HERMİONE
"Onunla mı gidiyorsun?" diye sordu McLaggen inanamayarak, şaşırdığı her halinden belliydi, doğrusu Malfoy'un bir anda yanımıza gelmesine bende şaşırmıştım ama belli etmemeye çalışıyordum.
"Evet, beni davet etti ve bende kabul ettim." dedim bozuntuya vermeden. Biraz değiştirerek söylemiş olabilirdim ama yine de McLaggen'ın morardığını görmek buna değerdi.Alaycı bir sesle devam ettim:" Ama sen çoktan herkese beraber gideceğimiz yalanını söylemiştin değil mi?"
McLaggen eğer mümkünse daha da çok morardı, küçük düşürüldüğünü düşünüyordu herhalde ki bu çok doğruydu. Bunu hak ettiğini düşünmeden edemedim, ne de olsa bütün okula beraber gideceğimiz yalanını söylemişti.
İkimize de bir süre baktıktan sonra arkasını dönüp hızlı adımlarla ilerlemeye başladı.
Malfoy'la baş başa kaldığımızda aniden ona borçlandığımı hissettim, beni McLaggen'dan kurtarmıştı sonuçta.
"Seni davet ettiğimi bilmiyordum, Granger." dedi Malfoy sinir bozucu bir şekilde gülerek.
Ben de gülerek cevap verdim. " Ben de koridorlarda beni takip ettiğini bilmiyordum Malfoy."
Malfoy kolunu yanımdaki duvara sabitleyerek bakışlarını yoğunlaşırdı. "Senin için ölüyorum Granger."
"Kes şunu Malfoy "dedim hafifçe karnına vurarak. Birileri bizi böyle görürse yanlış anlayabilirdi. Aslında dahası da vardı, Malfoy bana böyle davrandığında tuhaf hissediyordum, kalbim olması gerektiğinden daha fazla hızlı atıyordu ve midemde bir şeyler oluyordu. Kendimi toparlayarak devam ettim.
"Benim de sana bayıldığımı bilmiyorsun sanki."
"Bilmez olur muyum hiç" dedi Malfoy nihayet yürümeye başladığımızda. "Sen ve ironik şakaların Granger."
Malfoy'a böyle ironik şakalar yapmamasını ne zaman söyleyeceğimi düşünürken biçim değiştirme sınıfına yaklaştığımızı fark ettim.
"Sen önden gir, ben birazdan gireyim" dedi Malfoy. "Sınıfa beraber girdiğimizi düşünmesinler."
Gözlerimi devirerek Malfoy'a baktım. "Ciddi misin?"
"Sen de iyice alıştın benimle takılmaya, bakıyorum da."
Malfoy bunu dedikten sonra sınıfa gelmekte olan Parkinson ve Blaise'in yanına doğru ilerledi.
Sanki ben ona çok meraklıydım da! İç çekerek sınıfa girdim. Merlin! Ona borçlandığıma inanamıyordum. Üstelik akşama bütün okul Slug Partisine Malfoy'la beraber gideceğimi öğrenmiş olacaktı, çünkü McLaggen'ın ayaklı gazete olmak gibi bir özelliği vardı. Sinirlenmemek için kendimi zor tutarken sırasında tek başına oturan Neville'ın yanına oturdum.
"Selam Neville."
Uzun bi aradan sonra yeni bölüm geldi, Umarım beğenirsiniz💛
Artık bölümler daha hızlı bir şekilde ilerleyecek çünkü hikayenin nasıl ilerleyeceğini belirledik ve bölümleri yazmaya devam ediyoruz:))
Bir sonraki bölümde Draco'nun azından yazacak🧡
Yeni bölüm sınırı 20 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE
Romance"Kör müsün !"diye bağırdı genç Malfoy kıza doğru. "Seni ne kadar sevdiğimi göremeyecek kadar kör müsün !" "Evet !" diye haykırdığını duydu Hermione'nin. Kızın gözleri dolmaya başlamıştı bile. "Seni hâlâ sevebilecek kadar aptal, bana takındığın iğren...