Düzenlendi.
...
"Profesör Snape'den nefret ediyorum!Ona bir uğursuzluk büyüsü atabilmek için neler vermezdim!"
"O da sana bayılmıyor Harry."dedim. Ama şuan ben de Profesör Snape'e bir uğursuzluk büyüsü yapmak için neler verebileceğimi düşünüyordum.
Harry ile dışarı çıkmış gölün kenarındaki söğüt ağacının altında oturuyorduk. Konuşmaya devam ettim:"Aslında Malfoy'a büyü yapmana gerek yoktu,sen geldiğinde sadece tartışıyorduk."dedim inandırıcı olmaya çalışarak.
Anlaşılan Harry inanmıştı , hafif sırıtarak "Hem de boş yere Gryffindor'a 50 puan kaybettirmemiş olurduk." diye devam etti.
Bir süre ikimiz de huzurlu bir sessizlik içinde gölü izledik, sessizliği bozan Harry oldu.
"Önemli değil Hermione, ama sen yine de dikkat et, Malfoy' un ne yapacağı belli olmaz." Başımla onayladıktan sonra devam etti, "Hastane kanadına gidip Malfoy'a ders programını soracak mısın? "
Bunu soruş tarzından yapmasam da olur gibi düşündüğünü anlamıştım, tek kaşımı havaya kaldırıp gülümsedim, "50 puan daha kaybetmek istemeyiz herhalde ? "
Harry benim gibi düşünmemiş olacaktı ki cevap vermek için ağzını açtı, ama sonra uzakta bir şeye bakıp geri kapattı. Neye baktığını görmek için arkamı döndüğüm sırada yanımıza gelmekte olan Ron ile Lavender'ı görmemle kaşlarımı çattım, bu kız her yerden çıkmak zorunda mıydı ?
Lavender beni görünce sinir bozucu bir şekilde el sallamaya başladı.
"Lavender ile Von-Von geliyor, görüşürüz Harry." dedim, en sonunda dayanamayarak ayağa kalkmıştım.
Tam gidecekken "Herm,"dedi Harry.
"Evet?" der gibi tekrar önüme dönünce Harry tereddüt ederek devam etti:
"Şey-yani sen bilirsin ama Ron ile aranız ne zaman düzelir sence ? Arada kaldığımdan değil tabii-"
"Harry, Ron'la barışmamı mı istiyorsun cidden? "dedim sözünü bölerek. Böyle bir şeyi düşünmesi bile saçmaydı, Ronald tüm yaz aramız gayet iyi olmasına rağmen okul açılır açılmaz benimle konuşmayı bırakmış, üstüne bir de Lavender ile çıkmaya başlamıştı. Her yerde öpüştüklerinde çıkan vakum sesini saymıyordum bile.
"Nereye?"diye sordu Harry yürümeye başladığımda
"Hastane kanadına," diyerek adımlarımı hızlandırdım, Ron ile Lavender iyice yaklaşmıştı ve ikisiyle de muhattap olmak istediğimi sanmıyordum.
Arkamda kafası karışık bir Harry bırakarak Hogwarts a girdim.
. . .
Bölüme bazı eklemeler yaptık,umarım hoşunuza gitmiştir.
Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😘
Dramione için bir ❤, öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE
Romance"Kör müsün !"diye bağırdı genç Malfoy kıza doğru. "Seni ne kadar sevdiğimi göremeyecek kadar kör müsün !" "Evet !" diye haykırdığını duydu Hermione'nin. Kızın gözleri dolmaya başlamıştı bile. "Seni hâlâ sevebilecek kadar aptal, bana takındığın iğren...