2

10.4K 391 26
                                    

Medya:Faruk sabancı&Norm ender bulamazdım.

Not:Bölümle alakası yok.

Nasılsınız? Bu arada yeni Kumsal hakkında ne düşünüyorsunuz?

Neys.Bölüme geçelim.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Babam pardon üvey babam "Herkes kendi kızını alsın" dedi. O an üzüleciğimi düşünmüştüm ama üzülmedim. Tabii ki de benden vazgeçicekti. Diğer adamda kafasını salladı. Doktor çıktı ve arkasından kapıyı kapattı.

Kadın yanıma gelip "Biz dışardayız kızım" dedi ve 3'üde dışarı çıktı. Onlarla gideceğimi nerden çıkarmışlardı. Abime baktım o da dışarı çıktı ve kapıyı kapattı. Tam Arif p*ştu da çıkıcakken önüne geçtim ve "Hesap zamanı Arif Taner" dediğimde tam bana vurmak için elini kaldırmıştı ki elini tutup çevirdim. O inlerken İrem denilen kız "Bırak babamığığı" diye cırlayıp üzerime atlarken Nisa araya girip onu tuttu. Arif piçine döndüm "Bugüne kadar sana gücüm yetmez mi sanıyordun?"dedim yüzüne 1-2 saniye batım ve devam ettim "İstesem seni yerle bir ederdim ve biliyor musun şimdi istiyorum" deyip bacağımı karnına geçirdim o yere düşerken Nisa'ya döndüm. Kızın saçlarını yoluyordu ve bundan zevk aldığı belliydi.

Parmaklarımı ağzıma götürüp kısık bir ıslık çaldım Nisa bana dönüp "Ne?"dedi şuan şüt dökmüş kedi gibi bakıyordu. Tek kaşımı kaldırıp ona bakmaya devam ettim. Oflayarak kızı bıraktı, elindeki saçları toplayıp kızın üstüne attı ve gülümseyerek yanımıza geldi hep beraber dışarı çıktık.

Dışarı çıkar çıkmaz gidip abime sarıldım oda beklemeden bana sarıldı. Ondan ayrıldım yanaklarını ıslak ıslak öpüp bir daha sarıldım.

"Abicikim unutma beni tamam mı?"dedim "Seni unutmak ne mümkün. Ben sana boşu boşuna mı sümüklü böcek diyorum? Geçtiğin her yere izini bırakıyorsun. O yüzden seni asla unutmam ama kendimide unutturmam" deyip daha sıkı sarıldı. Kulağına doğru "Yarın antrenman var, mahalleye gelicem" dedim kafasını sallayınca ondan ayrıldım.

Tam o sırada karnını tutarak Arif piçi ve saçı başı bir birine girmiş sürtük görünümlü kızı geldi. Arif piçi "Gidiyoruz" dedi ve arabasına bindi. Sonkes abime sarıldım. Abim kulağıma "Beni özle çünkü ben seni özlicem" deyince "Bende seni özlicem" diye mırıldandım ve ondan ayrıldım. Oda kendi arabasına bindi ve arabalar uzaklaştı.

Nisa elini sırtıma koydu -evet annelik başlıyor-yandan yandan bio aileye baktı ve "Onlara bir şans ver. Yaşananlarla onların bir suçu yok" dedi sadece benim duyabiceğim bir sesle. Bana sarıldı, bende kollarımı ona sardım ve "Yarın ki antrenman da görüşürüz" deyip ondan ayrıldım "Görüşürüz" dediğinde Oğuz'a döndüm.

Dudaklarını büküp "Banada sarılçanaa" dedi bir çocuk edasıyla. Ufak bir tebessüm ettim ve ona da sarıldım. Kısa süre o şekilde kaldık sonra benden ayrıldı ve "Görüşürüz Kumsal kaptan" "Görüşürüz" dediğimde arkasını dönüp Nisa'nın yanına gitti. El sallayıp uzaklaştılar.

İşte başlıyoruz...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Şuan ilk bölümler olduğu için fazla değişiklik olmuyor ama ilerleyen bölümler için aklımda farklı şeyler var.

Bölüm hakkında ki düşünceleriniz? Tayfa için tanıtım bölümü yapmamı ister misiniz?

Seviliyorsunuz💜♥

YENİ AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin