Chapter 23

793 53 31
                                    

Zayn szemszöge

Lihegve, verítékben fürödve ébredtem fel valamikor hajnalban. A hajam csapzott volt, a homlokom tiszta víz. Nem is csodálom, ilyen melegben betakarózva aludni kész öngyilkosság. Letoltam a derekamig a paplant, így még a sötétben is tökéletesen láthattam az óriási merevedésemet. A kezemet az ágyékomra vezettem, mire egy reszketeg sóhaj szökött ki az ajkaim közül. Az alvós boxerem átázott az előváladékomtól, amit a lüktető farkam ontott magából. Úgy pulzált a gatyámban, mintha egy D kosaras csaj állna előttem, anyaszült meztelenül.

Viszont az álmomban egy lány sem volt. A szőke törpe játszotta a főszerepet a nedves jelenetekben. Felidéztem a gondolatot, ahogy az agyam kreálta filmben alattam vonaglik, és könyörög, hogy basszam még durvábban. A péniszem fájdalmasan feszült meg a szűk ruha alatt. Jézusom, mi van velem? Miért álmodtam ilyen hülyeséget? A múltkori eset óta folyamatosan Niall-ön jár az eszem, és most még az álmomban is utolért. És a legelkeserítőbb az egészben, hogy úgy felizgultam rá, mint máskor egy kemény pornóra. Na, basszus, most mit csináljak? Ha kimegyek a fürdőbe, és ott kiverem, Niall biztosan felébred a hangokra.

Egy őrült ötletem támadt. Csendben lerúgtam magamról a paplant, és az oldalamra fordultam. Niall békésen szundikált mellettem a hátán fekve, és ez a pozíció most nekem pont kedvezett. Csak a derékig volt betakarózva, ezért lehúztam róla még jobban, hogy könnyedén hozzáférjek a célomhoz. A kezemet az ágyékára szorítottam. Halkan felmordult, de ezen kívül nem mutatott más reakciót. Biztos, hogy jó ötlet ez? Jó hát!

Elkezdtem simogatni a péniszét az alsóján keresztül, néha pedig rászorítottam. Erre már elkezdett nyögdécselni, a csípőjét pedig álmában feljebb tolta. Éreztem, hogy elkezd keményedni a kezem alatt. Elvigyorodtam, mint a tejbetök. A tenyeremmel körkörösen kezdtem dörzsölni, majd hirtelen rámarkoltam. Niall szemei egyből kipattantak, és értetlenül kapkodta a fejét, hogy mi történik. Én mit sem törődve vele, folytattam tovább a farka masszírozását.

- Mit csinálsz? - zihálta, és el akart húzódni, de nem hagytam neki. A másik kezemmel lefogtam a csípőjét és tovább folytattam az izgatását. - Zayn!

- Shh, fogd be, Neil - direkt hívtam így, hogy húzzam az agyát. Már úgyis régen idegesítettem.

Megfeszült alattam, majd megragadta a pólómat és magára rántott. A merevedésem az övéhez préselődött, és ettől az új érzéstől, teljesen elvesztem. Niall fellökte a csípőjét, nekem pedig felakadtak a szemeim, és egy mélyről jövő morgás hagyta el a számat, csakúgy, mint az övét. A meglepődöttségtől megszólalni sem tudtam, csak némán bámultam rá a sötétben. Felemelte a fejét, így már nagyon közel voltunk egymáshoz. Valahogy nem zavart ez testhelyzet.

- Niall a kibaszott nevem - tagolta lassan, a kifújt levegője megcsapta az arcomat. Csak a szájára tudtam fókuszálni. Akarom őt.

Ráhajoltam az ajkaira, a szöszkének még gondolkodási időt sem hagytam, erőszakosan furakodtam át a szájába. A nyelvem hamar megtalálta az övét, és vad táncba hívtam, de ő csak lomhán próbált velem lépést tartani. Úgy tűnik, még félig alszik.

- Most ez mire volt jó? Felébresztettél az éjszaka közepén - mondta durcásan, de a rekedt hangja, ami vággyal telt volt, az arra következtetett, hogy egyáltalán nem bánta, hogy felkeltettem. Ez az elméletem mégis megdőlt, amikor egy határozott mozdulattal lefejtette az ujjaimat a farkáról. - Nem tudom, hogy mi járt abban az üres fejedben, de nem fogok most dugni veled.

- Miért nem? - kérdeztem sértődötten. Fájt az egómnak, hogy visszautasított. Mások kapva kapnának az alkalmon, hogy alám feküdjenek, de ő nem. Nehezen adja magát, én viszont nem fogom feladni, addig próbálkozok nála, míg végül behódol nekem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 13, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fifty Shades Of Innocence /Ziall/Where stories live. Discover now