10• Bu nasıl emir

1.7K 78 35
                                    

Snape oturduğu yerden konuştu:
"Lordum, izninizle konuşabilir miyim?"

Tüm yüzler Snape' e döndü. Voldemort sözünün kesilmesine sinirlenmişti, ama yine de:

"Müsaade senin Severus, " dedi.

Profesör Snape ipeksi saçlarını savurarak konuşmaya başladı. "Lordum, biliyorsunuz bunun başka yolları da var, eğer Draco başarısız olursa-"

Voldemort Snape'in sözünü kesti:
"Draco başarısız olmayacak."

Sesi o kadar kesin ve ölümcüldü ki Snape konuşmasına devam etmeye cesaret edemedi.

Voldemort, sanki konuşması hiç bölünmemiş gibi devam etti:
"Senden istediğim şu, Draco;
Hermione Granger ile yakın olacaksın, ne kadar yakın olacağın kısmı beni değil seni ilgilendirir, ama öyle yakın olmalısın ki seninle her şeyi konuşabilsin, sana herşeyini anlatabilsin. Bu sayede Potter ın hareketlerinden haberimiz olacak, senin sayende. Kimse senden şüphelenmemeli, üçü ile de yakın olursan bunun olması kaçınılmaz. Sadece kız ile yakın ol,ne yaparsan yap ama bana verdiğin bilgilerin işime yarayacak türden olması gerekiyor. "

Duyduğum şeyle afalladım, Granger hiçbir şey olmamış gibi, sanki birbirimizden nefret etmoyormuşuz gibi benimle yakın olacaktı ha ?

"Ne?"

Sesim beklediğimden boğuk çıkmıştı, gülmemeye çalışmak bu kadar zor olmamalı, diye düşündüm.
Masadan birkaç kişi benim aksime rahatça güldü, ama Voldemort ' un onlara bakmasıyla hemen sustular. Voldemort sakin bi sesle konuşmaya devam etti:

"Bunda anlamayacak bir şey yok, Draco. Hermione Granger ' la yakın ol diyorum sadece. Onun sana güvenmesini sağlaman yeter. Sen bizim yeni casusumuzsun. Yarından itibaren. "

Hâla anlayamıyordum, sanırım insanın burnu olmayınca beynine oksijen de gitmiyordu. Sanki Granger Bulanık değildi, sanki biz daha 2 gün önce kavga etmemiştik. Bana güvenmesinin nasıl bu kadar kolay olduğunu düşünebilirdi ?

"Draco,eğer olur da bu planda, bu kusursuz planda bir terslik olursa, bu sen ve çok sevgili ailen için pek iyi olmaz."

Voldemort bunu dedikten sonra ayağa kalktı.
Masadaki diğer herkesle birlikte ben de ayağa kalktım.
Konuşma bitmişti, ve ben artık bir casustum.

💚💚💚
Umarım hoşunuza gitmiştir.
Yazarken çok uğraştım.
BÖLÜM 11 KORUMAK (yeni bölüm geldi.)

IMPOSSIBLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin