/YAZARDAN/

2.5K 68 5
                                    


Eveet, bir yolculuğumuzun daha sonuna geldik. Öyle ki, bu hikaye masumluğuyla ve güzelliğiyle benim için hep ayrı bir yerde olacak. Sonu için çok bekledik, yeri geldi bölümler başımızdan taştı ama bir şekilde geldik işte. Buradayız. 

Başından beri yanımda olan herkese teşekkür ederim. Bedenimi Çiz'e final yazıp buraya gelmek ve buna da final yazmak beni bir tık duygusallaştırdı. Ama diğer kitaplarımla birlikte buradayım ve umuyorum ki nicesinde de bu yolu tamamlamış oluruz. 

Gidip tamamlandı kutucuğunu işaretleyim ve biraz inzivaya çekileyim. Geleceğe dönük hayaller kurayım. Nasıl fikir? 

Burada olduğumu da unutmayın lütfen. Abla/kardeş/arkadaş... Ne olarak gördüğünüzün bir önemi yok. Her zaman ama her zaman bana mesaj atabilirsiniz. En kötü diğer kitaplarımın yorumlarına yazabilirsiniz, dökebilirsiniz içinizi. Çok seviyorum sizi. 

Ayrıca, bence siz de doğru kişi geldiği zaman bunu Mi'lena gibi hissedeceğinizi bilin. Size kimsenin zarar vermesine izin vermeyin. Sizi sevmeyen insanlara başka bir şans vermeyin ve yenisinin gelmesi için doğru zamanı kendiniz belirleyin.

İyisiyle, güzeliyse, kötüsüyle ve çirkiniyle bu hayatın sizin olduğunu unutmayın. Bu yüzden ne kadar kötü durumda olursa olsun içinizde belki ölü sandığınız o küçük çocuğu mutlu edin. Dünyayı güzel bir yere getirmek için çocukları değil, ilk olarak kendi çocukluğumuzu mutlu edelim.

Birazasli size nice mutlu sonlar diler...

Sevgilerimle.

MAGAZİN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin