AbdulkadirErgun4 galiba tek erkek okuyucum ilk oy için teşekkürler
Ve ilk yorum için SelmaAkan9 teşekkürlerrŕ
Sınır 5 yorum
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
1.kata çıkıp merdivenlerin yanında durduk "Bu katta annemlerin, benim, Demir abimin odalarımız ve sinema odası var" dedi. Merdivenlerden üst kata çıktık "Burda Aral abim, Ata abim, Savaş abim, Barış abim ve Deniz abimin odaları var. Ayrıca müzik odası ve küyüphane bu katta" dedi.
Son yani 4. kata çıktık "Burda sadece Poyraz abim ve Ateş abimin odaları var. Tabi birde senin" deyip yürümeye başladı. Aynı zamanda da konuşuyordu "Koridorun sonundan sağda ki kapı spor odası. Onun 2 kapı solunda Poyraz abimin odası, karşısında ise onun çalışma odası var. Poyraz abimin çalışma odasını yanında Ateş abimin odası karşısında ise onun çalışma odası var. Zaten kapıların üzerinde isimler yazıyor" dedi. Biz zaten bir odaya girmiştik. "Karşıda ki de senin" diye ekledi. Gülümsedim ve "Teşekkür ederim" dedim bir süre şaşkınca yüzüme baktı ve "Rica ederim" deyip odadan çıktı.
Odayı incelemeye başladım. Güzel çift kişilik bir yatak, kitaplık, yatağın iki yanında yatakla aynı boydan komidinler, makyaj masası, çalışma masası ve geldiğimden beri gözlerimi alamadığım yatağın hemen üstünde camdan tavan.
Oda da bir de giyinme odasıyla banyo vardı. Giyinme odasına girdim ve eşyaları incelemeye başladım. O sırada odanın kapısının çaldığını duyduğum için giyinme odasından çıktım ve "Gir" dedim içeri bavullarımla şöför bey amca girdi "Bavullarınız" dediği an yanına gidip bir bavulumu aldım ve teşekkür ettim, oda ilk başta velet gibi şaşkınca baktı sonra ise rica edip gitti.
Allah Allah acaba bu evde teşekkür etmek yasak mı?
Hani ev dersen çarpılırdın?
Kezban salak mısın numara mı yapıyorsun?
Yoo salakta değilim numara da yapmıyorum. Niye ki.
Kezban defol gülüm hadi ikile.
Of iyi be. Ama şu kro hallerinden vazgeç.
Bana çemkirme Kezban.
Hahahaha gülüyimde boşa getmesin bari. Kapabilirsin ki
Sana kötü isim takar kezbanı da sonsuza kadar değiştirmem. Yani ayağını denk al.
Öf iyi be sustum.Evet Kezban da gittiğine göre üstümü değiştirebilirim.
Yatağa geçip penguen şeklinde olan peluş oyuncağıma sarılıp uyudum.
<Metehan'dan>
Kumsal odasında muhtamelen 1 saattir uyuyordu. Bense odamda oturuyordum.
Kumsal çok garip biriydi. Bunu ilk gördüğümde anlamıştım ama güvenemiyordum. Biliyordum ön yargı kötü bir şeydi ama korkuyordum. Yine aynı şeyleri yaşamaktan, yine o yere gitmekten, ilaçlara bağlanmaktan çok korkuyordum. Ailemizin daha çok dağılmasından, yine birini kaybetmekten ölesiye korkuyordum. Çünkü biliyordum yine aynı şeyleri kaldıramazdım. Hiç birimiz kaldıramazdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AİLEM
Teen FictionMantıklı olduğu için değil, saçma olduğu için yazılmıştır. Düzelteceğimi söylesem dahi kitap ilk haliyle durmaya devam edecektir. Herhangi bir mantıksızlık görürseniz lütfen söyleyin. -----------------°-°----------------- Kumsal ailesi bildiği kişil...