17• Yeniden

1.1K 59 13
                                    

HERMİONE

"Neyin var?" dedi bir ses fısıltıyla. Başımı kollarımın arasından kaldırdım.

Gelen Malfoy'du. Ben soran gözlerle ona bakarken çoktan yanıma oturmuştu.

Draco Malfoy yanıma oturmuştu. Bu hiç hayra alamet değildi.

"Bir şeyim yok diyemezsin ağladığın kilometrelerce öteden duyuluyor Granger.

Ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştım. Kısık bir sesle konuştum:"Arkadaş olmadığımızı sanıyordum Malfoy"

Sesim neden ona kırılmışım gibi çıkmıştı ki sanki? Aptal Hermione.

"Arkadaş değil miyiz?"

"Arkadaş mıyız?" Sorusuna soruyla cevap vermiştim

"Ben arkadaş olduğumuzu sanıyordum"dedi Malfoy"Yani sen sorana kadar"

Ah ,cidden mi!"Dün bitkibilimde sizin masanıza oturmamı istemedin" diye mırıldandım. Yüzüne bakmamakta kararlıydım.

"Bu yüzden mi ağlıyordun?"dedi Malfoy inanamayarak

"Tabii ki de hayır!" Ona döndüğümde gözlerim sinirden tekrar dolmuştu.Hadi ama! Sinirlenince gözlerim dolmak zorunda mıydı?"Siz erkekler her şeyin kendinizle ilgili olduğunu sanıyorsunuz!

Malfoy bu tepkimi beklemiyordu anlaşılan.Yüzünü buruşturmuş kurduğum cümleyi anlamaya çalışıyordu. Uzun süren sessizliğin ardından Malfoy konuştu."Anlatmak ister misin? Seni rahatlatacaksa"

Yüce Malfoy bulanık Granger'a neden ağladığını soruyor. Vaaay. Gerçi özür dilerse anlatabilirdim. "Boşver "

Eğer gerçekten arkadaşsak ,özür dilemeliydi.

"Bak dün bitkibilimde öyle dediğim için kırıldıysan üzgünüm"dedi Malfoy. Özür dilemişti. Gülümsememi bastırdım ve iç çekerek Malfoy'a döndüm.

"Özür dilemek sende alışkanlık yapmış bakıyorum, neden bu kadar iyi davranıyorsun Malfoy? Anlamıyorum, bu yıl ne değişti?"

Malfoy bi süre duraksadı. Vereceği cevabı merak ediyordum.

"Bilmiyorum "dedi en sonunda ."İnan bana Granger, bilmiyorum"

Birkaç dakika ikimizde boş boş karşıdaki duvara baktık. İçinde bulunduğum durumu yeni farkediyordum.

Yüce Merlin! Draco Malfoy beni ağlarken görmüştü. Aferin Hermione. Gene yapacağını yaptın.

"Şöyle yapalım o zaman ,dedi Malfoy. Düşüncelerimden kurtularak Malfoy'a döndüm.

"Ben Draco Malfoy."dedi elini uzatarak,"Yeniden tanışalım"

Alayla gülümsedim.

"Bir bulanığa arkadaşlık teklifi mi ediyorsun Malfoy? Malfoy tarihine bir ilk olarak tarihe geçmiş olabilirsin."

Malfoy da gülümsedi."Bu senin için bir onur olmalı Granger." Gözlerimi devirdim sonra uzattığı eli sıktım.

"Hermione Granger, ama sen mümkünse Granger demeye devam et." dedim Malfoy'a gülerek.

Malfoy'un bana Hermione dediğini hayal edemiyordum.






Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi.👌

Bu bölümle alakalı fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz💜

Lütfen oylamayı unutmayın

Sihirli Günler🌌🌌





IMPOSSIBLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin