Hermione
"Çok güzel görünüyorsun Granger."
Siyah bir takım elbise giymiş, platin sarısı saçlarını dağınık bırakmıştı. Gözleri her zamanki gibi mavi olsa da bakışları çoğu zamankinin aksine sıcaktı.
Gülümsedi, gülümsedim.
Merdivenlerin son 2 basamağını da inip onunla aynı boya geldiğimde birbirimize oldukça yakındık, ve o bunu umursamıyor gibiydi.
Bir süre gözlerimin içine baktı, sonra bakışları dudaklarıma kaydı.
Bu tuhaf sessizliği bozmak için dudaklarımı aralarken bakışlarımın dudaklarına kaymasını engelleyememiştim.
"Sen de fena sayılmazsın Malfoy."
Nefesim yüzüne çarparken gülümsedi, bu gülüşü biliyordum.
Bir anda dudaklarıma kapanan dudaklarıyla sersemlemiştim.Nefes nefese uyandığımda terlediğimi fark ettim, başucumdaki sürahiden bardağıma su doldurup içtiğimde daha iyi hissediyordum.
Merlin ! O rüya da neydi öyle !
Rüyamda da olsa Draco ile öpüşmüştük ve bunu rüyamda gördüğüme inanamıyordum.
Sahne tekrardan aklımda canlanırken yüzümü buruşturdum, muhtemelen yarınki Slug Partisi için gergin olduğumdan böyle bir şey görmüştüm. Farklı bir nedeni olabileceğini düşünmek bile kötü hissettiriyordu, Draco sadece arkadaşımken bile beni destekleyen kimse olmamıştı, bir de onu öpsem kim bilir ne derlerdi?
Daha fazla düşünmek yerine uyumanın daha iyi olacağına karar verdim. Göz kapaklarım yavaşça kapanırken onun tekrardan belirmesini umursamadım.. . .
Aynada saçıma son kez baktıktan sonra hazır olduğuma karar verdim, yatağın üzerinde duran cüppemi de alıp ortak salondan çıktım.
Kahvaltıdan önce kütüphaneye gitmek istemiştim. Gün yeni doğuyor sayılırdı, ben boş koridorlarda dolaşırken ortalık sessizdi.
Kütüphaneye vardığımda kapının açık olmasına sevinerek içeri girdim, burnuma dolan sıcak çikolata kokusu gülümsememe sebep olmuştu. Noele daha vardı, ama havalar soğumaya başlayınca kütüphaneden sıcak çikolata eksik olmazdı.
Zaten başka kimse yoktu, bu yüzden boş sıra bulmak zor olmamıştı. Sıralardan birine oturup Madam Pince'in kızgın bakışlarını görmezden gelerek çantamdan Sihir Tarihi notlarımı çıkarıp okumaya başladım. İlk ders Sihir Tarihiydi, bu yüzden konuyu bilmeme rağmen tekrar etmek istemiştim. Bir de bu gün Slug Partisi olduğunu göz önünde bulundurursak akşam çalışmaya zamanım olacağını sanmıyordum.
Gergin olduğumdan kafam dağılsın diye gelmediğimi kendime bir kez daha hatırlatarak notlarıma odaklanmaya çalıştım.
Karşımdaki sandalyenin gürültüyle çekilmesiyle başımı kaldırdım, Malfoy'u görmeyi beklediğim söylenemezdi, kalp atışlarım nedensizce hızlanırken o bundan habersiz elindeki sıcak çikolataları sıraya koyup gülümsedi.
"Günaydın Granger, bakıyorum erkencisin ? "
Tek kaşı alayla havaya kalkarken bugünkü partiyi unutup unutmadığını merak ettim.
" Buraya gelişinizi neye borçluyum Bay Malfoy ? " dedim ben de tek kaşımı havaya kaldırarak. Sıcak çikolasından bir yudum aldıktan sonra emin olamayarak konuştu.
"Biliyorsun, bugün parti var. Detayları netleştirelim istedim."
Nerede olduğumu nasıl bildiğini anlamaya çalışmaktan vazgeçtim.
"Bence ortak salonlarda buluşmayalım," derken kafasıyla beni onaylamıştı.
"Büyük Salonun başındaki merdivenler ?"
Önerisi irkilmeme sebep olurken rüyam aklıma gelmişti. Beni öptüğü yer büyük salondaki merdivenlerdi, onun karşısında bunu düşünürken yanaklarım kızarmış olmalıydı.
Malfoy bendeki ani değişimi fark ederek " Senin için sorun olur mu ?" diye sordu yavaşça.
"Hayır." dedim hızlıca. "Bence de iyi bir yer." Daha fazla soru sormasın diye sıcak çikolatamdan içmeye başlamıştım.
"Parti akşam 8'de başlıyor, o zaman 7 buçukta merdivenlerde buluşalım." Yavaşça ayağa kalkarken "Tamamdır." dedim ben de ayağa kalkarak. Sihir Tarihi notlarımı toplayıp çantama koyduğumda hâla gitmediğini fark etmiştim.
"Dudağının kenarında sıcak çikolata kalmış."
Ben Draco'nun ne dediğini anlayamadan Draco aramızdaki mesafeyi kapatıp eliyle sıcak çikolatayı silmişti.
Ani hareketiyle nefesim kesilirken bir kez daha parfümünün kokusunun çok güzel olduğunu düşündüm.
"Teşekkürler," dedim gülümseyerek.
Bir süre daha parmağı dudağımın kenarında kaldı, sonra da gülümseyip elini çekti.Beraber kütüphaneden çıkarken akşamki partiyi aklımdan çıkarmam imkânsız gibiydi, onun da heyecanlı hissedip hissetmediğini bilebilmeyi diledim.
♤♤♤♤♤♤♤
Selaaaam
Yeni bölümü nihayet yazabilen yazarınız çok mutlu djfjsshshs
Ayrıcaaaa, diğer bölümleri de yavaş yavaş düzenlemeyi düşünüyorum; isteyenler baştan okuyabilir bence düzenlenmiş hali çok daha iyi olacak 👀
Yeni bölüm sınırı 25 oy, sınır koymayı çok sevmiyorum ama koymayınca da kimse oy vermiyor
:(
Lütfen eğer bölümü beğendiyseniz alttaki küçük yıldıza basmayı unutmayın, oylarınız benim için gerçekten çok önemli ve açıkçası az oy gelince de bölüm yazasım gelmiyor...
Neyse, oy ve yorumlarınız bekliyorum 😘 Bölüm hakkında düşüncelerinizi yazmayı unutmayın
Dramione için bir ❤, öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IMPOSSIBLE
Romance"Kör müsün !"diye bağırdı genç Malfoy kıza doğru. "Seni ne kadar sevdiğimi göremeyecek kadar kör müsün !" "Evet !" diye haykırdığını duydu Hermione'nin. Kızın gözleri dolmaya başlamıştı bile. "Seni hâlâ sevebilecek kadar aptal, bana takındığın iğren...