/2/

13.2K 395 35
                                    

(07:51)

Milenas: Henüz bir açıklama göremiyorum.

Hazer_bey: Size de günaydın Milena Hanım. İlgileneceğimi söylediğimi hatırlıyorum.

Milenas: Ah, sevgiliniz sebebiyle boş vaktiniz yoksa siz zahmet etmeyin batırdığınız işleri ben toparlarım.

Hazer_bey: Orada saat sabahın 8'i olmalı.

Milenas: Yani? Bu haber de gecenin ikisinde yayınlanmadı mı? Sabah 8'de de bir düzeltme açıklaması yapılabilir.

Milenas: Yeterince önemsediğiniz bir özel hayatınız olsaydı bu haber zaten yayılmazdı. Hata bende.

Hazer_bey: Sakin kalmaya çalışıyorum ancak beni zorluyorsunuz.

Milenas: İnanın bana, babam da beni zorluyor.

Hazer_bey: Özür dilerim.

Hazer_bey: Yalnızca hastanedeydim. Kız arkadaşım da haberi görünce kendine gelemedi.

Hazer_bey: Bana akşama kadar zaman verin.

Hazer_bey: Düzelteceğim.

Hazer_bey: Anlayışınızı bekliyorum.

Milenas: Bilmiyordum hastanede olduğunuzu. Geçmiş olsun.

Hazer_bey: Teşekkür ederim Milena Hanım.

Hazer_bey: Bana güvenin, bu durumu düzeltmek için elimden ne geliyorsa yaparım.

(18:46)

Milenas: Siz ne hakla babamı ararsınız? Yalnızca bir açıklama yapmanız ve bunu paylaşmanız yeterliydi.

Milenas: İşleri benim için çıkmaza sürmekten başka bir şey yapmadınız.

Milenas: Babamın sert tutumları dünyanın gündeminde, bilmiyor olamazsınız.

Milenas: Siz açıklama falan yapmayın. Ne bana ne de hayranlarınıza.

Milenas: Mümkünse babama da yapmayın.

(Hazer_bey çevrimiçi)

Milenas: Yarından tezi yok beni istemeye gelseniz bile ne kendinizi ne de beni aklayamazsınız.

Milenas: Mümkünse uzak durun.

Milenas: Hayranlarınızı da üstümden alın.

(Milenas çevrimdışı)

Hazer_bey: Amacım kötü değildi. Babanızı tanıdığım için usulünce konuşmak ve olayı anlatmak istedim ancak kendisi bana müsaade etmedi.

Hazer_bey: Açıklamayı daha erken yapamadığım için üzgünüm çünkü farkındaysanız Japonya'dayım.

Hazer_bey: Saat farkını geçtim, ben bir oyuncuyum. Sette çekimi durdurun benim bir işim var diyemiyorum.

Hazer_bey: Kendimi açıklamaya çalışmaktan ve özür dilemekten yoruldum ancak kabalığınız beni daha çok yoruyor.

Hazer_bey: Biraz anlayış bekliyorum.

(Milenas çevrimiçi)

Milenas: Ya siz ne anlayışından bahsediyorsunuz?

Milenas: Kaç yaşına geldim düştüğüm hale bakın.

Milenas: İnsanlar arasındaki itibarım yerle bir oldu.

Milenas: İster dünyanın diğer ucunda olun isterseniz de öteki dünyada ama bu işi bu gece yarısına kadar halledin.

Hazer_bey: Verdiğiniz emirler hiç hoşuma gitmiyor bilmenizi isterim.

Hazer_bey: Ayrıca anlamadım, Hazer Beylerbeyi ile birlikte olmak neden itibarınızı sarstı?

Hazer_bey: Bence olaya farklı açılardan bakabilirsiniz.

Milenas: Ya ben sizinle ilgili nasıl bir açıyı kullanabilirim? 

Milenas: Benim yaşantımda böyle laubali ilişkilere yer yok.

Milenas: Tanımadığınız insanların bakış açısını değerlendirmeden önce kendi bakış açınızı değiştirin. 

Milenas: Benim hayatımda özel biri de olabilirdi. 

Milenas: Sizin yüzünüzden ayrılabilirdim.

Hazer_bey: Yalnızsanız, daha güzel değil mi?

Milenas: Beni çok zorluyorsunuz. İnanın bana, Japonya'ya kadar gelip size ağzınızın payını verebilirim. 

Hazer_bey: Ağzıma düşen payı merak etmedim değil.

Milenas: İş disiplininizi biraz da mesajlarınıza yansıtın.

Hazer_bey: Pekala. Birazdan yapıyorum açıklamayı. Gece yayınlamış olurlar.

Milenas: Zahmet oldu.

(Hazer_bey çevrimdışı)
(Milenas çevrimdışı)

MAGAZİN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin