İlk oy için lavinyasari <33333333
İyi okumalar (;
■■■
"Biz Metehan'a bakmıştık" dedi çocuklardan biri. Sonra başka birine dönüp "Lan hani burasıydı. Yanlış mı getirdin bizi" dedi.
"Yok yok doğru geldiniz" dedim ve hafifçe sırıttım. Tamam belki biraz piskopat bir sırıtış olmuştur.
"Bu kızın içinden şeytan çıkarsa şaşırmam" dedi sarı kafa. Daha şeytani bir şekilde sırıttım.
"Bence gidelim" dedi kahve göz "Yok yok gelin" dedim ve geçmeleri için kenara çekildim. Üçüde birbirine bakıp içeri geçtiler. Salona doğru geçerken "Orası biraz dağınık" die mırıldandım. Ve mersivenlerden yukarı yönlendirdim. Evet belki pek iyi bir zamanda gelmemişlerdi ama eğer veletin arkadaşları ise ona moral verebilirlerdi.
Odamın kapısının önünde durup onlara döndüm "Morali biraz bozuk. O yüzden pek üstüne gitmeyin" dediğim sırada bir daha kapı çaldı. Bu sefer ekip gelmiş olmalıydı.
Onlar kafasını sallayıp içeri girdi. Ben de aşağı indim.
Olay yeri içeri girmiş araltırmaya başlamışlardı. Gerçi ben kimin yaptığını tahmin ediyordum ama neyse.
...
Olay yeri gerekli herşeyi yapıp yaklaşık bir saat önce gitmişti.
Telefonum çalınca arayana baktım. Kayıtlı değildi.
"Alo?"
"Merahaba Asiye. Ya da gerçek isminle Kumsal"
"Sen. Onları sen kaçırdın"
Güldüğünü hissettim "Tebrikler çok zekisin" alay. Sesinde anlaşılır bir alay vardı.
"Ne istiyorsun? Neden aradın beni?"
"İntikam için" deyince kaşlarımı çattım ve "Ne demeye çalışıyorsun" dedim "Öz annen ve baban" dedi bir süre durup devam etti "Şuan elimdeler, ikisi de ama sen bunu zaten biliyorsun. Şimdi gelelim bilmediğin yere. Annenin kafasına bir silah dayalı, babının ise boynunda bir bıçak"
"Onların bu işle bir ilgisi yok. Senin derdin benim. Sana ihanet eden benim. Onları serbest bırak" dişlerimi sıkarak konuşuyordum.
"Şimdi kapatmam lazım" dedi ve yüzüme kapattı.
Onlara zarar vermezdi, bunu biliyordum. O sadece oyun oynardı şimdi de oyun oynuyordu aynı diğer çoğu kurbanına yaptığı gibi. Önce bir araba kazası ve ya onları vurduğuna dair sahte bir video ayarlardı. Sonra belki aylar, belki yıllar sonra bizden istediği bir şeyi almak için onları kullanacaktı. Ama eğer onları başka bir adamının öldürmesi isterse...
Kısa süre daha kulağımda telefon o şekilde durdum. Telefonumu kulağımdan indirdim. Ve üst kata çıktım. İlerlerken bildirim sesi koridorda ufak bir yankı yaptı. Poyraz ve Ateşin çalışma odalarının kapısı aynı anda açıldı, abi tayfası koridora çıktı.
Onlar bana bakarken umursamadan yerimde durdum ve bildirime baktım. Tanımadığım bir numaradan video vardı.
Yutkundum ve videoyu yavaşça açtım. Videoda bio annem ve bio babam vardı. Seyfi'nin dediği gibi annemin başında silah, babamın boynunda ise bıçak vardı. Bir kez daha sertçe yutkundum ve "Lütfen" diye fısıldadım. Sesim o kadar kısık çıkmıştı ki ben zor duymuştum.
Seyfi kameranın önüne geldi ve daha demin dediği gibi "Selam Asiye ya da Kumsal mı demeliyim?" dedi abi tayfası bana şaşkınlıkla baktı Hepsi yanıma geldi ve onlar da videoyu izlemeye başladılar "Herneyse. Ne diyodum?" biraz düşünüyormuş gibi yaptı "Heh buldum" dedi ve ürkütücü bir sesle "İntikam zamanı ajan" dedi.
Gözlerim doldu ve kafamı iki yana salladım daha demin ki sesim ile "Yapma" dedim o ise beni duymuş gibi daha çok sırıttı "Şimdi bilmeyenler için özet geçim de ne intikamı olduğunu sizde bilin" bir süre durdu ve anlatmaya başladı "Geçen yıl yaz tatilinde bir kız gelip çeteme katılmak istedi Kızın adı Asiye. Sizin bildiğiniz isimi ile Kumsal" dedi bastırarak "Ben ona güvendim. Görev verdim oda istediğim herşeyi sorunsuz yerine gerirdi. Neyse buraları geçelim. Bir gün ben bir baskın yedim ama büyük bir baskın. 5 ton mal artı 5 kasa silah kaybettim" son baskın.
"Bu ona güvendiğim son seferdi. Dedim o da bekleniyordu. Ama sonra bugün, ona bir görev daha verdim. Bir adamı öldürmesini. O da bana bunu yaptığını söyledi" hepsi bana sanki masum bir canı almışım gibi baktı. Hepsi buna inandı.
"Sonra ise ben gerçeği öğrendim meğersem benim ölüm çiçeğim istediklerimi öldürmüyormuş. Aksine benden korumak için korunaklı eve almış. Ama ölüm çiçeği atladığın bir şey var. Ben bir şeyi öğrenmek istersem n'olursa olsun öğrenirim"
"Piskopat herif" dedi ikizlerden biri. Seyfi "Şimdi intikamıma gelelim. Sana dediğim şeyi hatırlıyorsun değil mi? Sen benden bir kişi alırsın ben senden 2 katı alırım" Seri katil tipli "Ne diyor lan bu sikik herif" dedi dişlerini sıkarak.
Aynı şeyi yapıcaktı onları benden alıcak ve bir daha göstermicekti diğerleri peşine düşmesin diye de ölü göstericekti.
"Annen ve baban. Yani biolojik olanlar elimde. Bunu zaten tahmin edebiliyorsundur her neyse. İstediğim tabiki de anlaşmak değil. İstediğim onların ölmesi" dediği an ekran tekrar annem ve babama döndü ve Seyfi konuşmaya devam etti "Evet Alper bey. Önce eşiniz mi ölsün yoksa ilk sırayı siz mi istersiniz?"
"Ona dokunursan seni mahvederim" dedi babam hırlayarak "Hımm o zaman ilk sıra sizin ki beni mahvedemeyesiniz" dedi Seyfi.
Sesinden bile eğlendiği belliydi. Kafamı iki yana salladım "Yapma" dedim ama sesim hiç çıkmadı. Seyfi "O zaman sayalım 3" yutkundum "2" Sarı tutamı olmayan ikiz -Savaş-gözlerini kapadı "1" diğer ikiz beklemediğim bir anda beni göğsüne çekip bakmamı engelledi ve o ses...2 el silah sesi.
Gözümden istemsiz yaşlar akmaya başladı. Metehan'ın "Abi. Noldu? Sen niye Kumsal'a sarılıyorsun? Ve siz niye ağlıyorsunuz?" demesiyle engelleyemediğim bir hıçkırık dudaklarımın arasından firar etti.
Siyah saçlı -Aral-"Metehan odana git abicim birazdan gelip anlatıcam " dedi zor çıkan sesi ile. Bana sarılan kişi yüzünü saçlarıma gömdü. Saçlarımın arasında hissettiğim ıslaklık ile onun da ağladığını anladım ve ona sıkıca sarılıp hıçkırarak ağlamaya devam ettim.
●●●
Nabersinizz???
Bir adet Alexa Bliss bırakıyorumm ben bu kadına düşüyorum aga
ÖNEMLİ!!
Sonraki bölüm soru-cevap olucak. Karakterlere ya da bana merak ettiğiniz şeyleri sorabilirsiniz. Hadi yorumlara👉
Seviliyorsunuz💜♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AİLEM
Teen FictionMantıklı olduğu için değil, saçma olduğu için yazılmıştır. Düzelteceğimi söylesem dahi kitap ilk haliyle durmaya devam edecektir. Herhangi bir mantıksızlık görürseniz lütfen söyleyin. -----------------°-°----------------- Kumsal ailesi bildiği kişil...