Bölüm 27 İTİRAF

546 19 3
                                    

"Saçların güzel kokuyor, vanilya gibi." dedi fısıldayarak. Mantığım uzaklaşmam için beni uyarırken bir kere de olsa onu duymazdan gelmeyi seçerek ben de ona yaklaştım.
"Senin kokun..."
Biraz durduktan sonra devam ettim, kokusu tanıdık gelmişti.
"Elma ve taze çimen gibi, hafif tarçın da var." Gözlerimi kapattım. "Çok güzel."  Vereceği tepkiden çekinerek gözlerimi bir süre daha kapalı tuttum. Derken dudaklarımda hissettiğim ağırlıkla nefesim kesildi. Draco Malfoy, beni öpüyordu. Belki de hafif sarhoş olduğum için, neyin doğru, neyin yanlış olduğunu umursamadım, düşünmeden karşılık verdim... 

Hem gerçekten, doğru olan neydi ki?

                                                                               ...

Bir süre sonra Draco'nun geri çekilmesiyle kendime geldim. Uzun bir süredir kapalı olan gözlerimi açtım  ve içinde bulunduğumuz durumun farkına vardım.  O da aynı durumda olacak ki hiçbir şey söylemeden bir cevap beklermiş gibi gözlerime bakıyordu. Hint dizilerindeki gibi uzunca bir süre bakıştıktan sonra bir açıklama yapma ihtiyacı duydum. 

'' Ben de seni seviyorum Malfoy.''

Bunu söylememle yüzünde daha önce hiç görmediğim kadar parlak ve sıcak hissi veren bir gülümseme oluştu. Yanaklarım kızarırken bakışlarımı kaçırdım, kendime bile onu sevdiğimi söyleyemezken ona söylemiştim, bir daha asla sarhoş olmamayı aklımın bir kenarına yazarken, vereceği tepkiyi bekliyordum. Aniden ondan gelen gülme sesiyle bakışlarımı tekrar ona çevirdim. Bunun nesi komikti ki? Yoksa benimle dalga mı geçiyordu? Söylediğim şeyden pişmanlık duymaya başlarken Draco yavaşça konuştu.

''Beni sevdiğine inanmıyorum Granger.''  Biraz durduktan sonra devam etti,

''Daha doğrusu, beni sevmemelisin.''

Söylediği sözleri anlamlandıramazken sakin kalmaya çalışarak cevap verdim.

''Beni öperken böyle düşünmüyordun herhalde. Sende çoklu kişilik bozukluğu filan mı var Malfoy?!''

''Hayır, hayır tamamen yanlış anladın. Sadece, senin için kötüyüm Hermione, düşünebileceğinden fazla hem de..''

Bana ilk defa ismimle hitap ediyordu, adımın onun ağzından ne kadar güzel çıktığını umursamamaya çalışarak cevap verdim:

'' Ne önemi var Draco? Ben zaten bunu bilerek seninle yakınlaştım. Ayrıca eğer gerçekten kötü birisi olsaydın şu anda bu durumda olmazdık. İçindeki iyiliği göremiyor olabilirsin ama ben görüyorum ve bu bana yeter. Şu zamana kadar bana çok iyi davrandın ve bu da seni düşündüğünden daha iyi birisi yapar, her ne kadar sen aksini iddia etsen de ben seni sevdiğimden eminim.''

Dediklerimden etkilenmişti anlaşılan, karamsar hali azalırken hafifçe gülümsedi.

''Bana iyi geliyorsun. ''

Bir süre ikimiz de bir şey demeden gölün kenarında oturmaya devam ettik, derken Draco yavaşça ayağa kaktı, uzattığı eline bakarken gülümsedim.

Yol  boyunca konuşmadık, uykumun geldiğini hissediyordum. Draco da benimle aynı durumdaydı sanırım, Gryffindor ortak salonuna girmeden başparmağıyla hafifçe yanağımı okşadı, bir şey demeden gitti.

Kızlar yatakhanesine çıkan merdivenlerden sessizce tırmandım, odaya girdiğimde Ginny uyuyordu. Onu uyandırmamaya çalışarak üstümdeki elbiseyi çıkarıp pijamalarımı giydim ve sessizce yatağıma girdim. Bu gece olanları tekrar düşünerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.

                                                                      .      .      .

SELAAAM

GECİKME İÇİN HEPİNİZDEN GERÇEKTEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUZ, YAZ TATİLİNE GİRDİĞİMİZ İÇİN BÖLÜMLER ÇOK DAHA HIZLI GELECEK. BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA İNANIN YAKLAŞIK 2 SAATİMİZİ ALDI, EĞER HİKAYENİN  NEREDE KALDIĞINI TAM HATIRLAYAMUYORSANIZ BİR ÖNCEKİ BÖLÜMÜ TEKRAR OKUMANIZ YETERLİ OLUR. BUNDAN SONRAKİ BÖLÜMLERİ DAHA UZUN TUTACAĞIZ, BÖLÜM HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİZİ YAZMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN, DRAMİONE İÇİN BİR KALP, ÖPÜLDÜNÜZ




                                                                                       

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

IMPOSSIBLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin