Nisam znala šta me je snašlo kada sam izgovorila to što mi je zaista bilo na pameti. Približio se tako da smo bili udaljeni samo par centimetara. Njegovo telo bilo je pripijeno uz moje, a srce je htelo da mi iskoči iz grudi zbog njegove blizine. Pogled mu je lutao celim mojim licem, odmeravao je moje oči, obraze, a pogotovo se zadržao na mojim usnama. Okrznuo ih je svojim, nežno, jedva, toliko da ih zaželim još jače. Ponovio je to dok smo oboje teško disali. Nisam imala više strpljenja pa sam tiho dodala.
Ja:"Poljubi me"
Svoje usne je poslušno spustio na moje, takav opojan ukus njegovih mekih usana i savšreno uigranih pokreta, nikada do sad nisam okusila. Pažljivo sam mu uzvratila poljubac a on je stavio svoje ruke pored moje glave na ripstol pridržavajući se u ravni mog lica. Poljubac je trajao mnogo duže nego oni svakoddnevni. Ovaj momenat izmedju nas je morao da se desi, jednostavno drugačije nije moglo. Nisam se osećalo sigurno na nogama kada je polako odvojio svoje usne od mojih. Znala sam da sada sledi deo kada objašnjavamo zašto smo ovo uradili, ali moj odgovor bio bio jednostavan. Jer mi se dopada. Trebalo mi je mnogo da to shvatim ali vredelo je.
Samo se nasmešio odaljavajući svoje lice malo dalje od mog.
Ja:"Tražim objašnjenje"
Dodala sam kroz osmeh. Odmahnuo je glavom.
A:"Nećeš ga dobiti"
Pogledali smo se i brzo skrenuli pogled. Ovo je jedini put da on nije uspeo da gleda u moje oči duže od 5 sekundi.
Ja:"Hoćeš li mi reći"
Upitala sam ga, seo je na strunjaču te sam se i ja smestila pored njega.
A:"Hoćeš da kažeš da ti ono od malopre nije dovoljno reklo"
Aludirao je na najsavršeniji poljubac u mom životu.
Ja:"Jeste, ali ne bih da pogrešim u zaključku"
A:"Zaključak je taj, da mi se jako dopadaš."
Nasmešila sam se postidjeno.
Ja:"Kako to odjednom?"
Odmahnuo je glavom.
A:"Nije odjednom. Odavno je tako"
Izbečila sam oči na njegovu izjavu.
Ja:"Zašto mi nisi rekao, nisam mislila da je tako"
Prošao je rukom kroz kosu.
A:"Počelo je to još tada na fizičkom, kada smo trenirali. Jako si me nervirala ali nisam mogao da prestanem da mislim o tebi. Tražio sam glupe razloge da ti budem blizu, video sam da počinjem da ludim za tobom. Presudilo je, kada sam ti pričao o svemu što se desilo mojoj porodici. Slušala si i nisi pobegla od mene, nisi me nazivala ubicom i nisi me krivila. Tada sam shvatio da sam se zaljubio"
Osmeh je igrao na mom licu kao nikada do sad.
A:"Šta je sa tobom, nisam znao da si želela da te poljubim"
Pocrvenela sam.
Ja:"Nešto me je vuklo tebi, tom hladnom pogledu i dalekim mislima. Želela sam da te izbacim iz glave, da pijem, da se zabavljam, da samo nestaneš. To se nije desilo. Svaki put sam sve više želela da me pogledaš, da nešto slučajno uradiš i da me iznerviraš. "
A:"Makena"
Rekao je hrapavim seksi glasom pre nego što je svojim prstima podigao moju bradu i spojio naše usne u još jedan strastven poljubac.
YOU ARE READING
"Privlačan"
Teen Fiction"Nekako si.." nije mi dopustio da završim, već je prišao korak bliže meni. "Šta sam ja to" upitao me je, a meni su od njegovog pogleda samo žmarci prošli telom. "Privlačan" dodala sam tiho.