Medya: Hepsi: yalan (Birden aklıma geldi)
_mavimsi_siyah_ ilk oy için <3333333
Şimdi bazıları abartılı felan bulabilir ama kitap daha önce de zaten yayınlandı o yüzden ufak bir yorum sınırı koyucam.
Şimdilik sınır: 5 yorum
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bio aileye döndüm, çocuk arabaya binmiş kadın ve adam ise arabanın önünde beni bekliyorlardı.
Daha fazla bekletmemek için yanlarına gittim. Yanlarına gidince adam kapımı açtı. Ona hafifçe tebessüm edip arabaya bindim. Araba şoför ve yanında ki yolcu koltuğunda oturan koruma ile toplam 6 kişi alıyordu. Ben ve velet yanyana, ismini dahi bilmediğim kadın ve adam karşımızda oturuyordu.
Yolun muhtamelen yarısı sessiz geçti. Sessizliği bölen şey adamın "Tanışsak iyi olur" demesi bozdu. Gülümsedi ve devam etti "Ben baban Alper Barutçu -eliyle kadını göstererek- annen Yasemin Barutçu -veleti gösterip- kardeşin Metehan Barutçu ve birde abilerin ve kardeşlerin var?"dedi "Kaç abim var?" deyince kadın "4 abin ve 5 kardeşin var" dedi.
4abi!.. bir dk 5 kardeş mi? Bu kadın 10 çocuğu nasıl doğurmuş!? Bizim ekipte bu kadar adam yok!(Sadece ajanlardan bahsediyor)
Ben dehşetle açtığım gözlerim ile ona bakarken bio ana "Yani kızım 4 abi 5 kardeş derken... öyle değil... yani öylede öyle değil... Alper sende bir şey söylesene" adam tam ağzını açıyordu ki ben "Sizden 10 çocuk nasıl çıktı ya!? Menopoza da mı girmedin?"dedim biraz dehşet biraz da hayret içinde. Önce hepsi bana şaşkınlıkla baktı, sonra ise söylediğim şeye gülmeye başladılar.
Adam rahat bir nefes verirken küçük velet- tamam belki o kadar da küçük değildir "Cidden buna mı takıldın?"dedi "Evet" dediğimde kafasını onaylamazca 2 yana salladı ve dışarıyı izlemeye başladı. Gözdevirip önüme döndüm, yolun kalanı sessiz geçti.
Eve gelince arabadan indik ve şeye baktım ımm ev misali yarı köşkü andıran ama kesinlikle ev değil şu karşımda ki sayar yavrusuna ev dersem çarpılma ihtimalim çok yüksek.
O derece yani
aha kezban gelmiş
O derece de sen bayadır yoktun nerelere gittin
Ay nereye gidim öyle bir İtalya'ya gittim- Pardon da tam olarak nereye gitmemi bekliyorsun. Çıkıcak yer bulamadım dedim ben şimdi patlarsam iyi olur. Sonuç burdayım
Tamam o zaman sen geldiğin yere geri dön
Tamam şimdi gidiyorum ama en olmadık yer de bir daha çıkıcam.Şimdi siz diyeceksiniz seninde mi iç sesin var? Hayır. O benim iç sesim değil. O kezban.
Arif puştunun bana kattığı şeylerden biri. Ben 10 yaşımdaydım bana dokunmasına izin vermediğim için beni ölesiye dövmüştü. Ama ben ölmek yerine komaya girmiştim. 1 yıl sonra uyandığımda Kezban kafamın içindeydi. Aslında bazen de ben onun kafasının içindeydim. Yani kısaca çoklu kişilik bozukluğunun ilginç bir haline sahiptim.
Kezban ben bayılınca ortaya çıkıyordu. O bayılınca da ben. Ve ben durduk yere bayılıyordum. Evet hastalıklarla dolu ben epilepsi ve CİPA hastalığına da sahiptim.
Ben bunları düşünürken çoktan içeri girmiştik. Yorgun olduğum için direk odamın yerini sordum "Ben biraz yorgunumda acaba odamın yerini gösterir misiniz?" Bio ana -evet bundan sonra ona böyle dicem- "Metehan Kumsal'a evi gezdirir misin?"deyince Metehan veledi oflayarak merdivenlere yöneldi "Oflama ablana" dedi bio ana Metehan bana dönüp "Offffffffffffffff" dedi ve yürümeye başladı "Yürüsene" dedi. Emir verdiği için gözdevirdim ve "Velet" diye mırıldandım. Ama onun da alışması gerektiğini düşünüyordum bu yüzden peşinden çıktım.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Merhaba. Nasılsınız?
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kezban hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kumsal'ın hastalıkları ile ilgili ne düşünüyorsunuzzzz?
Hastane de bu kadar hastalık yok diyenler ➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
Daha fazla olabilirdi deyip hastalık önerenler ➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡
Ve abartılı bulanlar➡➡➡➡➡➡➡
Seviliyorsunuz♥💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AİLEM
Teen FictionMantıklı olduğu için değil, saçma olduğu için yazılmıştır. Düzelteceğimi söylesem dahi kitap ilk haliyle durmaya devam edecektir. Herhangi bir mantıksızlık görürseniz lütfen söyleyin. -----------------°-°----------------- Kumsal ailesi bildiği kişil...