Here you go halaszle
Its your turn
Niall szemszöge- Harry, hadd költözzek be hozzád! Ne hagyj magamra azzal a félkegyelművel! Hazz, kérlek! - esdekeltem neki.
Éppen az ebédlőben ültünk. Farkaséhes voltam, de még a rizses hús sem esett most jól. Csak haza akartam menni. Úgy értem, a régi házunkba, a régi életemet akartam élni, mert a mostani az maga a pokol, erre rájöttem egy éjszaka alatt is. A szüleim nem is kerestek azóta, hogy anyám kirakott a sulinál. Biztosan örülnek neki, hogy nem látják már az undorító pofámat. Élvezzék csak a távollétemet, amíg én itt megbolondulok a sok hülye között.
- Ne kényeskedj már, Niall! - szólt rám nevetve Li, majd egy újabb kanál levest tett a szájába.
- Te nem tudod, hogy milyen szörnyűségeket tett velem az a vadállat! - kiabáltam rá hangosan, mire páran felkapták a fejüket és körbenéztek, hogy vajon kinek ment el az esze. Lejjebb csúsztam a széken, majd most már normális hangerőn folytattam tovább. - Nem is csináltam semmit és megvert. Még most is fáj az orrom, ráadásul rátaposott a hátamra. Fogadjunk, hogy azt is direkt csinálta.
- Na, álljunk meg egy pillanatra! - emelte fel a kezét Harry, mire bosszúsan felsandítottam rá. - Szerintem nem alaptalanul esett neked. Olyanokat durva dolgokat mondtál neki, hogy ezek után ne csodálkozz, hogy ellátta a bajodat. Különben is, nem lett semmi bajod, szóval ne rinyálj!
- Te most kinek az oldalán állsz, huh? Amúgy is, én csak szembesítettem az igazsággal - vontam vállat. Egy kicsit azért rosszul esett, hogy nem nekem adnak igazat a barátaim.
- Az isten áldjon meg, Niall! Azt mondtad neki, hogy egy kibaszott faszfej és, hogy szar az ágyban! Persze, hogy megütött - fogta a fejét Liam. Oké, talán az utóbbi tényleg túlzás volt a részemről.
- Akkor is. El van szállva magától. Megérdemelte! - morogtam dühösen. - Ha ennyire Zayn pártját fogjátok, akkor menjetek és nyalizzatok neki! Engem meg hagyjatok békén!
- Niall, mi nem ezt mondtuk, csak azt, hogy ezt az egészet túlreagáltad - ingatta a fejét Payne. Annyira utálom, amikor okoskodik, de közben fogalma sincs a dolgokról. - Ne drámázz! Ilyenkor felettébb idegesítő vagy.
- Egyáltalán nem reagáltam túl és nem vagyok idegesítő, csak te vagy túl fogyatékos ehhez az egészhez! De tudjátok mit? Basszátok meg mindketten! Mindig én vagyok a rossz, na persze! - dühöngve felpattantam a székről, majd az ebédemet otthagyva indultam meg a kijárat felé. Még hallottam, hogy Harry vihogva utánam kiabált:
- Ilyenkor tényleg jót tenne neked egy pofon, hogy lenyugodjál!
- Most ez mire volt jó, heh? Niall, várj már! - szólt utánam Liam, de nem foglalkoztam vele.
- Kapjátok be mindketten, kibaszott seggarcok! - ordítottam magamból kikelve. Hirtelen az egész ebédlő elcsendesedett és némán figyelték a balhét. - Mit lestek, idióták? Nincs itt semmi érdekes!
Ingerülten vágtattam ki a folyosóra. Most nagyon nagyot csalódtam bennük. Azt hittem, hogy ők tényleg a barátaim, erre ilyen dolgokat vágnak a fejemhez. Nem is figyeltem semmire, csak a dühtől elvakultan csörtettem előre, amikor pechemre felkenődtem valakire.
- Vigyázz már, baszd meg! - kiabáltam rá, de amikor felnéztem az illetőre, még idegesebb lettem. Louis Tomlinson állt előttem személyesen, aki ugyan agyhalott faszfej szinten van, mint Zayn. Nem hiába barátok. - Na, már csak te hiányoztál ide! Menj a faszba, te pedofil, perverz seggfej!
- Hé, most meg mi bajod van? - kérdezte értetlenül. Azt hittem, hogy behúz nekem egyet, amiért így beszéltem vele, de úgy látszik, ő nem hiszi azt, hogy állandóan egy bokszmeccsen van, mint a barátja.
- Lófasz! - morogtam, majd gyorsan kikerültem őt és elindultam a terembe.
Még nem volt bent senki, mert az ebédszünetből még hátra volt több, mint húsz perc. Azért sajnálom, hogy ott kellett hagynom a kajámat, és ráadásul még éhes is maradtam. Ezért elővettem a reggel vásárolt kakaós csigát és azt kezdtem el majszolni. Elegem van a mai napból.
Amikor végre vége lett az utolsó órának is, meg sem vártam Harry-t meg Liam-et, hanem elindultam a kollégium felé. A két jómadár többször is megpróbált beszélgetést kezdeményezni velem, de én levegőnek néztem őket, vagy bedugtam a fülhallgatómat, hogy ne kelljen a szánalmas magyarázkodásukat hallgatnom.
Ahogy felértem a szobámba, ledobtam a földre a táskámat és kimerülten ráhasaltam Zayn ágyára. Egész nap annyira fájt a derekam, úgyhogy most muszáj volt lefeküdnöm, hogy kinyújtóztathassam egy kicsit.
Elegem van Zayn-ből! Meg fogom ölni őt, még azelőtt, hogy ő tenne engem parkoló pályára.
Egy bő tíz perc után meg is érkezett az emlegetett szamár. Hátrafordítottam felé a fejemet. Láttam, ahogy kinyitja a száját, mintha mondani akarna valamit, de inkább újra összezárta az ajkait, és akkorát nyel, hogy idáig hallottam.
- Jobb, ha inkább meg sem szólalsz! Mindketten jobban járunk - vigyorogtam rá. Kívülről ez egy kedves mosolynak tűnhetett, de valójában arra gondoltam közben, hogy miként tüntetem el Zayn hulláját és ásom el az erdőben.
- Szerintem is - sóhajtott, majd szórakozott mosolyra húzta a száját, majd leült mellém az ágyra és telefonozni kezdett. Valakinek nagyon szorgosan gépelt, de nem láttam a címzettet.
- Remélem, hogy nem egy csajjal irkálsz. Nem baszhattok itt!
- Miért? - zárta le képernyőjét és érdeklődve nézett le rám.
- Mert nem akarom altatódalként azt hallgatni, hogy két órán keresztül nyögdécseltek - húztam össze a szememet.
- Ezt a problémát könnyedén megoldhatjuk - vont vállat. - Beszállhatsz te is, és akkor hármasba csináljuk. Na, benne vagy? - húzogatta a szemöldökét.
- Fúj! Perverz állat - nyújtottam ki a nyelvemet öklendezést imitálva. - Amúgy is, olyat nem is lehet.
- Milyet?
- Hát, hogy... Tudod... Egyszerre nem fér be oda a... Mert... - jöttem teljesen zavarba, amin Zayn jót mosolygott, viszont én ezt nem találtam olyan viccesnek. Miért hozom magamat állandóan ilyen kínos helyzetekbe?
- Oh, dehogyisnem lehet. Ne tudd meg, hogy milyen ágyakrobatikákat lenyomtunk édes hármasban egy-egy vad buliban. Ha nagyon bebaszok, akkor egy négyesben is simán benne vagyok, de azokat annyira nem kedvelem - ecsetelte, én meg már a nyakamig vörös voltam. Hogy tud ilyen könnyedén ezekről a dolgokról beszélni? Én még a gondolatatától is zavarba jövök, nemhogy még csináljam is.
- Én azt hittem, hogy egyszerre csak eggyel lehet... - motyogtam kínosan. A fejemet belefúrtam a párnába, hogy Zayn ne lássa a piros arcomat.
- Ne már, Niall! Ezt nem bírom - röhögött fel hangosan, alig tudta abbahagyni. - Kaptál te egyáltalán normális szexuális felvilágosítást?
- Hát, nem nagyon... - néztem fel rá ártatlanul, mert tényleg az voltam. Minden értelemben. Miután ez a mondat elhagyta a számat, Zayn szemei egészen furán kezdtek el csillogni.
- Akkor ezen sürgősen változtatni fogunk!
YOU ARE READING
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
FanfictionNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...