Zayn szemszöge
Már kora reggelről annyira feszült voltam, hogy minden kis apróság idegesített, még az is, hogy Louis mellettem ült.
- Mi van, Zayn? Miért vágsz ilyen savanyú képet, nem jutott dinnyeföld? - humorizált, mire csak megforgattam a szememet. Ma semmi kedvem a hülyeségeit hallgatni. - Ajaj, komoly a baj.
- Az. Kurva komoly - morogtam. Nem tudtam, hogy elmondjam-e Louis-nak a reggeli esetet.
- Oh, mi történt? Nem szopott le senki tegnap? Te szegény! - gügyögte, én pedig egyből felhúzta rajta magamat, és mérgesen az arcába mondtam:
- Megcsókoltam Niall-t!
Egy pillanatra lefagyott, majd miután feldolgozta az információt, hangosan felnevetett.
- Ohohooo, na neeee! Tudtam én! - nyerítette, én pedig gyorsan a szájára tapasztottam a tenyeremet. Nem akarta, hogy az egész osztály meghallja, és elinduljon rólam egy újabb pletyka. - Ez most komoly?
- Halálosan.
- És, hogy történt? - kérdezte, miután sikerült lenyugodnia.
- Hát, igazából ez nem is volt rendes csók, mert közben Niall aludt.
- Mihihihiiiii? - robbant ki belőle újra a nevetés. - Te komolyan lesmároltad, miközben szerencsétlen csak aludt? Mit hittél, hogy te vagy a herceg, ő meg Csipkerózsika, vagy mi?
- Fejezd már be, Lou! Ez egyáltalán nem vicces! - pirultam el szégyenemben.
- De, rohadtul az! - vihogott tovább.
Vártam, hogy mondjon rá valami értelmeset is, hogy mit kéne kezdenem ezzel a helyzettel, de ő csak egyszerűen csak azt mondta: „Dugd meg, ne szarozz már ennyit!" Nagyon segítőkész volt, mondhatom.
Töri órán a tanár beszedte a házi dolgozatokat, én pedig szinte gyomorideggel vártam az utolsó órát, ami újra Mrs. Edwards-szal lesz, ahol megtudjuk majd, hogy hányas lett a munkánk. Féltem a lebukástól.
Egész nap takarék üzemmódban működtem, és közben megállás nélkül Niall-ön kattogtam. Megőrjít!
Hamarabb eljött az utolsó óra, mint gondoltam. Mrs. Edwards lapokkal a kezében érkezett, és elkezdte őket kiosztani. Amikor az enyémhez ért, felvont szemöldökkel nézett rám.
- Zayn Malik 5-ös. Ezzel most nagyon megleptél, Zayn. Igazán szép munka - gratulált, mire én csak vigyorogva bólogattam. Niall kétségkívül egy okos gyerek. - Biztos, hogy saját kútfőből írtad meg?
- Na, de tanárnő! Még a feltételezés is sértő! - mondtam ártatlanul. Mrs. Edwards hitetlenkedve megrázta a fejét, és inkább hagyta a dolgot. Louis oldalba bökött.
- Ilyen nem létezik, hogy neked 5-ös legyen a dolgozatod! Tuti, hogy panamáztál! Ki vele, honnan szedted le ezt a fogalmazást? Mert fix, hogy nem te írtad! - Louis mindent tudóan mosolygott rám. Hiába, neki nem tudok hazudni, átlát rajtam, és ismer már, mint a rossz pénzt.
- Niall-lel írtattam meg.
- Az igen, így kell ezt csinálni! Cserébe meg megcsókoltad, mi? - vihogott fel hangosan, mire a tanár egy csúnya pillantást küldött felénk. Megölöm Louis-t, és elásom Niall hullája mellé.
A délutánt Louis-nál töltöttem. Nem akartam a szükségesnél tovább egy légtérben lenni a szőke démonnal. Muszáj voltam kicsit kiszellőztetni a fejemet, ezért estefelé átmentünk a közeli kocsmába, ahol már szinte törzsvendégeknek számítunk.
YOU ARE READING
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
FanfictionNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...