Ya ben bu Texting'i çooook önce yazdım ama hiç yayınlamamıştım. Dedim acaba elimde hazır bölüm varken ve aynı anda yazdığım 5 hikayem yokmuş gibi bir öküzlük yapsam da bir yandan da bu kitabı mı yayınlasam...
Neyse, günde iki bölüm gelir. Artık bu kitap da tutmazsa bana da yazıklar olsun. O kadar kapak hazırladım, karakter buldum, yayınlamadan duramadım...
Mucuklar.
MAGAZİN: "Ünlü oyuncu Hazer Beylerbeyi, dün gece yaptığı uçak yolculuğunda kız arkadaşıyla görüntülendi. Yakın pozlarıyla gündeme gelen çiftin beraberlikleri henüz resmi olarak açıklanmadı. Ancak Hazer Beylerbeyi'nin fan sayfasında yapılan bir açıklamada ünlü oyuncuya eşlik eden bayanın Serengil ailesinin genç varisi olduğu öne sürüldü. Fiziki özellikleri dikkate alınan bayanın Milena Serengil ile olan benzerliği Hazer Beylerbeyi'nin açıklama yapmaması üzerine akıllarda soru işareti bıraktı."
Hazerbey_fan, Milenas_fan, Betulcugum ve diğer 378.854 kişi bunu beğendi.
@Hazerbey_fan: Yalnız çok yakışmazlar mı? İnşallah doğrudur
@321: @Hazerbey_fan düşünsene bu ikisinden ne çocuk çıkar... Gençlerin yeni sevgilisi doğuyor...
@591: @321 Milena hamile miiii?
@723: @591 Umarım hamiledir.@881: Bu kızın o kız olmadığını kör olan anlar hay sizin gözünüze
@Milenas_fan: Milena'm... Aşkım... Hani bu sene de bekar gezecektik?
@71: Arkadaşlar sakin... Bu ilişki doğruysa ortalık karışacak zaten bekleyip rez alın
Hazer_bey: Bir sorun var galiba. *Link
Hazer_bey: Haber için özür dilemek isterim. Böyle tatsız bir olayın yaşanmasını istemezdim.
Milenas: Bu açıklamayı bana değil resmi yerlere yapmanızı tercih ederim.
Milenas: Ailem hakkında bilgi sahibi olduğunuzu düşünüyorum. Kendileri hiç hoş karşılamadı.
Milenas: Bu durumu derhal düzeltin.
Hazer_bey: Saygı sınırını aşmayalım lütfen. Bana emir vermeyin.
Milenas: Afedersiniz, her geceyi başka bir kadınla geçiren bir adamın yeni sevgilisi olarak anılan benim.
Milenas: Sizi hiç görmediğim halde hayranlarınız tarafından linçlenen de benim. Hakkımda yapılan yorumları gördünüz mü? İçine düştüğüm durumu anlayabilmek için bir KADIN olmanız gerekir.
Hazer_bey: Öncelikle düzeltelim. Size kimse böyle çirkin ithamlarda bulunamaz.
Hazer_bey: Sonra lütfen dikkat edelim, hayatıma aldığım kişiler veya sayıları sizi ilgilendirmez.
Hazer_bey: Ayrıca gördüğüm yorumlar yalnızca bizi birbirimize yakıştıran hayranlarımızdan ibaret. Sanırım farklı gönderilerle ilgileniyoruz?
Milenas: Ne? Neyle itham ediliyorum şu an?
Hazer_bey: Bu zamanda KADIN olmanın ne kadar zor olduğunu bilemem, anlayamam ancak anlamaya çalışabilirim. Yarın sabah bu işi düzelteceğime emin olabilirsiniz.
Milenas: Ne? Neyle itham ediliyorum şu an?
Hazer_bey: Hiçbir şeyle.
Milenas: Siz bu işi düzeltemezseniz ben düzeltirim.
Milenas: Emin olabilirsiniz.
Hazer_bey: Sakinliğinizi korumanız için elimden gelen her şeyi yapacağım, Milena Hanım.
Hazer_bey: Ayrıca lütfen, yorumlara takılmayın. Bu dünya ikimizin ilişkisini kaldırabilecek kadar güçlü değil.
Hazer_bey: İyi geceler.
(Görüldü.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAGAZİN | Texting
RomanceMagazin: "Ünlü oyuncu Hazer Beylerbeyi ve başarısıyla öne çıkan iç mimar Milena Serengil magazini ele geçirdi. Birliktelikleri akıllarda soru işareti bırakan çiftin uyumu hayranları tarafından çok beğenildi. Kısa zamanda müjdeli bir haber bekleyen b...