Zayn szemszöge
Hajnalban furcsa zajra ébredtem. Olyan volt, mintha valamilyen állat szörcsögne.
Félve ültem fel és néztem körbe a már világosodó szobában. Sehol semmi, de még mindig hallottam azt a hangot. Mi lehet az? Meg kell néznem, így nem merek visszaaludni, még a végén megöl álmomban.
Felkeltem az ágyból, de ekkor ráléptem valami puha, hideg és nedves dologra. Halálra rémülve felsikoltottam és arrébb ugrottam. Még a szememet is behunytam, hogy ne lássam a förtelmes szörnyeteget. De amint meghallottam a jajgatást, odakaptam a fejem.
Niall összegömbölyödve feküdt az ágyam mellett és keservesen nyöszörgött. Szóval ő volt a „fenevad".
- Megőrültél, miért kiabálsz? - nézett rám homályos tekintettel.
- Te meg mi a faszt művelsz éjnek évadján, huh? Olyan hangokat adtál ki, mint egy fuldokló bálna!
- Ugye tudod, hogy a bálnák tudnak lélegezni a víz alatt?
- Az nem számít, de nagyon para voltál! - igazából nem is rá voltam mérges, hanem magamra, amiért ennyire betojtam tőle.
- Most mi bajod van? - motyogta fájdalmasan. - Én nem is csináltam semmit, csak aludtam!
- Na, de hogyan! Nem lehet megmaradni veled egy légtérben!
- Hagyjál már! - morogta, miközben a hátát simogatta.
- Fáj valamid? - néztem rá aggódva.
- Szerinted? Teljes erőből rátapostál a derekamra, te állat! - mondta felháborodottan.
- Bocsánat, nem láttam, hogy ott vagy - léptem oda házzá sajnálkozva, majd leguggoltam hozzá.
- Meg fogok halni! - hajtogatta szakadatlanul. Egy idő után már felettébb idegesített, ezért a tenyeremet a szájára tapasztottam, hogy végre elhallgasson.
- Ha nem fejezed ezt be, akkor tényleg kinyírlak! - fenyegettem meg, mire Niall sunyi megnyalta a kezemet. - Fuj, ne gusztustalankodj! - töröltem a nyálát a pólójába, ami fel volt csúszva egészen a háta közepéig.
- Eltörted a gerincemet!
- Ha el lenne törve, akkor hangosan üvöltenél. Ne dramatizáld túl, Niall! - csóváltam a fejemet, majd felálltam mellőle.
- De attól még kurvára fáj, szóval segíts felkelni! - kérte, majd sok nyögés közepette nagy nehezen sikerült ülőhelyzetbe tornáznia magát. Tényleg fájhat neki, vagy csak nagyon jól színészkedik. Kinyújtotta felém a karját, én meg felhúztam.
- Feküdj az ágyamra, törpe - sóhajtottam. Csak azért engedtem meg neki, mert hadirokkant lett, ráadásul miattam.
- Oh, nagyon rossz! Mintha kilapítottak volna egy úthengerrel - motyogta keservesen. Végighasalt a matracon, a fejét a párnámba fúrta.
- Ne haragudj, véletlen volt - simítottam végig a most már pólóval takart derekán. Az érintésemre felszisszent.
- Biztos vagyok benne, hogy meg akartál gyilkolni. Csak nem jött össze a terved, mert én egy kibaszott túlélő vagyok - kuncogott, de a röhögése egyből nyöszörgésre váltott. - Jajaj, fáj, ha nevetek. Jaj, Zayn!
- Jaj, Niall! - utánoztam őt.
Szegény, azért sajnálom őt. Először érzek valaki iránt empátiát, és ez nagy dolog. Bár lehet, hogy Niall nem is ember, hanem egy vadállát. Igen, minden bizonnyal.
VOUS LISEZ
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
FanfictionNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...