Zayn szemszöge
- Nesze! - hajítottam Niall-re a tiszta ágyneműjét, aki panaszosan felnyögött.
- Na! - háborgott, mert ezzel a dobással kiütöttem a kezéből a telefonját. Még mindig az én ágyamban fetrengett, és látszólag nagyon élvezte a helyzetét. - Most ezt minek adtad nekem? Húzd fel te!
- Nem vagyok a csicskád!
- De Zaynie, ugye nem szeretnéd, ha újra vérezni kezdene az orrom, igaz? - nyávogta, bennem pedig ismét felment az a bizonyos pumpa. Odamentem hozzá és fölé hajoltam, mire ő ösztönösen belepasszírozta magát a matracba. Féljen csak tőlem, jól teszi!
- Nincs is már semmi bajod, úgyhogy ne játszd meg magadat! Nem foglak kiszolgálni, ne is álmodj erről! - lengettem meg az arca előtt fenyegetően a mutatóujjamat. - Ja, és ne merészelj még egyszer így hívni!
- Miért, mi lesz akkor, Zaynie? - vigyorgott eszelősen. Direkt provokál a kis rohadék. Anya hívott mindig így. Amióta meghalt nem engedem senkinek, hogy ezt a becenevet használja, mert mindig ő jut róla eszembe. Betty-nek is már ezerszer elmondtam, hogy fejezze ezt be, de nem hallgat rám.
- Hogy mi lesz? Megkeserítem a hátralévő életedet - kiabáltam rá indulatosan, és rácsaptam a matracra, közvetlenül mellette.
- Nyugi már, a végén még tényleg eltöröd az orromat! - ütögette meg a felkaromat, majd felállt és átment a saját ágyához.
A tekintetemmel követtem őt. Ahogy lépdelt a feneke jobbra-balra himbálózott. Nyeltem egy nagyot. Mi van ma velem? Az egyik pillanatban még szétvet az ideg és meg akarom fojtani Niall-t, a másikban pedig már keményen meg akarom dugni. Elkaptam a hátsójáról a pillantásomat és a falat kezdtem el bámulni. Sokkal érdekesebbnek bizonyult, és ez legalább nem volt kerek, mint Niall hatalmas segge.
- Segíts már! - mordult rám, mire a hirtelen hangtól összerezzentem.
- Mi van?
- Nem tudom, hogy kell ezt csinálni - dobta rá a matracra az ágyneműt. Hogy lehet valaki ennyire analfabéta?
- Istenem, miért büntetsz vele? - emeltem égnek a tekintetemet drámaian, mire Niall csak meglökött. - Add már ide, te szerencsétlen! Fogadjunk, hogy anyuci meg apuci pici fia vagy, akinek mindent a segge alá raktak.
- Hát, valahogy úgy, de mégsem - mosolyodott el halványan. Ezek szerint nála sincs minden rendben otthon. Már van egy közös vonásunk.
- Na, ide figyelj, mert csak egyszer mutatom meg! - figyelmeztettem. Bólogatott, majd kitágult pupillákkal vizslatni kezdte minden mozdulatomat. - Ráteríted így, aztán benyomkodod a széleit a matrac alá...
- Kösz - motyogta Niall, miután profin megcsináltam helyette a piszkos munkát.
- Nem szívesen - válaszoltam flegmán, majd fenyegetően felé fordultam. - Többet nem szeretnélek meglátni az ágyamban, értve vagyok?
- Hogyne - forgatta meg a szemét. Inkább nem is szóltam neki vissza semmit, hanem kivettem a táskámból a cigimet, és az ablakhoz sétáltam. Kivettem a radiátor alá gondosan elrejtett hamutálat és rágyújtottam.
- Te meg mi a szart csinálsz? Azonnal kapcsold ki! - kiáltott rám Niall és közben olyan képet vágott, mint aki mindjárt meghal. Erre csak hangosan felnevettem. Azt mondja, kapcsoljam ki, ennek meg mi baja van? Olyan hülye, hogy megkérdőjelezném, hogy a Földről van-e.
- Ha nem tetszik, akkor menj ki. Ott az ajtó! - mutattam abba az irányba.
- Jó! - mondta, majd vöröslő fejjel felpattant és kirohant.
Hát, ez se normális. Miért pont őt kellett kifognom? Gondterhelten szívtam egyet a cigarettámból. Én nem akartam vele rosszban lenni, de ő kezdett el bunkózni, aztán ebből lettek a gondok. Van így is elég bajom, nem akarok még vele is rosszban lenni. Hosszútávon ez a sok civakodás nem lesz jó egyikünknek sem. Talán kompromisszumot kéne kötnünk. Kezdhetném mondjuk én a békülést egy bocsánatkéréssel, amiért olyan durván elbántam szegénnyel. Nem szokásom verekedni, de van benne valami nagyon irritáló, és ez egyből felbassza az agyamat. Főleg a kinézete zavar nagyon, olyan tipikus jó kisfiús. Azok a kék szemek, még a hideg is kiráz tőle, amikor rám néz velük.
Sóhajtva nyomtam el a csikket, majd felálltam és lassan az ajtóhoz sétáltam. Kinyitottam és kilestem, itt van-e Niall. Ott állt a folyosó végén és az ablakon át bámult valamit.
- Visszajöhetsz - léptem mellé halkan. Felkapta a fejét, a tekintete mintha egy kicsit szomorkás lett volna.
- Kiszellőztettél? - kérdezte erőtlenül. Mi lett vele, hol van az az idegesítő éne, amit annyira rühellek? Most leginkább egy kisfiúra emlékeztet, aki elveszett a hatalmas bevásárlóközpontban.
- Éppen szellőzik - mutattam a nyitott ajtóra. Csak reménykedni tudtam, hogy nem pont most jön egy felügyelőtanár. Az egész kollégium területén tilos a dohányzás, főként a szobákra vonatkozik ez.
- Utálom a cigi füstöt. Hányingerem lesz tőle és megfájdul a fejem.
- Oké, akkor ezentúl megpróbálok a közeledben nem rágyújtani - mosolyodtam el kedvesen. Niall csak egy aprót bólintott, majd újra a tájat kezdte el pásztázni. Mintha valami nyomná a lelkét. Kinyitotta a száját, mint aki mondani akar valamit, de nem jött ki egy hang sem az ajkai közül. Úgy tűnik, jobbnak látta, ha inkább magában tartja.
- Menjünk be - szólalt meg végül pár perccel később.
- Oké - bólintottam, és követtem őt vissza a szobánkba. Niall lefeküdt a frissen bevetett ágyába, de pár másodperc múlva fészkelődni kezdett. Ugyan mi nem tetszik már neki megint?
- Olyan kényelmetlen, a tiéd sokkal puhább! - nyöszörgött keservesen. Úgy vergődött, mintha éppen haláltusát vívna egy kobrával. Aztán hirtelen rám nézett a hatalmas, kék boci szemeivel.
- Nem akarsz cserélni?
- Eltaláltad: nem! Egyébként meg mit vártál? Ez egy kibaszott kollégium - ráztam a fejemet. Még csak az kéne, hogy elfoglalja a jó kis ágyikómat. Tisztában vagyok vele, hogy milyen szar azon feküdni, de kúrásra pont megfelelő volt. Úgysem én voltam alul, nem az én hátamat törte.
- Lehetnél tekintettel rám, ugyanis emlékeztetnélek, hogy...
- Hogy majdnem eltörte az orrodat, igen, tudjuk - forgattam meg a szememet, majd leültem vele szemben. - Megtörtént, oké, de nem zsarolhatsz ezzel! Tudtommal nem az orrodon alszol, szóval maradj veszteg!
- Olyan szívtelen vagy! De ezen nem fogom tudni kialudni magamat - nyivákolt tovább, de engem már nem érdekelt. Oldja meg a gondját, és lehetőleg csendben. Egy ideig még fetrengett - biztosan azt hitte, hogy ez majd meghat; tévedett -, majd hirtelen felpattant, az emeletes ágy létrájához állt, és feltette rá a jobb lábát.
- Ne mássz fel, mert fel fog dőlni! - figyelmeztettem még időben, de ő úgy csinált, mintha meg sem hallotta volna. Ebből baj lesz... Tavaly én is fel akartam menni, de az ágy megbillent velem, és majdnem rám dőlt.
Már a harmadik fokra akart fellépni, ekkor viszont megindult az egész, Niall-lel együtt. Már láttam lelki szemeim előtt, ahogy a súlyos bútor maga alá gyűri őt.
Basszus, ne!
YOU ARE READING
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
FanfictionNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...