Sziasztok. Sunno szívem egyik csücske és nagyon megrázott, mikor láttam, hogy mekkora balhé lett abból, hogy szegény srác egy rossz mondatot mondott. Sőt olvastam olyat, hogy csak félre fordították. Szóval nem véletlen lett a kis drága része pont ilyen témájú. Remélem tetszeni fog.
Megfelelni a társadalomnak a mai világban teljesen lehetetlen. Ez által magadnak megfelelni mostanában lehetetlen. Bármit teszel biztosan az lesz a nem megfelelő dolog. Erre sajnos a saját bőrödön kellet rájönnöd.
Már kiskorodtól Koreában éltél, annak ellenére, hogy nem ott születtél. Mindenben be tudtál illeszkedni, kivéve a kinézet. Még a hajad, jó befested, a szemed alapból barna, de a 21. század legfontosabb dolgában nem tudtál azonosulni az ottani normákkal. A súly.Egy átlag ázsiainak jóval vékonyabb a csontozata is már mint egy európainak, szóval ha le is fogysz csont és bőrre ott az még egy kicsit soknak tud számítani. Meg ami ott ideális, nyugaton már rég az anorexia határát súrolja bőven.
Igaz nagyon panaszkodni nincs okod, mert elég vegyesen fogadták ezt az emberek. Voltak akik azt mondták, hogy ez nem akkora cucc, voltak akik teljesen megvetettek ez miatt.Ettől mindig is minimális volt az önbecsülésed, hiába voltak barátaid, ők nem tudták megértetni veled, hogy az emberek csak utálkoznak és ez nem a te hibád.
Mindennek tetejében mikor kiderült, hogy összejöttél a legújabb rookie banda egyik tagjával még több utálatot kaptál.Az Enhypen ahhoz képest, hogy egy alig nyolc hónapja debütált banda, hatalmas sikernek örvend. Ezért is váltott ki hatalmas botrányt a Sunooval való kapcsolatod. Alig lett ismert és már kiderült hogy barátnője van. Vannak idolok, akik éveket vannak a pályán mikor ezt felvállalják még is majdnem az egész karrierjüket elrontják ezzel, ő meg szinte egy hónappal rá, már közölte.
Sunoo azért választotta még is ezt, mert már iskolás korotoktól ismeritek egymást és körülbelül azóta szerelmes is beléd, mint te belé. Mindig ott voltál neki, amikor a műsor folyamán problémája volt nyugtattad és támogattad, mikor a debuthöz készülődött segítettél mindenben neki, hogy a lehető legmaximálisabban tudjon majd teljesíteni. Ezek voltak az indokok amiért kinyilvánította, hogy nélküled nem hajlandó maradni a cégnél.
-T/N mindennél fontosabb nekem. Ha ő nem lett volna mellettem az évek során valamikor összeroppantam volna, és nem tudtam volna debutálni. Nem akarom megtudni milyen nélküle az élet-mondta a cégnek, akiknek csak addig járt a nyakukra, hogy rávette őket az egészre.
A rajongók, na ők már teljesen más téma. Kaptál te rendesen hideget meleget. Volt, aki nagyon hálás volt, hogy támogattad a kedvencét, aki mondta, hogy Sunoon látszik, hogy van mellette valaki, aki boldoggá teszi. Ezek mindig megmelengették a szívedet, mert lehet, hogy te nem a nagyközönség miatt csinálod ezt, sőt kifejezetten nem, mégis jó tudni, hogy még ezért az apró dologért is hálásak neked egyesek. Végül is te csak az mellett vagy, akit szeretsz.
A hangsúly azonban az egyeseken van. Amennyien fogadták jól a felvállalást, ugyan annyian akadtak ki. Napi szinten jelentek meg újabb kommentek, újabb utálkozó oldalak, amik egytől egyig téged szapultak. Mindenbe belekötöttek. Ha felfogtad a hajad az volt a bajuk, ha leengedtet az. Nem lehetett semmi se megfelelő, amit tettél.
-Jagi, ezek idióták. Olyan élettelen emberek, akik a net mögött képesek csak kiélni magukat. Féltékenyek csak-nyugtatott minden alkalommal fiúd, de csak nem volt hatásos, azonban ezt nem vallottad be neki.
Ő abban a tudatban élt, hogy a barátnője, azaz a te életedben minden a legnagyobb rendben van, kiegyensúlyozott vagy. Ha tudná ez mennyire távol áll a valóságtól... Mindened a kalória számlálás, edzel mint az esztelen, és az édesség gondolatától is félsz, hogy elkezdesz hízni.
YOU ARE READING
Kpop birthday imagine
RandomA cím magért beszél. Minden idol szülinapját egy kis imaginnel ünnepeljük. Írjátok meg a kedvencetek szülinapját, hogy biztos készüljön neki is egy rész.