■■■Her hayatın kendisine ait bir dönüm noktası vardır. Bazen bu nokta güzel olur, bazen ise bir felaket. Bazen o noktadan dönersin, kurtulursun, bazen ise o nokta senin felaketin olur..sonun olur.
Şimdi de ben o noktadayım. Yerde üç beden. Üç kişi. Sevdiğim, benimsediğim, canım dediğim üç insan.
Gözlerimin önünde yerde yatıyorlar. Ben ise öylece bekliyorum. Tepki veremiyorum. Bir kurşun daha gelsin istiyorum. Tam kalbimden vursun beni istiyorum ama nafile o kurşun gelmiyor. Ben hala bekliyorum. Sonra aklıma onlar geliyor..
Nisa geliyor. Nisa'm geliyor.. onun yerde yatan bedenine bakıyorum. Sırtından kan akıyor. Sonra Oğuz'umuza çeviriyorım gözlerimi. Neşe kaynağımız..onda kan yok. Kaan, ona bakıyorum. Beynimiz gibi olan adamın yerde yatan bedenine. Onda da kan yok. Zaman hala yavaş. Sonra hepsine bir daha bakıyorum.
Bu sefer beynim çalışmaya başlıyor. Nisa dışında hiç birinde kan olmadığını fark ediyorum bir daha. Sonra zaman tekrar hızlanıyor.
Fark ettiğim şeyle hızla en yakınım da ki kişinin yani Kaan'ın yanına gittim nabzını kontrol ettim düzgündü, sonra nefesine baktım oda düzgündü.
Gözlerim kocamam olurken "Numaracı pislikler!"diye bağırıp Kaan'ın koluna sertçe vurdum. Gülerek gözlerini açtı ve hafifçe öksürüp "Acıyor lan, yavaş vur" deyince hızla ona sarıldım. "Ödüm koptu" dedim. Oda tek kolunu bana sardı. Oğuz "Tanımsızlardan kurtulmak o kadar kolay mı kız?"dedi zarzor konuşarak Kaan'dan ayrılıp ona koştum ve üstüne atladım. Ani hareketim ile sırt üstü düşerken ben onun üstünde kalıyordum. (hemen de yükseğe bakmışlar, pisliğin üstüne basmışlar. Aklıma gelip duruyor ciddi olamıyorum sksoldodldkdl)
Sıkıca sarılıp "Salaksınız!"dedim hafif bağırarak "Bağıramasana!"dedi Oğuz'da bağırarak. "Ama sen de bağırıyorsun!"dedim tekrar bağırarak.
Bir an aklıma Nisa gelince hızla ona baktım. Kanı görünce hızla Oğuz'un üstünden inip ona koştum ve kolunu dürtüp "Bu kanı nasıl yaptın bilmiyorum ama bunu sana sorucam" dedim yüz üstü yerde yatan bedenine doğru. Cevap gelmedi.
"Nisa! Kalksana. Numaranız bitti işte! Kalk hadi korkutma beni!"dedim daha sert dürterek. Yine cevap gelmedi, Nisa yine hareket etmedi. "Nisa! Kalksana! Bak korkuyorum, kalk hadi! Söz çok kızmicam kalk hadi" dedim gözlerim dokarken "Nisa! Kardeşim kalk hadi. Hadi, bak seni bekliyoruz. Kalkta gidelim hadi" dedim ve kan akan sırtına baktım.
Burnuma sert bir kan kokusu gelmeye başladı "Kaan! Oğuz! Kanıyor! O çok kanıyor!"dedim Nisa'yı dürterek "KALK!" diye boğazım acıyana kadat bağırdım. Yine cevap gelmedi Nisa'dan. Kaan ve Oğuz gelip beni geri çekmeye çalıştı. İzin vermeyip sasece kafamı Kaan'a çevirdim "Bu sefer kan var, çok kanıyor.. kardeşimiz çok kanıyor Kaan bişi yap..lütfen kanamasın o" dedim fısıltı şeklinde. Gözlerimden yaşlar firar ederken "O gitmesin" die fısıldadım
●●●
Selam.
(410 kelimeden biraz fazla)
Nasılsınızz? Ben iyi gibi gibiyim.
Nisa ölcek diyenler?
Yok ya ölmez diyenler?
Bölümü bilerek değiştirmedimm
Seviliyorsunuz💜♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AİLEM
Teen FictionMantıklı olduğu için değil, saçma olduğu için yazılmıştır. Düzelteceğimi söylesem dahi kitap ilk haliyle durmaya devam edecektir. Herhangi bir mantıksızlık görürseniz lütfen söyleyin. -----------------°-°----------------- Kumsal ailesi bildiği kişil...