Niall szemszöge
Zayn jól itt hagyott a sok cuccal, most mindet nekem kell felcipelnem. Remélem, hogy elnyeli őt a WC, és többet nem kell lesnem a fejét.
Ma egész nap őt bámultam a folyosón is, egyszerűen nem tudtam levenni róla a szememet. Már kezdek megbolondulni. Két napja vagyok csak itt, és olyan dolgok történtek velem, hogy csak a fejemet fogom.
Verekedtem az iskola nagymenőjével, majdnem eltört az orrom - még mindig fáj -, egy ágyban aludtam vele, és valami furcsa kémia alakult ki közöttünk Zayn-nel már a találkozásunk első pillanatában.
Bár fáj bevallanom, de nagyon vonzónak tartom őt, és elkezdtem érezni iránta valamit, amit nagyon nem kéne. Hogy mit, arra még nem jöttem rá, de akárhányszor ránéztem, elkalandoztak a gondolataim. Viszont ez a „valami" nem változtat azon a tényen, hogy még mindig utálom őt, mert... mert csak. Utálom őt, és kész.
Két fordulóban sikerült felvinnem a dolgokat, bezártam a kocsit, és bekopogtattam Zayn-nek a budiba, hogy hol van Ashton.
- A 70-esbe, jobbra - kiabált ki a csukott ajtón keresztül.
- És, ha nincs bent senki?
- Akkor verd a segged a földhöz! Niall, ne legyél már ennyire életképtelen! Most meg hagyjál békén, nem igaz, hogy az embernek a WC-n se lehet nyugta tőled!
Röhögve otthagytam őt, és bekopogtattam a szomszédos szobába. Bentről szitkozódást lehetett hallani, aztán nagy erővel kivágódott az ajtó. Luke magas alakja jelent meg előttem.
- Srácok, itt van Zayn baby boy-a!
- Kapd el, ő lesz a hadifoglyunk! - kiabált bentről valaki, mire Luke egyszerűen felkapott a hátára és bevitt. Ijedtemben felsikítottam, és elkezdtem őt csapkodni.
- Tegyél le! Baszd meg, áh!
Végül ledobott az ágyra, mire én nagyot nyekkentem.
- Most szépen itt maradsz! Túszul ejtettünk - parancsolt rám Luke, a többiek pedig hangosan felnevettek.
- Mi az isten van itt? - kérdeztem értetlenül. Fel akartam kelni, de egy ismeretlen srác lenyomott a padlóra, hátracsavarta a kezeimet, és rátérdelt a hátamra.
- Most éppen elraboltunk, Zayn pedig váltságdíjat fog fizetni érted - vázolta fel a tervet a túszejtőm.
- Ha rajta múlik, akkor nem szabadulok ki soha - nyöszörögtem. Ez idő alatt Luke mögém lépett és egy cipőfűzővel összekötözte a csuklóimat. - Nektek mi bajotok van? Elment az eszetek? Szedjétek már le rólam ezt a szart! Én nem is csináltam semmit!
- Csak rosszkor voltál rossz helyen, úgyhogy most hatalmas nagy bajban van - mondta vészjóslóan a barna hajú fiú, akit nem ismerek.
- Ugyan, srácok! Fejezzétek már be, nézzétek, hogy szegény mennyire meg van rémülve! - szólalt meg Michael, aki velem szemben ült a földön. - Nyugi Niall, nem fognak veled semmit se csinálni, csak maffiásat játszanak, és kellett nekik egy ellenség.
- De én nem akarok ebben részt venni! Miért pont én vagyok az áldozat? - méltatlankodtam. Az arcomat a padlóra fektettem, ami sokkal tisztább volt, mint nálunk.
- Te voltál kéznél - vont vállat a barna hajú fiú. - Amúgy, Ashton vagyok.
- Nagyon örülök a találkozásnak, Ashton. Minden vágyam ez volt. Hülye fasz... - forgattam meg a szememet.
- Milyen kis flegma vagy! Zayn majd elfenekel, ha nem vigyázol a szádra! - vihogott Luke. - Tegnap nem hallottunk nyögéseket. Nem basztatok?
- Hagyjál már a perverzségeiddel! - kiabáltam rá mérgesen, és elkezdtem vergődni a földön, mire Ashton ráült a fenekemre, hogy nyugton maradjak. - Szállj már le rólam! Itt mindenki ilyen elmeroggyant? Egyedül Michael-ben látok egy kis értelmet, de ahogy elnézem, hamarosan őt is elnyeli a sötétség.
A fiúk jót röhögtek a nyomoromon. Pár perc múlva Luke elővette a telefonját, valakit felhívott, és kihangosította, aztán ördögi vigyorral az arcán, elmélyített hangon beleszólt:
- Malik, itt van valami, ami a tiéd.
- Megint mi a szart loptatok el tőlem? - kérdezte dühösen Zayn. Na, már csak ő hiányzik innen!
- Gyere át, és megtudod! Mennyit kérjek váltságdíjként? - nézett a többiekre, akik hevesen gesztikulálni kezdtek. - Három ásványvíz az ára. Az óra ketyeg, ha nem vagy itt öt percen belül, akkor neki befellegzett - mondta komolyan, majd kinyomta. Egy pillanatra tényleg elhittem, hogy ki fognak nyírni.
Néhány másodperc múlva nyílt az ajtó, és belépett rajta a fekete hajú szépfiú.
- Mi folyik itt? - méregette a három srácot összevont szemöldökkel.
- Túszul ejtettük a baby boy-odat.
- Jézusom, ti nem vagytok normálisak! Engedjétek már el Niall-t! - rivallt rájuk. Meglepődtem, mert azt hittem, hogy majd csak röhögni fog rajtam, ehelyett a védelmemre kelt. Néha azért tud kedves is lenni, de csak ritka alkalmakkor.
- Hol van a váltságdíj? Ha nincs, akkor megölöm! - szorította az ujjait Ashton a nyakamra nem túl erősen.
- Nála van a kocsi kulcsod, azt hiszem az elég lesz - vont vállat Zayn.
- Basszus! Az ellenség bekerít! Golyózáport rájuk! - kiabálta, mint akinek elment az esze. Leugrott rólam és a hátamra fordított, mire feljajdultam, mert a kezem még mindig hátra volt szorítva. Ashton elkezdte kutatni a zsebeimet, és meg is találta, amit keresett.
- Zaaaaayn! - néztem fel rá segélykérően. Mellém lépett, és lelökte rólam őt.
- Hagyd békén Niall!
- Oh, de romantikus! Zayn megmenti a szerelmét - gügyögte Luke, amit én egy gyilkos pillantással jutalmaztam.
- Az is romantikus lesz, ha megbaszom anyádat! - vágott vissza, mire a szőke csak bemutatott neki. - Kelj fel, baby! - parancsolt rám. Van egy nyomorult nevem, akkor miért nem tud azon hívni? Értelmi fogyatékos, vagy mi?
- Repülj apuci karjaiba - röhögött Luke, Zayn pedig tartón csapta.
- Mi ez az apucis hülyeség? Megint valami perverzség? - húztam össze a szememet gyanakodva, mire mind a négyükből kirobbant a nevetés.
- Te most komolyan ennyire ártatlan vagy? - nézett rám hitetlenkedő fejjel Michael. Azt hittem, hogy ő legalább normális, de úgy tűnik, mégsem.
- Hagyjatok már! - duzzogtam, elpirulva szégyenemben. - Inkább oldozzatok el!
Zayn mellém lépett, és kicsit sem finoman átfordított a másik oldalamra, és végre levette a cipőfűzőt a csuklómról.
- Hmm, ez tetszik! Megtartom, szerintem még jól fog jönni - vigyorgott perverzen, majd meglengette meg az orra előtt a fűzőt, én pedig el sem tudtam képzelni, hogy mit csinál ez az elvetemült az ágyban azokkal a szegény lányokkal. Bár biztosan tetszik nekik, ha ennyien járnak hozzá...
Felkeltem a földről és leporoltam magamat, majd szúrós tekintettel méregettem őket.
- Mind a hárman tartsátok magatokat távol tőlem! Sok idióta egy rakáson!
- Gyere már, törpe! Kis túlélő - kapta el Zayn a derekamat, a másik kezével pedig megsimogatta a fejem búbját, amitől egy furcsa, jóleső érzés költözött a hasamba. Az ajtó felé terelt, majd nevetve újra megszólalt. - Azt mondtam, hogy add vissza a kulcsot, nem azt, hogy raboltasd el magadat!
___________________________
mtsniallh mit gondolsz, ez elég jó smut kép? Van még a tarsolyomban pár vadabb is 😏
YOU ARE READING
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
FanfictionNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...