20.deo

1.7K 41 0
                                    

Zbog načina na koji je izgovorio pretnju kao da je sve u meni počelo da gori, plašila sam se svega što sledi nakon što izgovorim ime tog dečka.

Ja:"Ne želim da napraviš neko sranje kada ti budem rekla, policija će da reši sve to samo da.."

A:"Ne brini za mene,  samo mi jebeno reci"

Skupila sam hrabrost i rešila sam da mu kažem ko je. Pre ili kasnije bi saznao i sam.

Ja:"Filip"

Vilica mu se stegla od besa. Nikada nisam videla takav pogled, vene na rukama su postale oči a mišići su se skupljali sve više svakog momenta.

Nije ništa rekao već je grubo otišao iz svlačionice i uputio se nekuda. Nisam znala gde ide ali sam znala do koga. Tražila sam ga po školi ali moja kondicija nije baš najbolja, tako da pobeći od mene nije bila teška opcija za njega.

Gledala sam svuda po školi a onda sam videla masu ljudi koja je gledala u nešto. Znala sam šta će me dočekati ali nisam baš ovako zamišljala to. Ante je pretukao Filipa a drugi su se trudili da ih razdvoje, samo im je to slabo išlo od ruke.

Ja:"Ante!"

Povikala sam a on kao da je bio hipnotisan nije imao nikakvu reakciju. Direktor se brzo pojavio i odveo ih obojicu, možda ipak nisam trebala da mu kažem. Nakon sat vremena Ante je izašao a ja sam osećala krivicu i potrebu da ga sačekam i vidim šta je i kako je.

A:"Idi"

Dodao je besno prolazivši pored mene.

Ja:"Tebe sam čekala"

Krenula sam za njim, nije želeo da uspori i nije želeo da ga stignem ali ja sam se trudila.

Ja:"Kako si"

Stao je naglo i okrenuo se prema meni. Videla sam da mu je usna bila rasečena, izgleda da je i on ranjiv.

A:"Ja sam odlično ali ti nećeš biti ukoliko nastaviš da se vrzmaš oko mene i da se mešaš u stvari koje te se ne tiču"

Dodao je opet nekako ravnodušno, vratio je stav koji je imao kada sam ga prvi put videla.

Ja:"Pretiš mi?"

Uperio je pogled direktno u mene i kao da je želeo da mi pokaže da ćutim, da je tako bolje.

A:"Možda"

Coknula sam jezikom i prišla mu ljutito.

Ja:"Što ne smem da ti prilazim, jer si jak i hladan tip? Mnogo sebe uzdižeš"

Oblizao je usnu te je rekao.

A:"Zato što ja ne razmišljam o svojim postpucima, nego ih samo pravdam."

Izgovorio je rečenicu koju sam ja njemu uputila ranije. Prostudirala sam njegovo lice u par sekudni i zadržala se na očima. Uvek je imao isti nerazumljivi pogled.

Ja:"Žestoko si ga udario"

Prokomentarisala sam.

A:"I opet bih"

Nabacio je ranac na jedno rame i prošao rukom kroz kosu.

Ja:"Da li bi i mene tako udario, ako bih prekršila tvoja pravila"

Odmahnuo je glavom te mi se približio više.

A:"Svako kršenje pravila, sa sobom nosi odredjenu kaznu, ali ne bih te udario, postoje drugi načini"

Skupila sam obrve ali naravno da je moja radoznalnost bila jača i brža od pameti.

Ja:"A koji to"

 Ponovo se primakao mom uhu naslonivši ruku pored moje glave.

A:"Pribio bih te uza zid i pokazao ti zašto treba da me slušaš "

Čula sam ponovno otvaranje njegovih usana.

A:"Samo do legalnih granica, naravno"

Prošaputao je.


"Privlačan"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora