Zayn szemszöge
- Ezek biztos, hogy nem normálisak! Elmegyógyintézetben lenne a helyük! - háborgott Niall, immáron a mi szobánkban. Jajgatva lehajolt, hogy magához vegyen egy zacskó chipset, majd felült az ágyamba. Úgy terpeszkedett ott, mintha ő lenne maga Vilmos herceg. Szívesen lelöktem volna.
- Én meg utánuk küldelek téged, mert te sem különb náluk!
- De basszus, én csak bekopogtam, aztán megjelent az az idióta Luke, és feldobott a hátára, mint egy krumpliszsákot! - magyarázta teli szájjal, kigúvadt szemekkel. Másra már biztosan rászóltam volna, hogy ne csámcsogjon, de Niall-t felettébb aranyosnak találtam így. - De figyelj, utána leszorítottak a földre, és megkötöztek, mint egy kibaszott kutyát!
- És én jöttem, hogy megmentsem a segged - forgattam meg mosolyogva a szememet. - Vigyázz a cuccaidra, és mindig zárd be az ajtót, ha én nem vagyok itt, mert Luke meg Ashton folyton átjönnek és ellopják a cuccaimat, hogy aztán valami kajáért cserébe visszaadják.
- Kis mocskok - húzta össze a szemét Niall. Úgy nézett ki, mint egy cuki hörcsög, a két kitömött pofazacskójával. Oké, álljunk le, amíg nem lesz túl késő!
- Hát, ja - értettem vele egyet először, mióta itt van.
Eszembe jutott, hogy van egy fogalmazás, amit holnapra meg kell csinálni töriből, és semmit sem tudok, még azt sem, hogy hol tartunk a könyvben. Egy tökéletes terv rajzolódott ki a fejemben. Kiskutya szemekkel fordultam a szőke törpéhez, és elkezdtem neki hízelegni.
- Niall baby! Te olyan kedves és okos vagy, segítenél nekem egy aprócska dologban?
- Jaj, istenem! Miben?
- Töriből kéne írni egy fogalmazást - húztam be a nyakamat.
- Naaaa, kérlek! Édes drága Niall baby, légyszi! - könyörögtem neki, mert nem akartam még egy egyest kapni, mert már így is van elég.
- Miért érné meg ez nekem? - húzta fel a szemöldökét ravaszul. Nos, nekem lett volna pár ötletem, hogy mivel fizethetném ki a fáradalmas munkáját, de inkább magamban tartottam a mocskos gondolataimat.
- Holnap veszek neked valamit a büfében.
- Három csokit croissant, üdítőt és két chipset.
- Megegyeztünk.
Niall készségesen megírta nekem a beadandómat némi fizetségért cserébe. Ezek szerint ő ilyen könnyen lekenyerezhető ember, csak egy kis édesség, és meg is van oldva a dolog.
Már mindketten megvacsoráztunk, én pedig éppen fürödni készültem. Niall valami könyvet olvasott, de különösebben nem foglalkoztam vele, mert legalább csendben volt. Bementem a cuccaimmal együtt a fürdőbe, és nekiláttam az esti rutinomnak.
Beálltam a zuhany alá és elkezdtem megmosni magamat. Amikor a farkamhoz értem, akkor realizáltam, hogy két napja nem dugtam senkivel, és már esedékes lenne, ugyanis kezdenek elvonási tüneteim lenni. Itt nem merem kiverni magamnak, nehogy meghallja a szőke. Sokkal szívesebben verném Niall arcára. A gondolataimba kúszott a hihetetlenül kerek feneke, a vérem pedig egyből lezúdult a péniszembe. Na, nem! Nem fogom kiverni, miközben rá gondolok! Egyből átállítottam a vizet jéghidegre, hogy lelankadjon a merevedésem.
Miután sikerült lenyugodnom, megborotválkoztam és fogat mostam, majd kiléptem a fürdőből.
Rá sem néztem Niall-re, nehogy elkalandozzak. Elővettem a gépemet, és elindítottam rajta a kedvenc sorozatomat, az Elit-et. Spanyolul néztem, felirattal. Alig kezdődött el, és máris jött egy pikáns jelenet. Niall felkapta a fejét a nyögésekre, és hitetlenkedve bámult rám.
أنت تقرأ
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
أدب الهواةNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...