Odmah smo otišle do Lu kako bi se ona spremila za taj izlazak, naravno to je potrajalo. Nakon dva i po sata konačno je bila skockana i spremna da ode. Sve vreme je pričala kako je ovo san i kako nema šanse da je ovo stvarno dešava. Sebastian je stigao po nju i ja sam je ispratila. Jedva sam čekala da se vrati da bih čula kako je sve prošlo. Krenula sam do prodavnice ali sam se potrudila da izbegnem decu koja su se prskala hladnom vodom u školskom dvorištu. Ja sam to odavno prerasla ali izgleda da nisu svi. Kako sam svakako morala da prodjem pored škole sve je pri odlasku bilo u najboljem redu. Kupila sam sladoled i vraćala sam se kući kada su mi prišla tri dečka. Nosili su tri flaše pune vode i kretali su se ka meni, a ja sam sve vreme išla u nazad. Smejali su se i dobacivali ali ja sam se trudila da izbegnem kupanje na sred ulice. Odjednom su stali, pogledali su se medjusobno i utišali. Začudila sam se ali sam ipak mislila da je ovo neko zatišje pred buru i da ću u sledećem momentu već biti mokra. Okrenula sam se i iza sebe sam videla Antea kako im odmahuje glavom i kako im pogledom pokazuju da se gube. Pogled je prebacio na mene a onda je izvadio flašu punu vode. U momentu sam počela da trčim i on je krenuo za mnom. Nisam znala gde da bežim pa sam uletela u školu misleći da me tamo neće pokvasiti ali mokri hodnici škole mi nisu ulivali nadu. Bežala sam a onda sam uletela u žensku kupanicu. Pomislila sam kako sam se za dlaku spasila i usput sam bacila sladoled. Nije mi sad bio prioritet, samo sam želela da ne budem mokra. Začula sam otvaranje vrata i taman kad sam pomislila da nije on, on se stvorio ispred mene. Medjutim više nije imao flašu u rukama što me je ohrabrilo. Ponašao se kao neko dete, kao što rekoh nismo svi prerasli prskanje za kraj škole.
Ja:"Nemaš flašu, to je dobro. "
Prišao mi je i tako me naterao da krenem u nazad. Udarila sam ledjima o hladno podlogu a on se tada približio toliko da su nam se grudi dodirivale. Gledao me je ozbiljno a onda je polako svojom rukom pokrenuo tuš iznad nas. Trebalo je da znam.
Ja:"Jesi li ti lud"
Pitala sam ga ljutito. Namamio me je i na kraju sam opet završila mokra. Njegova ravnodušnost je nestala i sada je imao samo neki seksi osmeh na licu. Jednom svojom rukom je uhvatio zglobove od obe moje i pribio ih iznad moje glave. Nisam skretala pogled sa njega. Oboje smo bili totalno mokri ispod tuša i kao da mi se zbog njegove blizine celo telo ježilo.
A:"Makena"
Prošaputao je moje ime seksipilnim glasom tik uz moje uho. Ovo više nije bila dečija igra, već igra mačke i miše kako je on to nazvao.
Ja:"Pusti me"
A:"Nateraj me"
Dodao je bezobraznim tonom dok je voda sve više kvasila moje telo i lice. Uspela sam da otrgnem jednu ruku i da mu lupim šamar. On je zbunjeno stajao pod tušem dok sam ja trčala ka svojoj kući.
KAMU SEDANG MEMBACA
"Privlačan"
Fiksi Remaja"Nekako si.." nije mi dopustio da završim, već je prišao korak bliže meni. "Šta sam ja to" upitao me je, a meni su od njegovog pogleda samo žmarci prošli telom. "Privlačan" dodala sam tiho.