Niall szemszöge
- Liam, valami fontosat akarok mondani! - ültem le mellé a székre.
- Nocsak, meguntad a drámakirálynő szerepét? - fordult felém szemrehányóan.
- Ahh, hagyjuk ezt az egész szarságot! Hülye voltam. Hiányoztál, Liam! - borultam a nyakába. Csak egy napig nem szóltunk egymáshoz, de már ez is eléggé megviselt. Nem volt kivel beszélgetnem, csak ültem egyedül, mint egy szerencsétlen.
- Azért elég rosszul esett nekünk, hogy felénk se bagóztál - nézett rám rosszallóan, mire csak megforgattam a szememet. Ő van felháborodva, amikkor nekem szólogattak be.
- Harry nem úgy nézett ki, mint akinek annyira hiányzom.
- Tudod, hogy Harry milyen, de ő is szeret téged... a maga módján - húzta el a száját. - Próbált meg kibékülni vele! - biztatott, mire én vonakodva bólintottam.
- Jó.
- Szóval, mi az a fontos dolog? - kérdezte érdeklődve.
- Hát, azt hiszem csináltam egy nagy hülyeséget...
- 24 óráig voltunk egymástól külön, de te már bajba keveredtél? - rázta a fejét hitetlenkedve.
- Kivertük egymásnak Zayn-nel - suttogtam. Tudom, hogy ezt nem lett volna szabad még neki sem elmondanom, de nem bírtam magamban tartani. Muszáj volt valakinek elpletykálnom. Liam összehúzta a szemöldökét, és értetlenül bámult rám.
- Hogy mi?!
- Jól hallottad - vontam vállat pironkodva, mire ő elvigyorodott.
- Nem is mondtad, hogy meleg vagy.
- Eddig én sem tudtam... - hajtottam le a vörös fejemet szégyenkezve.
- A kicsi Niall végre felnőtt - veregetetett hátba nevetve, de amikor meglátta a fancsali képemet, egyből elkomorodott. - Most mi a baj? Megbántott az a szemét Malik?
- Dehogy, Zayn minden jól csinált, csak... - kezdtem, de magam sem tudtam, hogy mit akarok mondani. Nem tudtam megfogalmazni, hogy mit érzek.
- Ha amiatt érzed magad rosszul, mert a fiúkat szereted, akkor...
- Igazából én magam sem tudom, hogy mi vagyok. Mármint, rád nézek, vagy valamelyik másik fiúra, de nem történik semmit. Na, de ha Zayn-re... - pirultam el még jobban. Jobb, ha inkább nem is gondolok rá, mert kemény problémák keletkeznek tőle.
- Hát, nem tudom... Lehet Zayn-szexuális vagy - nevetett, mire én is végül felengedtem, és vele együtt röhögtem.
- De jó kedvetek van - csapta le a táskáját az asztalra Harry. Amikor találkozott a tekintetünk, én elhallgattam, ő viszont csak kedvesen rám mosolygott. - Sajnálom, Niall. Nem akartam bunkó lenni.
- Én is bocsánatot kérek - álltam fel, és a nyakába csimpaszkodtam, ő pedig szorosan magához ölelt.
- Hiányzott már az idétlen pofád - csípte meg az arcomat, mire én csak szúrósan ránéztem.
- Ma is igazán kedves vagy, Harry.
- Miről is folyt az előbb a diskurzus? - könyökölt érdeklődve az asztalra.
- Niall kupakozott Zayn-nel - szólalt meg vidáman Liam, de én gyorsan befogtam a száját.
- Hé, ezt egyébként titokban kéne tartani!
- Mi van? Te meg Malik együtt homokoztok? - röhögött Harry.
- Halkabban már! - csitítottam. Nem akartam, hogy az egész osztály meghallja. Zayn a fejemet venné, ha még több ember megtudná. Bár biztosan azért is haragudni fog, mert nekik elmondtam.
- Dalolj csak, Nialler! - húzott mellénk egy széket, én pedig belekezdtem az elejétől a történetbe.
- Hát, ez... - rázta a fejét hitetlenkedve Liam.
Alig akarták elhinni, hogy Zayn Malik, a suli egyik legnépszerűbb diákja, minden lány álma le akart velem feküdni. Azért egy kicsit sértő volt, hogy ők nem feltételeznék, hogy Zayn megkívánna engem. Pedig én első osztályú példány vagyok. Bár tényleg elég furcsa, hogy pont engem nézett ki magának. Nincs is bennem semmi különleges, csak a nagy seggem, ami minden nadrágban annyira szembetűnő.
- És, akkor most mi van köztetek? - kérdezte Harry, de én csak megráztam a fejemet.
- Hát... Nem tudom. Nem is vagyunk barátok, hisz mindig veszekedünk.
- Mindig ezekből a kapcsolatokból lesznek a legnagyobb szerelmek. Először megy az utálat, aztán meg szépen lassan... - fonta egymásba a kezeit vigyorogva Liam.
- Fojj, menj már! - nyújtottam ki undorodva a nyelvemet. - Hogy én meg Zayn? Na, még mit nem!
- Mondod most, aztán meg majd kézen fogva járkáltok a suliba.
- Dehogy! - ráztam a fejemet hevesen. Még csak az kéne. Még jó, hogy ez soha nem fog megtörténni.
Zayn szemszöge
Jókedvűen léptem be az iskolába. Ilyen sem fordul elő sokszor. A tegnapi Niall-lel való akciónk óta úgy érzem, mintha kicseréltek volna. Eltűnt a fékezhetetlen vágyam, és csak egyszerűen boldognak éreztem magamat. Még Louis kora reggeli hülyeségeit is egész jól tűrtem. Megint azzal fárasztott, hogy lépjek be a suli focicsapatába, amihez persze nekem semmi kedvem nincs. Pluszba még két órát a hülyék között, kösz nem.
- De olyan jól játszol, kellesz a csapatba! - erőlködött tovább. Kezdtem már unni, hogy folyamatosan ezt hajtogatja, ezért halkan közbeszóltam.
- Tegnap majdnem megdugtam Niall-t.
- Micsoda?! - kiáltott fel. A teremben lévők mind felénk fordultak. Én csak gyilkos tekintettel végignéztem rajtuk, és egyből mindenki a saját dolgával foglalkozott. - Mi az, hogy csak majdnem?
- Beijedt - vontam vállat vigyorogva, mert megint eszembe jutott a szőke fiú ártatlan pofija, ahogy alattam fekszik.
- De valami csak történt, ha ilyen jó kedved van - lökött oldalba, mire nevetve bólogatni kezdtem.
- Kivertem neki, és olyat élvezett, hogy az egész folyosó tőle zengett - mondtam büszkén. Louis hitetlenkedve bámult rám. - Aztán ő is leápolt. Elég ügyes volt a kis törpe.
- Leszopott? - kérdezte huncut mosollyal az arcán.
- Nem, csak a kezével kiverte. Pedig olyan szívesen benyomtam volna a farkamat a két szép húsos ajka közé - sóhajtottam egyet. Ha vége a sulinak, akkor elkapom, és megszoptatom.
- Mondtam én, hogy milyen jó is ez - ütögette öntelten a mellkasát Louis. - És, most hányadán álltok?
- Nem vagyunk együtt - tisztáztam le a dolgot, mielőtt még elméleteket kezdene gyártani. - Magányos estéimen majd elszórakozok vele, ennyi haszna legalább lesz.
- És gondolod, hogy Niall ezt hagyni fogja? Amikor találkoztam vele, elég makacsnak tűnt - húzta fel a szemöldökét kételkedve.
- Ha láttad volna, hogy tegnap milyen kis ártatlan volt. Mindent úgy csinált, ahogy mondtam - vigyorodtam el önelégülten. - Úgyis be fogja adni a derekát, ebben biztos vagyok.
- Saját kurvád lett, ez igen. Jól megy, csak csettintesz egyet, és már a farkadon is van - kacsintott rám nevetve.
- Pontosan.
BINABASA MO ANG
Fifty Shades Of Innocence /Ziall/
FanfictionNiall kénytelen beköltözni az iskola kollégiumába, ha nem akarja újrakezdeni az életét egy 150 kilométerrel arrébb lévő városban, egy új suliban. Már előre retteg, hogy milyen szörnyűségeket fognak vele csinálni, hiszen az újoncokat mindig megszívat...