two

664 34 11
                                    

–Ahh Jungkook.. -słyszałem przytłumione jęki Lisy a po chwili odsunąłem się od niej i opadłem na łóżko.

–Wow. -powiedziała jeszcze a ja obojętnym wzrokiem spojrzałem na nią i zaproponowałem aby poszła się umyć.

–Ja będę już szedł. Muszę pomóc ojcu w czymś tam.

Oczywiście, że była to wymówka. Nigdy nie zostawałem po seksie z żadną dziewczyną, nawet jeżeli była to Lisa. Moja dziewczyna. Czemu z nią byłem? Sam nie wiem. Co prawda spiknęliśmy się na jednym z pierwszych spotkań w lipcu, ale podczas tego czasu przespałem się z naprawdę dużą ilością innych dziewczyn. Czy ją raniłem? Nie myślałem o tym. Nie czułem względem niej żadnych uczuć. Była naprawdę dobrym materiałem na przyjaciółkę though. Była zabawna i pomocna i no nawet mnie pociągała? Uznałem, że posiadanie formalnego związku przyniesie mi korzyści polegające na zaprzestaniu ciągłego czepiania się moich rodziców o to kiedy sobie w końcu kogoś znajdę. Sama Lisa naturalnie nie wiedziała o tym, że ją zdradzam. Nikt by się nie odważył powiedzieć jej o tym. Nawet Jennie, która jest rzekomo jej najlepszą przyjaciółką. Ostatnio spędza z nami coraz mniej czasu, albo rozmawia tylko ze mną albo Lisą. Nie wiem o co chodzi, ale nie mam zbytnio ochoty się tego dowiadywać.

–Napiszesz później? -zapytała wstając z łóżka.

–Zobaczę czy będę mieć czas, jak coś to ty napisz, a ja odpiszę. -pocałowałem ją przelotnie w usta, żeby nie było i wyszedłem z mieszkania. Pierwsze co zrobiłem gdy wsiadłem do samochodu to otworzyłem messengera, gdzie miałem parę nieodczytanych wiadomości z grupy.

duzy kutas taehyung
Ej małe fiuty patrzcie co znalazłem

duzy kutas taehyung

duzy kutas taehyung

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

hobi
???

duzy kutas taehyung
To nie jest ten wasz Park Jimin?

hobi
hmmmmmm
możliwe.

duzy kutas taehyung
W dodatku zdjęcie polubił Min Yoongi z mojej klasy. Zapamiętałem jego imię.

hobi
Pokaż jego profil.

duzy kutas taehyung
a co zainteresowany jestes?

hobi
pojebało?? nie jestem pedałem.

duzy kutas taehyunga
oooooo przyszedł jungcock.

Zaśmiałem się na wiadomość przyjaciela, jednak moją uwagę przykuł screen posta Jimina. Nie chciałem wzbudzać podejrzeń, więc stwierdzilem, że sam wejdę na jego profil i obczaję resztę zdjęć. To nie tak, że interesuję się jego osobą, ale może znalazłbym na jego profilu parę rzeczy, z których mógłbym się nabijać.

dominant [jikook]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz