Selamm fark ettim ki birazcık konudan uzaklaşmışım. Bu bölüm abilerle ve kardişkerle atışmalı geçicekk.
İnşallah bu bölümün sonu mutlu biticek.
●●●
(Şu bölümlere nasıl başlicağımı bir türlü karar veremiyorum)
Sabah uyanınca üstüme beyaz boğazlı kazak, siyah kot pantolon ve siyah spor ayakkabı giydim. Dudak nemlendiricimi de sürüp aşağı indim.
Yemek odasına geçince daha sadece annem ve babamın olduğunu gördüm.
Annem -böyle deyince çok tuhaf hissediyordum- "Diğerlerini çağırabilir misin?" diye sorunca kafamı sallayıp Demir Adam ve Veletin odasının olduğu kata çıktım önce vetetin odasına girdim ve onu çağırdım.
O inerken Demir Adam'ın kapısını çaldım. Bekledim, bekledim, bekledim. Açan olmayınca tekrar çaldım. Yine açan olmadı. Tekrar çaldım. Ardından hızlıca ard arda çalmaya başladım. İçerden bir şeyin yere düşme sesi gelince içeri girdim. Yerde yorgan ile boğuşan Demir Adamı görünce tek kaşımı kaldırdım. "Yerde napıyorsun bilmiyorum ama yemeğe bekleniyorsun" çırpınmayı bırakıp kafasını sallayınca üst kata çıktım.
Önce Daktır Bey'in odasını çaldım. Allah aşkına bunlar kaçta yatmıştı. Onun da kapısını uzunca çaldım. Ve kapıyı yarı çıplak Daktır'ı görünce "Acun ne demiş Hoa-" ne dediğimi fark edince gözlerim kocaman oldu, o ise sırıtıyordu. "Yani şey, şey işte. Aman boşver yemeğe bekleniyorsun" diyerek hızlıca yan kapıyı çaldım. Burası fotoğrafçı beyin odasıydı "Gel" içeri girince fotoğraf makinesiyle uğraşıyordu.
Bana döndü, "Ne var?" Sırıttım "Sana da günaydın. Duydum ki pişi seviyormuşsun en son baktığımda son bir tane kalmıştı. Bence bitmeden almalısın" hızla ayağa kalktı ve beni kapının ağzından çekip dışarı fırladı. Koridorda koşucakken odasından yeni çıkan Doktor Bey'e çarptı ve yere düştüler.
Alt dudağımın kenarını dişlerken Ata hala ayağa kalkıp koşmaya çalışıyordu. Evet pişi vardı ama son bir tane kalmamıştı. Baya vardı.
Ayağa kalkıp koşarak alt kata indi. Doktor Bey bana dönüp tek kaşını kaldırınca omzumu kaldırıp indirdim.
Oda aşağı inince Deniz kıyısının kapısını çaldım. Kapıyı tek gözü açık, tek gözü kapalı açtı. Bir süre bana baktı, baktı, baktı. Sonra kapıyı yüzüme kapadı.
O it kapıyı benim yüzüme mi kapatmıştı?
Kapatmıştı.
Kapıyı ard arda yumruklamaya başladım. "Ne var ne!?"
"Yemek hazır" dedi tatlıca gülümseyerek. Bu çocuk neden benden uzundu. Kaşlarımı çattım.
"Sen benim kardeşimsin dimi eminiz?" Serseri bir şekilde sırıttı "Kardeşinim. Kardeşin olmasam da tipim değilsin" kaşlarım daha çok çatıldı.
"Sen bir eğil bakim" çok az eğildi. "Az daha" biraz daha eğildi "Miniminnakcık daha" eğildiği an kulağını çekerek merdivenlere sürükledim onu.
Boyu benden uzun olduğu için öne eğilmiş öyle yürüyordu. "Kardeşimmişmişte, tipi değilmişmişmişimde, bir kere ben herkesin tipiyim. Bir kere kumrala karışık sarışınım. Sarışınlar herkesin tipidir" söylene söylene merdivenlerden aşağı kulağını çekerek inmiştik. Masaya gelince o hala inleyerek kulağını kurtarmaya çalışıyordu.
"Ya bıraksana kulağımı koparıcaksın"
"Kopmaz, kopmaz merak etme" masaya doğru ilerlerken "Acıyo, acıyooo" diye sızlanmaya devam etti."Hah tipi değilmişim. Beyefendiye bak sen" "Tipim değilsin ayrıca çirkinsin" deyince gözlerim kocaman ona baktım ve kulağını biraz daha çektim.
O acıyla bağırırken "Çirkin mi?!" dedim dehşetle "Ben mi çirkinim? Ya sen önce kendine bak. Ayrıca -kulağını bırakıp annemin yanına geçtim, onu göstererek- şu kadından çirkin bişi çıkabilir mi?"
Annem bana inanamazca bakarken Deniz kıyısı kulağını ovalarken konuştu "Çirkinsin işte kabul et" "Kes sesini Deniz Kıyısı -babama döndüm- baba ben çirkin miyim?"
Babam gözleri kocaman bana bakarken ben daha yeni ne dediğimi fark ediyordum. "Ben diğerlerini çağırıyım" diyerek yukarı uçtum.
Savaş'ın kapısını çaldım, bir kaç saniye sonra kapı açıldığında o da yarı çıplaktı. Anlamıyorum ki bunlar neden cıbıldak yatıyorlar ki.
"Nedir sizin bu çıplak yatma sevdası ben anlamıyorum ki?"
Bir süre bana baktı sonra tam kapıyı kapayacakken "Yemek hazır. İn istersen" dedim.
Beklemeden Barış'ın odasını çaldım. O kapıyı açar açmaz ellerimle gözlerimi kapatıp arkamı döndüm "YUH!" istemsizce bağırmış olabilirim. Ama haklıyım yani.
Kezban olsa bana hak verirdi. Çünkü Barış SADECE BAXER İLE KAPIYI AÇMIŞTI.
Bu arada Kezban demişken. Onları artık duymuyordum. Ya da onlardan biriyken, ben ne yaptıklarını bilemiyordum. Buna cidden sinirim bozulmuştu. Şimdi kim Nil sevgili yapmaya çalışınca durdurucak, Alev sinirlenince sakinleştirecekti.
He bir de yeni kişiliğim var tabi. Onun hakkında pek bişi bilmiyordum. Nasıl biri, onun kişiliği ne bilmiyordum.
Bence bize ödül vermeleri lazım. Bir bedeni 4 kişi paylaşıyoruz sonuçta.
Barış'ın odasını kapısı kapatma sesi geldi. O sırada Ata tekrar kata geliyordu. Muhtemelen üstünü değiştiricekti.
Üst kata çıktım. Sesli bir şekildd dua etmeye başladım "Allah'ım, lütfen bu iki seri katil tipli, tam çözemediğim, ufacık minnacık ısındığım, ama seri katil olduklarına inandığım insanlar beni öldürmesim. Amin"
Önce Ateşli Bey'imizin kapısını çaldım.
Allah Allah neden açmıyor bunlar kapısını. Uzun süre çaldım. Ama açan olmadı. En son içeri girdim. Oda boş, yatak düzenliydi. Nerde olduğunu pek düşünmeden Asıl Seri Katil beyimizin kapısını çaldım. O da açmadı, bir süre daha çaldım. Açan olmayınca aşağı içeri girdim oda yoktu.
Nerde olduklarını düşünerek aşağı indim. Onları düşünürken, babama baba dediğimi unutmuştum. Yani evet babama baba demem lazım zaten ama şimdi hani bir anda pat diye söyleyince... olmadı yani.
Aşağı inerken başımın dçnsüğünü hissettiğim için trabzandan tutundum ve yavaşça yere oturdum zaten sonrası karanlık.
○○○
Selamm!
Sizce hangi kişiliği geldi?
Yeni kişilik nasıl biri olabilir?
Bu arada bu yeni kişilik olayı normalde olmicaktı ama bu durumların sonradan insanın başına gelen olaylarla psikolojik olarak ortaya çıkabildiğini okuyunca olanlar oldu.
Bu bölüm bir tık farklı olcaktı aslında ama böyle oldu umarım seversiniz..
Seviliyorsunuzz 💜♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AİLEM
Teen FictionMantıklı olduğu için değil, saçma olduğu için yazılmıştır. Düzelteceğimi söylesem dahi kitap ilk haliyle durmaya devam edecektir. Herhangi bir mantıksızlık görürseniz lütfen söyleyin. -----------------°-°----------------- Kumsal ailesi bildiği kişil...