16

3.8K 154 8
                                    

Şarkılarla okursanız sevinirimm..

(Şarkılar gittiği için tekrar yayınlanmıştır)

Hayalet okuyucular bu bölüm size <3333

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

<2 Yıl Önce (22 yaşındayken)>

Her zaman ki gibi okula gitmeden önce rüyanın yanına gitmek için evden çıktım. Onların evine gelince kapıyı çaldım. Açan olmayınca tekrar çaldım. Yine açan olmadı.

Kapıyı çalmaya devam ederken "Rüya. Ablacım benim aç hadi kapıyı" die seslendim. Açan olmayınca zili çalmaya başladım. Bir yandan da kapıyı yumruklayıp Rüya'ya sesleniyordum.

Yine açan olmayınca hızlıca kapıya sert bir tekme attım. 3 kere daha vurduktan sonra kapı kırıldı. Hızlıca içeri girdim. Odalara bakarken bir yandan da Rüya'ya sesleniyordum. Hiç bir oda da olmadığını fark edince hızlıca banyoya girdim.

Gördüğüm şeyle güçlü bir çığlık attım. "Rüya!" Hızlıca suda ki bedenine doğru ilerledim. Onu sudan çıkartıp hızlıca kuruladım. "Bebeğim uyan, hadi bak ablan geldi. Hem buz gibi olmuşsun. Napıyorsun orda? Hem sen suyu sevmezsin ki" zar zor nefes almaya çalıştığını fark edince. Hızlıca onu yan yatırdım.

Bakışlarım tekrar kanlı suyla dolu küvete çevirdim. Hayır, hayır, hayır!

Hızlıca onu kucağıma alıp dışarı çıktım. "Yardım edin!"die seslendim. Hemen bir kaç kişi yanımıza geldi.

Ambulans gelene kadar onun minik kalbi atmayı kesti. Hızlıca yere yatırıp ağlayarak ona kalp masajı yapmaya başladım. Küçük kalbini tekrar attırmaya çalıştım. Uzun bir süre kalp masajı yapınca tekrar kalbi atmaya başladı.

Ambulans gelip onu aldı ve hastaneye götürdü. Ve ben miniğimin, canımın, Rüya'mın arkasından baka kaldım.

<8 Yıl Önce (16 yaşında)>

Evden çıktım ve kulaklığımı taktım. Durağa geçip Nisa'yı beklemeye başladım. Okulumuz biraz uzak olduğu için otobüs ile gidiyorduk.

Kulağımda Yandım Ay Aman şarkısı çalmaya bailayınca gözlerimi kapadım ve kendimi şarkının ritmine bıraktım.

Yandım ay aman ay aman ay aman
Öldüm ay aman ay aman ay aman
Sevdim ay aman ay aman ay aman

Neyleyim

Terk eyleyib getdin meni
Verdin mene derdi kemi
Terk eyleyib getdin meni
Verdin mene derdi kemi
Sevecem men yene seni
Sevecem men yene seni
Sevecem men yene seni

Kalbim ağrıyama başladı.

Neyleyim

Yandım ay aman ay aman ay aman
Öldüm ay aman ay aman ay aman
Sevdim ay aman ay aman ay aman

Neyleyim

Yandım ay aman ay aman ay aman
Öldum ay aman ay aman ay aman
Sevdim ay aman ay aman ay aman

Neyleyim

Ehd eyleyib tutduk dilek
Bel bağlayıb verdim ürek
Ehd eyleyib tutduk dilek
Bel bağlayıb verdim ürek
İnanmazdım bilsem gerek
İnanmazdım bilsem gerek
İnanmazdım bilsem gerek

Neyleyim

Ağrının geçmesi için derin bir nefes aldım

Yandım ay aman ay aman ay aman
Öldum ay aman ay aman ay aman
Sevdim ay aman ay aman ay aman

Neyleyim

Yandım ay aman ay aman ay aman
Öldum ay aman ay aman ay aman
Sevdim ay aman ay aman ay aman

Neyleyim

Yandım ay aman ay aman ay aman
Öldum ay aman ay aman ay aman
Sevdim ay aman ay aman ay aman

Neyleyim

Şarkı bitince otobüs gelmişti ama Nisa olmadığı için binmedim. Normal de çoktan gelmiş olurdu.

Hızlıca onun evine doğru koşmaya başladım. Kalbimde ki ağrı git gide büyüyordu. Hızlıca kapıyı çalmaya başladım. Açan olmadı.

Dah sert vurdum "Nisa! Aylin Teyze!" İkisinden de ses çıkmayınca daha sert vurdum yine kimse kapıya bakmadı.

Her zaman saksının altında olan anahtarı alıp kapıyı açtım ve içeri girdim. İçerden ses gelmiyordu. Aylin Teyze dün arkadaşı hastalandı diye hastaneye gitmişti. Hala orda olduğunu düşünürsek Nisa'nın daha uyanmamış olma ihtimali bile vardı. Ama daha demin kapıyı kıracak kadar sert vurmuş, baya ses yapmıştım ve eğer kış uykusuna yatmadıysanız kesin duya-

Gördüğüm şeyle donup kaldım. Nefes almadan, kıpıdamadan, gözümü bile kırpmadan o şekilde, Nisa'nın yerde yatan bedenine bakmaya devam ettim.

Sanki doğal bi'şeymiş gibi yavaşça Nisa'nın yanına diz çöktüm ve kolunu dürttüm "Nisa kalk hadi geç kalıyoruz. Bak sonra dört gözden azar yeriz. Valla ben yalan söylemem biliyorsun. Derim ki bu kız kalkmadı" kalkmayınca dürtmeye devam ettim "Hadi bak hem Aylin Teyze görürse yerde yattığını kızar sana, hadi kalk"

Kalkmadı. Daha sert dürterken gözlerim dolmaya başlamıştı "Nisa kalksana! Bak ağlarım ama" sol gözümden bir damla yaş aktı "Ağlıyorum işte. Kalk hadi" kalmadı. Kıpırdamadı bile "Hani sen benim ağlamama dayanamazdın. Hem ne demiştin ilk yaş sol gözden akarsa üzüntüden, sağ gözden akarsa mıtlukuktan bak sol gözümden aktı. Kalk! Üzülüyorum" içeri birileri girdi.

Gözümden yaşlar akarken Oğuz ve Kaan'a döndüm "Kalkmıyor. Kızın ona da kalksın. Beli tutulacak, hem hasta da olur yer çok soğuk" dedim ve Nisa'ya döndüm.

Uyanmıyordu. Oğuz hızla onu kucağına alırken ben ağlamaya devam ediyordum. Kaan gelip beni yerden kaldırdı.

O an herşey yerine oturdu. Yaşlar daha çok akmaya başladı, hıçkırarak ağlamaya başladım. Kaan'a döndüm ve fısıldamaya başladım "Kurtarın onu. Lütfen! Kaan kurtarın onu, kardeşim gitmesim, kardeşim ölmesin"

Sizce intihar mı yoksa başka bişi miiii?????

YENİ AİLEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin