Prepala sam se i shvatila da ovo nije dobro. Krenula sam rukom da uzmem torbicu i naravno svoje labelo-šoker. Njegova ruka me je sprečila u tome.
A:"Smiri se "
Dodao je te se parkirao na jedan parking u blizini. Pogledao me je te se okrenuo ka meni.
A:"Želela si da me udariš šokerom, zar ne"
Dodao je podignuvši obrve.
Ja:"Svakako"
Prišao mi je bliže i pogledao me direktno u oči.
A:"Strah u tvojim očima je neopisiv."
Dah mu je bio vreo i kao da me je jeza podilazila što od njegovog pogleda koji je šarao mojim licem, što od celokupne situacije i straha koji me je obuzimao.
Ja:"Šta radimo ovde"
Rekla sam tiho, bio je u pravu plašila sam ga se i to veoma. Nije mi bilo svejedno jer sam sama u autu sa dečkom kog ne poznajem toliko, a ono što ga znam nije baš sjajno.
A:"Ništa, još uvek"
Progutala sam knedlu u grlu i pogledala oko sebe. Da li na ovom parkingu ima još neke žive duše osim nas dvoje.
Ja:"Priznajem, prevazišla sam sebe. Sesti sa tobom u auto je bila jako glupa ideja, koliko ne razmišljam"
Rekla sam tiho staviviši ruke na svoju glavu. Trljala sam slepočnice a on me je odmeravao.
A:"Pametnice, neću sada zapčeti našu malu igru, osim ako me ne dovedeš do toga. Ovde smo da čuješ šta te zanima"
Pogledala sam ga i kao da mi je kamen pao sa srca. Kobne misli su mi letele glavom i ovo je zvučalo kao moj spas.
Ja:"Slušam te"
A:"Recimo da smo bili zajedno neki period. Ja sam bio lud za njom tada"
U očima mu nije bilo iskre kao kada se govori o osobi koju voliš ili koju si do skoro voleo. Izgledao je prazno kao da mu je svejedno.
A:"Imao sam neke probleme kod kuće, otac je bio alkoholičar. Majku nemam zahvaljujući njemu, ubio ju je na spavanju jer je imao velike dugove. Mislio je da će njeno osiguranje da pokrije sve. Hteo je to da predstavi kao nezgodu ali mu ja nisam dao vremena."
Nasmejao se cinično svojim mislima. Nisam želela da ga prekidam te sam ga pustila da nastavi. Cela ova situacija, sami u autu na parkingu i on koji mi otvara svoju dušu, ne znam šta mi je bilo čudnije. Ovo je bio prvi put da mi njegova blizina nije bila loš vajb.
A:"Ubio sam ga. Bez imalo kajanja, bez griže savesti. Nisam imao izbora, ja sam bio sledeći. Nisam bio uhapšen, pustili su me i dalje iz nepoznatog razloga. Dobio bih bar 15 godina. Pitaš se kakve veze ona ima sa tim, e pa"
Pročistio je grlo te nastavio.
A:"Želeo sam da joj otvorim dušu, da joj kažem šta mi je. Borio sam se sa depresijom, ona? Ona nije marila za to. Pričala je o drugim stvarima i kao da nije htela da mi pruži ruku spasa u tim momentima. Preko mi je bilo potrebno rame za plakanje, ruka da me povuče iz ponora gde sam bio, ali od nje to nisam dobio"
Skroz sam ga razumela. Doživeo je težak period i zato je sada ovakav. Zaboravila sam vreme, da treba da stignem kući, da odgovorim na poruke i pozive. Kao da se sve ovo na neki način ticalo mene, bilo mi ga je veoma žao.
Ja:"Žao mi je zbog tvoje majke. Ne znam šta bih dodala a da ne bude jedno "biće sve uredu" "
Pogledao me je te je oblizao svoje usne.
A:"Ja sam hladan, bezosećajan, ne marim za druge, prioritet su mi sopstveni ciljevi"
Rekao je dubokim i hladnim glasom.
Ja:"Savršeno si se opisao"
Prišao mi je bliže te sam oseitila njegov vreo dah na svojim usnama.
A:"Nisam ni upola jak na rečima, kao na delima"
Odjednom je od sažaljenja dospeo u seksipilni kontekst. Jako se brzo menja, teško mi je da pohvatam sve njegove promene raspoloženja.
Ja:"Odmakni se, pomisliću da si neki manijak koji bi mi uradio nešto"
Oblizao je usne te pomerio kosu koja mu je padala sa čela.
A:"Šta bih ti uradio?"
Upitao je senzualnim glasom veoma tiho.
Ja:"Svašta mi pada na pamet kada me tako gledaš"
Zakucao je pogled za moje oči. Kao da je želeo da pokaže koliko upravlja situacijom trenutno. Bio je u pravu, do malopre sam ga gledala sa sažaljenjem, a sada mi je previše blizu i želim da ova napetost ode.
A:"Ne svašta, sve ili ništa"
Prokomentarisao je te se pomerio od mene. Prepala sam se na momenat ali sada već lakše dišem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Privlačan"
Genç Kurgu"Nekako si.." nije mi dopustio da završim, već je prišao korak bliže meni. "Šta sam ja to" upitao me je, a meni su od njegovog pogleda samo žmarci prošli telom. "Privlačan" dodala sam tiho.