5

9K 369 31
                                    

AbdulkadirErgun4 ilk oy sanırsam yine senin teşekkür ederimmm <33

Ve işk yorumunda sahibi değişmediiii SelmaAkan9 <3333333

Yazım hataları için kusura bakmayın.

<Kumsal'dan>

Canım çok sıkılıyordu. Hayır, hayır tahmin ettiğiniz gibi değil. Yani ben Kumsal değilim. Yazarada çok alondım oraya öyle Kumsal yazmış. Ben Kumsal'ın deyişi ile Kezban. Bu kız düzgün isim koyamıyor ben diyorum Melek olsun hem yazarı destekleyenlerden birinin isni ama yok tutturdu kezban diye. (YN: bahsedilen kişi; MELEKNUR3368 <33)

Ayağa kalkıp odadan çıktım normalde ben çıktığımda yasaklıyor ama olsun canım sıkıkıyordu. Trabzanlardan tutunarak merdivenlerden inmeye başladım bileğim (burayı yanlış okumadınız bileği takılıyor kıyafeti değil) biyere takılınca yavaşça çektim olmadı biraz daha güçlü çekince oldu ve merdivenlerden inmeye devam ettim. Pıt pıt sesler geliyordu ama nerden geldiğini bir türlü anlamıyordum.

Kumsal'ın deyişi ile veledin katına gelince odasına yöneldim. Kapıyı çaldım ve beklemeye başladım "Gir" komutunu alınca kapıyı açıp kafamı içeri uzattım ve "Gelem mi?"diye sordum "Gel" deyince yavaşça içeri girdim ve kapıyıda aynı yavaşlıkta kapattım. Yürüyerek yanına gittim ve elimi masaya dayadım "Ben sıkıldım. Maske yapalım mı?"diye sordum. Sert bir erkek sesi "Metehan o kim?"dediğinde velet bilgisayara döndü bende yavaşça döndüm ama velet ekrana değil masaya bakıyordu.

Baktığı yere bakınca bileğimin kanadığını gördüm.
Sıçtık cafer bez yetmez çarşaf getir.
Aaa Kumsall.

Hızla bileğimi tuttum ama çok fazla kanıyordu. Zaten bir bu eksikti. Farklı bir erkek sesi "Kan mı o" diye sordu. Yok kızılcık şerbeti.

Bilgisayara döndüm ve aklımdan geçenleri direk söyledim "Yoo kızılcık şerbeti" ikisindende aynanda "Ha?"diye bir ses çıktı. Göz devirip velete döndüm "İlk yardım çantasını getirir misin?" sadece kafasını sallayıp odadan çıktı.

Onun kalktığı yere oturup bilgisayara döndüm ama ekranda artık iki değil yedi kişi vardı "Pardon da mayoz bölünme felan mı geçiriyorsunuz? Yok yani bu çoğalmanın başka türlü bir açıklaması olamaz" muhtamelen en küçükleri "Sen kimsin?"diye sordu.

Sırıtıp "Vücud olarak mı ruh olarak mı?" dedim. En büyük gibi görünen seri katil tipli şahıs "İkisi de aynı kiii değil mi?"dediği an odaya bio ana ve bio baba daldı. Ulan velet ulan velet altı üstü ilk yardım çantası istedim ne gerek vardı onları çağırmaya.

Bir anda herkes bir ağızdan konuşmaya başladı. Bilgisayarda bileğimi görmeyenler kim olduğumu, görenler, bio baba ise nasıl olduğunu soruyorlardı ve bio ana ise bileğime bakarak ağlıyordu. Al sana muhteşem bir ilk gün.

Onları dinlemeyi bırakıp bileğime baktım nerdeyse 2 çay bardağı kan vardı.

Etrafta ki gürültüye daha fazla dayanamadığım için "YETER!"diye bağırdım. Herkes bir anda sustu, bilgisayardaki ses kesildi. İşte huzur. "Yeter ya aynı anda konuşmayın. Kafa bu kafa" defiğimde kapı açıldı ve içeri elinde ilk yardım çantası ile velet girdi.

Gözleri kızarıktı. Hay sike- öhm öhm terbiyemizi bozmuyoruz.

Metehan bileğime bakmadan çantayı önüme koydu. İçini açıp gerekli malzemeleri çıkarttım ve pansuman yapmaya başladım. Büyük ihtimal hastaneye gitmem gerekecekti.

Bio babaya döndüm ve "Hastaneye gitsem iyi olucak" dedim kafasını sallafığında ayağa kalktım, bilgisayara döndüm "Sonra tanışırız" dedim ve odadan çıktım arkamdanda bio baba çıktı.

Aşağı inip beklemeye başladım. Bakalım Tolga abi Kumsal'ı bu hafta 5.kez gördüğünde ne dicek. E birde abisinin yani bu durumda abimizin koyduğu zorunlu kontrol için yarında gidicem 6. Vallaha çok kızıcak.

Bio babayla beraber arabaya bindik.10-15 dk sonra araba Tolga abinin çalıştığı hastanenin önünde durdu. Arabadan indik ve hastaneye doğru ilerlemeye başladık. Bio baba çok endişelenmişti. Açıkçası abimlerden, ekipten ve takımdan başka birinin benim için endişelenmesi çok garip gelmişti.

Hastanenin acil bölümünden girdiğimizde Sibel ablayı gördüm. Uu abimin sevgilisiii. Burada doktordu oda. Yanıma geldi bio babaya baktı bir süre. Büyük ihtimal abim onada Tolga abiye de anlatmıştı.

Sibel abla beni acil sedyelerinden birine oturttu. Bio babaya gülümsedi ve perdeyi tutup "Kapatmam lazım" dedi. Bio baba "Tamam" dedi yavaşça kafasını sallayarak.

Sibel abla perdeyi kapatıp bana döndü "Bu hafta 5.gelişin" dedi "Yiooo benim değil Kumsal'ın 5. gelişi"dediğimde bakışları arkama kaydı. Alt dudağımı dişledim ve "Şuan Tolga abi arkamda dimi?"diye sordum. Yavaşça kafasını salladı. Yavaş yavaş arkamı döndüm. Tolga abi yüzüme "Yine mi sen" dercesine bakıyordu.

Sonra arkadan bir ses büyük ihtimal Tolga abinin içinden geçenleri dışa vurdu "Yine mi sen?!"arkamı dönmemle şok oldum.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Kezban bana küstüüüüüü

İvet kezban ile tanıştınız. Gerçekten tanıltınız. Sevdiniz mi?

Seviliyorsunuz♥💜

YENİ AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin