugyan mi baja van megint? És még én vagyok a hisztis, na persze.
A suliban egészen a nap végéig hírét se hallottam Zayn-nek, azt hittem, hogy be sem jött, de aztán mégis előkerült. A teremben pakolásztam, már csak páran voltunk bent, amikor egyszer csak mellettem termett a fekete hajú szépfiú. Ahogy felnéztem rá, egyből az álombéli csókunk jutott az eszembe. Azon gondolkodtam, hogy vajon milyen lenne, ha itt és most letámadna.
- Itt a fizetséged - dobta le az asztalra kicsit sem kedvesen a sok kaját, amit a dolgozatáért kértem. Elmosolyodtam és megköszöntem. Zayn csak mogorván bólintott, és már indult volna ki, amikor utána szóltam:
- Nem vársz meg? Mindjárt készen vagyok, csak még...
- A kérdésedben benne volt a válasz - morogta flegmán, majd kiviharzott a teremből. Hát ebbe meg mi ütött? Most kivételesen tényleg nem csináltam semmit, ezért nem értem, hogy miért viselkedik így velem. Egy kicsit azért rosszul esett.
Harry-ékkel még mindig nem békültem ki. Jó volt játszani a sértődöttet, mert végre velem foglalkoztak. Mindig Göndörke van a középpontban, és ez néha igazán idegesítő. Én is szeretem a reflektorfényt, de ha ő ott van, akkor velem nem foglalkozik annyira Liam, és ez kicsit bánt. De ettől függetlenül még ugyanúgy szeretem Harry-t is, csak néha kicsit sok.
Így hát egyedül indultam vissza a kollégiumba. Elegem van a mai napból.
YOU ARE READING
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
FanfictionNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...