Ve kitaba Haziran'da başladığımı anladığım o an...
HOŞGELDİN 2022 BİZE MUTLULUK GETİRMEN DİLEĞİ İLE
Yine ablamın eski sevgilisini dinlemek zorunda kaldığım sıradan bir gün. Neyse neyse hadi başlayalımm
●●●
<1 ay sonra>
Yataltan kalkıp aşağı indim. Hastaneden 1 hafta önce çıkmıştım ve gayet iyiydim. Ama doktor ısrar ettiği için kahrolası sara ilaçlarını içmem gerekiyordu, ve bilin bakalım bu yüzden kim başımın daha doğrusu beynimin etini yedi?
Tabi ki de Kezban!
Ona defalarca sadece o ilaçlar ile bayılmamı engelleyemeyeceğimi söylesemde inat etmişti.
Bugün ayın 31'iydi ve yarın yıl başıydı. Yaşadıklarımız yetmezmiş gibi bir de Barutçuların akrabaları gelecekti. Normalde sorun olmazdı ama bio baba onların o kızı sevdiklerini ve özellikle yengelerden birinin beni pek sevmeyeceğini söylemişti.
Sorun değildi, kimsenin sevgisine ihtiyacım yoktu. Bana nasıl davranırlarsa ben de öyle davranırdım.
"Günaydın" dedim masada oturanlara. Bir kişi dışında herkesi tanıyordum. Ateş miydi neydi onu daha görmemiştim. Adana'dakiler gelince onlarla gelecekti.
Babamın afiyet olsun demesi ile yemeğe başlamıştık. İçimden onlara anne ve baba desemde sesli bir şekilde demiyordum.
Yemek bitince biz salona geçerken babam ve annem dışarı çıktı. Anladığım kadarı ile kuzenlerin bir kaçı birazdan gelecek büyükler ise Annem ve babamın yanına gidecekti.
Salonda otururken bir anda konu kimin ne kadar güçlü olduğuna geldi.
Demir ve Deniz -Metehan'dan sonra en küçük olan ve ondan bir büyük olan kardeşleri- bana bulaşmaya başladı.
"Hadi ama cidden şunun güçlü olduğunu mu savunuyorsun?" dedi Demir sanki ben yokmuşum gibi.
Deniz "Lan mal kızın kol kası var" die çıkışınca kaşlarımı çattım. "Yanlız o da burda" dedi Demir. Deniz "Ee yani?" dedi. "Yani diyorum ki istersen deniyelim ne kadar güçlü olduğunu" herkes bizi izliyordu.
"Yanlız kendimden küçüklere vurmak pek tercihim değildir" dediğimde Demir "Boy ya da kilo bakımından senden büyüğüm. Ayrıca düşündüğün gibi dayanıksız değilim"
Hadi ama ciddi mi bu? "Ben sana dayanıksız olduğunu söylemedim. Eğer sen kendini dayanıksız hissediyorsan bilemem tabi"
Kaşlarını çattı ve ayağa kalkıp karşıma geçti "Hadi" dediğinde ben de ayağa kalktım "Beni küçümsüyorsun. Ama dikkat et yanlış yapıyorsun. Canı yanan sen olursun"
Güldü. "En sağlam vuruşunu yap" deyince ben de güldüm. Ve parmaklarımı kıtlatıp yumruk yaptığım elimi elmacık kemiğine geçirdim. Aslın da pek sert vurduğumu düşünmüyordum. Ta kii kıp kırmızı olan elmacık kemiğini görene dek.
"Ananı, avradını, gelmişini, geçmişini s-" Poyraz sahteden öksürerek ona sansür yaptı.
Tamam yani yanağı kıpkırmızıydı da benim elim gitmişti ya lan.
(...)
Demir'in yanağına krem sürmüştüler, benim elime ise morardığı belli olmasın die sarmıştım.
Zil çalınca kalkıp kapıyı açtık. Evet hepimiz.
İçeri en az 13 kişi girdi ve HEPSİ ERKEKTİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ AİLEM
Teen FictionMantıklı olduğu için değil, saçma olduğu için yazılmıştır. Düzelteceğimi söylesem dahi kitap ilk haliyle durmaya devam edecektir. Herhangi bir mantıksızlık görürseniz lütfen söyleyin. -----------------°-°----------------- Kumsal ailesi bildiği kişil...